Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

C4 2006 - רכב למשפחה


tscr
שימו לב! השרשור הזה בן 5222 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הC4 שלי היום נמצאת בליסינג של חברת פריים ליס שהיא חברת בת של דוד לובינסקי .אני מקבל תמיד רכבים חדשים.

 

מאחר ויש לי מוסך קבוע שבו משפחתי מטפלת בסיטראונים שלה אני דואג להכניס את הרכב שלי גם כן לשם ולראות ולבדוק בדיוק מה עושים בכל טיפול. עד היום אני אומר לך בוודאות שכל הטיפולים נעשו לפי הספר ועם חלפים מקוריים בלבד! .

אני כל הזמן בודק אותם.

 

הרכב כמעט ב120K ונעשו עד היום רק 3 טיפולים!

 

בקשר לגיר - הוא באמת מתאים את עצמו לסגנון הנהיגה של הנהג אבל השינוי נעשה בטווח קצר ובצורה עצמית של הגיר כך שאין צורך לאפס מערכת כלשהי בגיר.

 

S^M אני התעלם מהכינויים שלך כלפי ואם נחזור לנושא בטח תוכל להיווכח שהB3 החדישה לא מצויידת בESP .{ בגרסאות הליסיניג}

 

גם אם יש לה 5 כוכבי בטיחות החסרון של מערכת כזאת משאיר אותה הרבה מאחור.

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 120
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אז אתה ממליץ על פריים ליס?

תוכל בבקשה לכוון אותי לסניפים שלהם? [הסניף הכי קרוב לנתניה].

משום מה לא הצלחתי למצוא מידע נורמלי באתר שלהם, האם הם עושים גם טרייד אין?

האם ידוע לך על עוד חברות שמטפלות טוב ברכבים ומשתמשות רק בחלקים מקוריים וכד'?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי C4 שנת 2006 במשך 3 שנים וקצת. (עכשיו הוחלפה לC4 משנתון חדש יותר עם מערכת הESP ומנוע שאמור להיות יותר חזק ואולי גם עוד כמה כריות אויר).

 

הבעיות חשמל היחידות שהיו לי הן עם הקרוז קונטרול והלימיט (הגבלת מהירות) שצעקו SERVICE כאשר הדלקתי אותן.

אני חושב שזה היה נפתר עם RESET כלשהוא של המחשב, פשוט לא יוצא לי להשתמש בקרוז כך שלא לחצתי לקבל טיפול בעניין.

 

סך הכל הרכב שירת אותי באמינות לאורך הדרך. (אני לא יודע מה מפחידים אותך, להרבה חבר'ה אצלנו בחברה יש את הרכב ולא שמעתי על שום בעיה מיוחדת או חשמלית בכלל שהייתה להם, רוב התקלות שהיו אם בכלל היו בגלל הזנחה של הרכב מצד החברה.)

 

לגביי הבדלי הכוח בין הגרסאות, לא הרגשתי שום הבדל ואפילו להיפך, הקודמת שלי הרגישה יותר חזקה מהנוכחית.

 

מה שכן היה משמעותי בשבילי זה הבדל קטן בכיסא בחדשה שפשוט עכשיו יותר נוח בעקבות תוספת ריפוד מסויימת לגב התחתון.

יש לשים לב שהרכב הוא לא סיטרואן טיפוסי והוא דיי קשה בנסיעה.

בנוסףשמעתי תלונות מנוסעים מאחורה על הנוחות.

 

זהו בגדול, אם נהגת עליו ואתה מרוצה אין לך מה לדאוג לאמינות (לפחות מניסיוני).

 

לגביי קנייה מליסינג, לדעתי רוב חבריי הפורום יאמרו לך שלא כדאי לקנות מליסינג.

במיוחד כשאמורים להיות הרבה רכבים יד ראשונה מפרטי במחירים מבישים בגלל השוק של האוטו (בגלל סטיגמות של אנשים.)

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידידי היקר,

 

אתה מכניס את עצמך לסרטים שבכלל לא נחוצים.

 

אתה לא יודע איך חברת הליסינג טיפלה ברכב, אבל אתה גם לא יודע איך הבעלים הפרטיים של אחת מיד פרטית טיפל ברכב.

 

סה"כ, אם אתה קונה ישירות מחברת הליסינג יש לך היסטוריית טיפולים מלאה, אתה הולך עם הרכב לבדיקה, כל הליקויים מתוקנים, אתה מקבל על כל הרכב (כולל התיקונים) אחריות של שנה ויש לך ראש שקט, אם חסר לך כמה אלפי שקלים, אין בעיה לקבל הלוואה.

 

כל זה לא קשור בכלום לסוחרים פרטיים שמוכרים רכבים מליסינג לשעבר, ברכבים כאלה לא הייתי נוגע עם מקל סנוקר.

 

יש לשים לב שהרכבים האלה לא ממש נסחרים במחירי מחירון ולפעמים הפער בין מחירי שוק פרטי (שמנסים לפעמים למכור במשך זמן רב) ובין מחירי ליסינג (ליסינג ינסו למכור במחיר מחירון, בהתחשב כמובן בהורדת הליסינג/ השכרה)יכולים להיות משמעותיים.לא שבגלל זה יש לפסול ליסינג, פשוט לקוח תמים יקנה במחיר מלא, לקוח שיודע מה קורה בשוק יוריד אותם ציק-צאק למחיר שוק ויתחיל משם את המיקוח.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

bagira אז אתה כן ממליץ על ליסינג?

כמה בערך שווה סיטרואן C4 2006\7 עם 60 אלף קילומטר פחות או יותר?

ראיתי באתרים של החברות שמוכרים את ה07 ב75+ אלף.

האם המידע שמפוזר על גבי 3 מסכים, והמד תאוצה שלא נמצא ממולכם לא הפריע לכם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באופן כללי, אני בהחלט ממליץ על קניה מליסינג אבל אך ורק בתנאי שהרכישה מתבצעת ישירות מחברת הליסינג/ השכרה ולא רכבים שנמכרים במגרש של סוחר פרטי אשר מוכר גם הוא רכבי ליסינג ישירות מליסינג.

 

על ההבדל בין 2 הרכבים האלה תוכל לקרוא במאמר קצר שכתבתי (החלק שנקרא "רכישה ממגרש" )וכחומר רקע לפני קניה, קרא את השרשורים מתחת לכותרת הזאת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב להודות שהתרשמתי, רואים שהשקעת במאמר, תודה.

האם יש ליסינג מסויים שאתה ממליץ לרכוש דרכו?

שמעתי שפריים ליס, הרץ ואלדן שומרים טוב על המכוניות שלהם.

תוכל לתת לי בבקשה חברה מומלצת?

ויותר טוב אם היא תיהיה באזור הרצליה \ רעננה \ נתניה.

תודה [=

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב, הטרייד אין של לובינסקי ידוע כטרייד אין טוב ושם אתה יכול למצוע C4 פרטיות מטרייד אין במצב טוב ובתנאים טובים, אני בהחלט הייתי קופץ לשם לראות מה הם מציעים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסך אמצעי עליון - מהירות.

מסך קטן מעל ההגה - סל"ד.

מסך קטן בדשבורד - חיווי למזגן וכו'.C4_IN_01.jpg

 

אל תתיחס למסך הגדול והמרשים באמצע - במקומו יבוא מסך נוסף (לא בטוח).

Insane things comes from insanely people.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה מד בעצם הורידו ב2009? את הסל"ד?

שאלה למישהו בעל הרכב \ ניסה אותו, איך הנוחות בו?

הוא נוח לנסיעות ארוכות?

הכסאות לא קשים?

 

האם אפשר לקבל נסיעת מבחן מליסינג? [יד2].

האם צריך להזמין אותה מראש או להגיע, לראות את הרכב ולבקש מהמוכר?

 

תודה לכולם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בC4 של ציי הרכב ישנם שלושה מסכים {בגרסה לפני מתיחת הפנים }

 

זה שמאחורי ההגה - נותן חיווי על הסלד ונורות איתות ,פנסים ראשיים וערפל.

 

שה שבמרכז - ספידומטר , קילומטרג , חום מנוע , מפלס שמן , דלק , מגביל מהירות , קרוז קונטרול.

 

המסך המרכזי קטן בגודלו בחצי ממה שמופיע בתמונה שהעלה קודמי והוא כולל את הנתונים של מחשב הדרך והרדיו.

 

המסך התחתון לא קיים בגרסת הליסינג כי היא לא מצויידת בבקרת אקלים.

 

לאחר מתיחת הפנים הורד המסך של שעון הסל"ד והוא צורף למסך המרכזי

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז איך המזגן של הרכב נראה?

מה ההבדל בין בקרת אקלים למזגן?

ובמקום המסך הזה מה יש?

תוכל להראות לי תמונה מבפנים של הרכב שנכונה לגרסאת הליסינג?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שמזגן בבית דואג לשמור על טמפ' מסויימת, כך עושה בקרת אקלים - היא מנמיכה את הטמפרטורה או מעלה אותה, מורידה את העוצמה או מעלה אותה בהתאם לטמפרטורה שקבעת לה.

אני לא מת על זה, מעדיף לשים על קור ולא לתת לרכב להחליט אם הוא קירר מספיק.

אבל, אולי בנהיגה ארוכה זה נוח כי לא צריך להתעסק במזגן כל הזמן.

Insane things comes from insanely people.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5222 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...