Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

 

הבקשה שלי אולי תיראה משונה לעומת שאר הדיונים בפורום אך יש לה קשר ישיר לתחום האודיו ברכב .

 

ברכבי רדיו דיסק שבו ניתן לשמוע קבצים בפורמט AUDIO CD בלבד.

הבעיה היא שקבצים אלה כידוע תופסים המון מקום ובדיסק בגודל 700 MB סטנדרטי אפשר לשמור כ 12 שירים בלבד :(

 

האם מישהו מחברי הפורום מכיר תוכנה שמקבצת קבצי ACD תוך כדי שמירה על הפורמט ?

 

למרות שמדובר ברכב חדש יחסית (ניסאן טידה) המערכת המובנת ברכב די פשוטה.

נמאס מהיבואנים הקמצנים שמייבאים ארצה רכבים במאה ה 21 עם מערכות עלובות שלא יודעות אפילו לקרוא MP3-זה נושא לדיון נפרד ,שלא הייתי רוצה להעמיק בו בשרשור זה :)

 

אין בידי תקציב לשדרוג המערכת ,מה גם שהמערכת המובנת ברכב כוללת דיבורית נשלטת מן ההגה ,משהו מאוד פונקציונלי ונוח שלא הייתי רוצה לוותר עליו .

 

המשך יום נהדר לכולם

פורסם

המטרה היא לא צריבה רגילה של קבצי ACD אלא לקבץ (במידת האפשר) קבצי ACD ואז לצרוב

במטרה להכניס לדיסק יותר מ 12-14 שירים.

פורסם

אין חיה כזאת

Audio cd עובד בצורה מסויימת ולא משנה מה תעשה הוא יכול להכין עד X דקות ( 80 דקות ב700 מגה לדוגמא )

גם אם תשנה את קצב הדגימה או כל דבר אחר בקובץ זה לא משנה את העובדה שיש לך X דקות

 

בקיצור , אין.

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

השאלה שלך זה החלום ומשאת הנפש של כל חובב אודיו לרכב באשר הוא. על דיסק אחד שיהיה כמה שיותר שירים בפורמט "מקורי".

 

תאר לך שהיית יכול [כמוני :wink:] לשים ברכב שלך אלפי ועשרות אלפי שירים בפורמט WAV או FLAC שזהים לCDA, ובנגיעת אצבע במסך שלפניך אתה מדפדף בינהם בכל צורה וסדר שתעלה על דעתך.. שווה לאללה, לא?

 

CarPC. מחשב ברכב. זה אולי לא רלוונטי עבורך, אך הפתרון הזה קיים, חי ובועט..:lol:

פורסם
אין חיה כזאת

Audio cd עובד בצורה מסויימת ולא משנה מה תעשה הוא יכול להכין עד X דקות ( 80 דקות ב700 מגה לדוגמא )

גם אם תשנה את קצב הדגימה או כל דבר אחר בקובץ זה לא משנה את העובדה שיש לך X דקות

 

בקיצור , אין.

 

יש חיה קצת אחרת,שניקראת מתאם USB או AUX,שזה הפתרון המומלץ ביותר לכל בעלי מערכות מקוריות

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם
האם מישהו מחברי הפורום מכיר תוכנה שמקבצת קבצי ACD תוך כדי שמירה על הפורמט ?

 

התכוונת כנראה להגיד מכווצת.

:turn-l:
פורסם
התכוונת כנראה להגיד מכווצת.

 

כמובן ,מכווצת ולא מקבצת.

 

אני עכשיו בתקופת מבחנים ,המוח בעומס יתר-לעיתים רחוקות עומס היתר גורם לכשל של המערכת אשר מתבטא בטעויות כתיב :)

פורסם
יש חיה קצת אחרת,שניקראת מתאם USB או AUX,שזה הפתרון המומלץ ביותר לכל בעלי מערכות מקוריות

 

יש לי נגן MP3

זו יכולה להיות אופציה .

 

אשמח לקבל פרטים והסברים .

 

לטידה יש מתאם מיוחד או שמדובר במתאם אוניברסלי?

היכן אוכל לברר מחיר ?

פורסם

אם אתה רוצה תוכנה להעתקות מושלמות תתקין CLONE CD

נרו מזמן כבר לא מותקנת אצלי, מסורבלת מאוד ולא יציבה יחסית לגרסאות הישנות.

×
×
  • תוכן חדש...