Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6021 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז ככה כפי שכבר בטח שמתם לב לפי הכינוי שלי בפורום אני בעל פולקסווגן ונטו 94.

הערב רציתי לצאת לנסיעה,ניסיתי להניע את הרכב הוא לא הניע,

כל פעם לפני שאני עוזב את הסוויץ' הנורה של השמן מהבהבת ומפסיקה כשאני עוצר את פעולת ההנעה,יכול להיות שיש קשר בין הדברים?

 

יש רעש של הנעה אבל הרכב פשוט לא מניע,ניסיתי ''לפמפם'' קצת עם הגז,האוטו התחיל להניע קצת ואז גמגם ומת.

אורות, נעילה מרכזית, רדיו ,כל החשמל עובד.

 

מה אפשר לעשות? ומה יכולה להיות הבעיה.

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם
מה מצב השמן בדקתה ?

 

ואם אני לא טועה זה רכב מונע בבנזין

 

היה לך תופעות מוזרות לפני המקרה הזה ?

 

 

האמת היא שלא בדקתי היום,אתמול היה מלא ,קצת מיהרתי ולא עשיתי את זה.

תופעות מוזרות היו אבל לפני חודש לפחות,

בהנעה האוטו התחיל לגמגם וגם הניע עם רעש כאילו הוא נכבה ורק לאחר פמפום של הגז ותחילת נסיעה הוא התייצב והמשיך לסוע.

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם

א. בדוק האם מגיע דלק לאחר המסנן תוך כדי שאתה נותן סטארטר.

ב. בדוק האם יש ניצוץ תוך כדי שאתה נותן סטארטר (שחרר את אחד מהחוטי הצתה אבל לא להרחיק הרבה מהפלאג).

ג. אם יש דלק ויש ניצוץ, תחליף פלאגים.

 

* את סעיף א' ו- ב' בצע עם עוד מישהו וכל מה שרשום ליעיל נכתב מניסיון עם אונו 93', אותה תקלה בדיוק היתה לי.

פורסם
א. בדוק האם מגיע דלק לאחר המסנן תוך כדי שאתה נותן סטארטר.

ב. בדוק האם יש ניצוץ תוך כדי שאתה נותן סטארטר (שחרר את אחד מהחוטי הצתה אבל לא להרחיק הרבה מהפלאג).

ג. אם יש דלק ויש ניצוץ, תחליף פלאגים.

 

* את סעיף א' ו- ב' בצע עם עוד מישהו וכל מה שרשום ליעיל נכתב מניסיון עם אונו 93', אותה תקלה בדיוק היתה לי.

 

 

אוקיי תודה רבה,ננסה.

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם

אנא קרא את הכללים לכתיבה בפורום הטכני, ואת איך רושמים כותרת. קישור נמצא בחתימתי.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
אנא קרא את הכללים לכתיבה בפורום הטכני, ואת איך רושמים כותרת. קישור נמצא בחתימתי.

 

דני

 

 

אוקי,מצטער על הטעות לא יקרה להבא.

 

kobic9,

תסלח לי על הבורות אבל איפה נמצא הסליל הזה ומה בדיוק אני צריך לבדוק?

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם

אני מצטער אני לא יודע לומר לך איפה הוא נמצא אצלך ברכב.

והדרך שלך לבדוק אותו זה להחליף ולקוות שזה אכן זה, אם יש לך מחבר סליל הצתה על מנת לבדוק זה יחסוך לך את העלות של הסליל(אין אחריות/החזרות על מוצרי חשמל).

קובי

פורסם
אני מצטער אני לא יודע לומר לך איפה הוא נמצא אצלך ברכב.

והדרך שלך לבדוק אותו זה להחליף ולקוות שזה אכן זה, אם יש לך מחבר סליל הצתה על מנת לבדוק זה יחסוך לך את העלות של הסליל(אין אחריות/החזרות על מוצרי חשמל).

 

 

כמה דבר כזה עולה בערך?,ואם אפשר את השם שלו באנגלית?

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם

הוא נקרא גם בשם קויל, או באנגלית COIL

אין לי מושג כמה הוא יעלה לך, שוב אני ממליץ לך להשאיל ממישהו ולבדוק אם אכן זאת הבעיה, אחרת חבל על הכסף שלך.(לי בטרנספורטר זה קויל עולה 500)

קובי

×
×
  • תוכן חדש...