Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר החלפת צירייה שמאל,ל-ת-ד-ה-מ-ת-י אני רואה שבזמן האצה בינונית עד חזקה בפיג'ו 205 GTI 1.9 שלי

ההגה פשוט מסתובב בטירוף שמאלה והרכב כמובן שובר שמאלה ממש חזק!!

מפחיד ומבהיל אשמח לקבל תשובות ייעוץ ממה זה נגרם ובבקשה רק מי שמבין בעניין כי זה בטיחות לא סתם..

תודה לעונים

פורסם
לאחר ההחלפה ,האם ביצעת כיוון פרונט?

 

 

כן ברור הלכתי למכון טסטים ואמרו לי שאין לי סטיה בכיוון פרונט

????

פורסם

גש למכון כיוון פרונט, ושם יגלו שיש חופש במשולש. מנסיון.

 

ב-205 שלי היתה בדיוק אותה בעיה, לפני מספר שנים.

מוסך פג'ו בת"א בדק את הרכב, ולא מצא שום בעיה.

מכון כיוון פרונט (מכון התחיה ליד בלומפילד) עלה על הבעיה ברגע.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
גש למכון כיוון פרונט, ושם יגלו שיש חופש במשולש. מנסיון.

 

ב-205 שלי היתה בדיוק אותה בעיה, לפני מספר שנים.

מוסך פג'ו בת"א בדק את הרכב, ולא מצא שום בעיה.

מכון כיוון פרונט (מכון התחיה ליד בלומפילד) עלה על הבעיה ברגע.

 

 

במכון לכיוון פרונט אמרו שדווקא יש לי חופש בתפוח משולש ימין . (הנטייה היא שמאלה) , אחד אחר טען שהמשולשים הם לא

המשולשים הנכונים כי לדעתו הציריות יושבות קצת לאחור ב2 סנטימטר ולא יוצאות ישר פלס מהגיר...

מנסים לעשות עליי קופה??

פורסם

לא יודע.

 

הבעיות האפשרויות:

 

בעיה בציריה. יש לך 2 ציריות, אחת קצרה ואחת ארוכה, ייתכן שישנה בעיה באחת מהן.

בעיה של חופש במשולש. יש להרים את הרכב על ליפט, ולבדוק חופש. זו היתה הבעיה אצלי דאז.

בעיה בסרן אחורי.

 

בדוק קודם את המשולשים ותושבות המשולשים.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

רפי אני מהצפון - ג'וליס זה ליד עכו כרמיאל נהריה קריות וכו...

 

הצירייה הוחלפה באמת היום, השמאלית. היא חדשה.

יש לך אולי תמונה של המשולשים שהיו לך רז? כי באוטו שלי יש מספר דברים שלא כלכך בנויים ל 205

הצירייה היא C15 דיזל

פורסם
לאחר החלפת צירייה שמאל,ל-ת-ד-ה-מ-ת-י אני רואה שבזמן האצה בינונית עד חזקה בפיג'ו 205 GTI 1.9 שלי

ההגה פשוט מסתובב בטירוף שמאלה והרכב כמובן שובר שמאלה ממש חזק!!

מפחיד ומבהיל אשמח לקבל תשובות ייעוץ ממה זה נגרם ובבקשה רק מי שמבין בעניין כי זה בטיחות לא סתם..

תודה לעונים

מנסיוני אני חושב שהכיוון הנכון הינו משולש. האם זה קורה לך גם בזמן הבלימה?

חוויתי אותה תופעה עד שהרימו רכב על מעלית ומוסכניק הראה לא כיצד הוא בקלות מטלטל גלגל. החלפתי - הסתדר. (למרות שהספקתי לדפוק 2 צמיגים - צירפתי תמונה של אחד מהם)

02122009160.jpg

אין שלמות, לך על בחירת (ליבך) כיסך! עכשיו CitroenC4_Picasso&Peugeot308

Fiat Brava / Volvo850 / CitroenC5 mk1 & mk2_HDI & mk3 / Skoda OctaviaTD / Peugeot407 & 207

פורסם

זה לא קורה בזמן בלימה. הבלימה היא מצויינת אין גם רעשים בזמן בלימה

הייתי במכון פרונטים בעכו ושם החליפו לי בורג של משולש כי היה שם חופש (במקום אחר מיד הציעו החלפת משולש)

ותפוח הגה חדש. הרכב נוסע בלי הרעידות שהיו והתחושה טובה יותר אל הבעיה עדיין קיימת :

בזמן האצה הרכב סוטה שמאלה ובזמן שלא מאיצים הרכב נוסע ישר...

רעיון למישהו??

-מתסכל לצאת ממכון פרונטים ולגלות שעדיין יש סטיה-

×
×
  • תוכן חדש...