Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני רוצה להבין, עמדת לקבל דו"ח על משהו שאתה עשית ובסוף קיבלת דו"ח על משהו שלא קרה? (אמרת שביקשת ממנו לחגור ונסעת) ועוד הסכמת לתת לאבא של אותו בחור לשלם לך את הדו"ח?

אז קודם כל, כל הכבוד לאבא של הבחור. קצת פחות כל הכבוד לך על זה שנתת לו לשאת בעונש על טעות שלך. היית יכול לבדוק את שלמות המשקפיים לפני שהתחלת בנסיעה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

מתעלק על השרשור :

עברתי ניתוח לייזר לפני כמה חודשים בהצלחה (תודה לאל) ועד עכשיו לא עדכנתי את זה ברשיון.

למרות זאת הוסבר לי במשרד הרישוי בחולון שאני צריך לעשות טופס ירוק חדש עם בדיקות ולהגיע איתו אליהם בחזרה .

עברתי את הבדיקות בהצלחה וכשהתקשרתי אליהם אמרו לי שרק צריך למלאות טופס ששלחו לי רק אתמול בדואר !

עכשיו השאלה שלי היא אם שוטר עוצר אותי ואני מראה לו טופס ירוק שעשיתי לפני שבוע ורואים שעברתי את הבדיקות אבל זה עדיין לא מעודכן ברשיון האם זאת הילה לקנס או שיש אפשרות לוותר ?

אין כזה דבר גנוב , יש כזה דבר נפל בטעות מהמשאית לידיים הלא נכונות ! D:
פורסם

אני מרכיב עדשות. אם שוטר יעצור אותי, כל מה שאצטרך לעשות זה להגיד לו שיש לי עדשות?

אם כן, יכלת להגיד שאתה עם עדשות וגם אותו בחור מעליי שעשה ניתוח לייזר.

 

אני לא אצטרך להראות לשוטר שאני מרכיב עדשות או משהו כזה? :/

לא נראה לי הגיוני להראות לשוטר מצד שני קצת לא נראה לי הגיוני שהוא פשוט יסמוך עליי... :/

פורסם
אני מרכיב עדשות. אם שוטר יעצור אותי, כל מה שאצטרך לעשות זה להגיד לו שיש לי עדשות?

אם כן, יכלת להגיד שאתה עם עדשות וגם אותו בחור מעליי שעשה ניתוח לייזר.

 

אני לא אצטרך להראות לשוטר שאני מרכיב עדשות או משהו כזה? :/

לא נראה לי הגיוני להראות לשוטר מצד שני קצת לא נראה לי הגיוני שהוא פשוט יסמוך עליי... :/

 

זה סיפור להוריד עדשות, אתה יכול להגיד לו שקשה לך לעשות את זה לא בשירותים, שהידיים שלך מלוכלכות, שאין לך את המתקן של העדשות או אין לך נוזל ולא תוכל להחזיר את העדשה ועוד 1000 דברים. בקיצור אף שוטר שפוי לא יבקש ממך להוריד את העדשה כדי שהוא יראה וגם אם כן אפשר לשלוח אותו ללכת לחפש.

Lancia Dedra 1.6 i.e 92 כבר לא בועטת :-(

פורסם
אני רוצה להבין, עמדת לקבל דו"ח על משהו שאתה עשית ובסוף קיבלת דו"ח על משהו שלא קרה? (אמרת שביקשת ממנו לחגור ונסעת) ועוד הסכמת לתת לאבא של אותו בחור לשלם לך את הדו"ח?

אז קודם כל, כל הכבוד לאבא של הבחור. קצת פחות כל הכבוד לך על זה שנתת לו לשאת בעונש על טעות שלך. היית יכול לבדוק את שלמות המשקפיים לפני שהתחלת בנסיעה.

התהייה שלי בדיוק.

 

אני מצטער, אבל דרושה כאן הבהרה חד משמעית מצד פותח האשכול:?

172 סוסים שיודעים איזו גבינה לקנות בסופר!

פורסם
ומה השתלם לך בדיוק? לא היה יותר טוב אם לא היית לוקח אתו מההתחלה? ועדיין קיבלת נקודות על הדוח של אותו טרמפיסט. חיכיתי לקטע שתגיד שאותו טרמפיסט הכיר את השוטר ובגללו שוחררת ויצאת בלי כלום. אז לא הבנתי מה השתלם לך..

אני חיכיתי לקטע שהטרמפיסטית "שותה לו מהשקית שוקו" (לפי הכותרת זה נשמע משהו כזה)

Fiat Bravo 1.4 T-JET

למכירה מערכת:

amp: JBL GTO1004 comp: Morel dotech ovation 6

6X9: morel TEMPO HU: pioneer 4950 SW: Hifonics zeus ZX12D4

פורסם

35 דק' עיכוב רק בכדי ששוטר יקריא לך את הסעיף המדויק? הרבה מעבר ל"פרק זמן סביר". לטעמי עו"ד תעבורה מתחיל סוגר את הסיפור הזה בשתי דקות, לא קנס ולא משקפיים :wink:.

פורסם

אמנם ביקשתי מאותו טרמפיסט לחגור, אבל לא וידאתי אם הוא חגר, עדין לצערי הרב אני לא יכול להיות שוטר.

 

אגב לפי מה שהבנתי אם נוסע שלידי לא חוגר אני יכול לדרוש שהוא יקבל את הדו"ח.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לא ממש משתלם עדיין קיבלת 2 נקודות

4>2.

לדעתי הכותרת צריכה להיות למה משתלם ליפול על מתנדבים במקום שוטרים.

פורסם
35 דק' עיכוב רק בכדי ששוטר יקריא לך את הסעיף המדויק? הרבה מעבר ל"פרק זמן סביר". לטעמי עו"ד תעבורה מתחיל סוגר את הסיפור הזה בשתי דקות, לא קנס ולא משקפיים :wink:.

 

שוטר יכול לעכב אותך עד ל3 שעות.

מנסיון :?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אין שום עבירה שאפשר לבחור בה בין קנס והזמנה לדין.

או שהשוטר אידיוט (סביר להניח), או שהוא לא יודע להסביר את עצמו (גם סביר להניח), או שלא הבנת.

לדעתי מדובר בהזמנה לדין (אי מילוי הוראות הרישיון) ולא בקנס, אבל אבדוק יותר מאוחר.

פורסם

לכל אלו שחושבים שקשה לדעת האם יש לכם עדשות או לא, שוטר יכול לבדוק בשנייה. הוא פשוט יבקש מכם לקרוא את מספר לוחית הרישוי של הרכב לפניכם/ שלט הכוונה/ מודעה (הבנתם את הפרנציפ). למי שאין ראיה 6/6 או עדשות יהיה קשה מאוד לקרוא את האותיות הקטנות או המספרים ממרחק של מעל 10 מ'. בקיצור לפותח השרשור היה אירוע הזוי שיצא לטובתו אבל ברור שנהיגה ללא משקפיים או עדשות למי שצריך בהם היא סכנה לנהג ולסביבה.

פולקסוואגן חיפושית - איכות גרמנית בהישג ידך :lol:

CAR4 - פשוט לבחור את הרכב הבא שלך


×
×
  • תוכן חדש...