Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

C4 2006 - רכב למשפחה


tscr
שימו לב! השרשור הזה בן 5222 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

speedsecret vbmenu_register("postmenu_2387682", true); - תודה תודה על המידע, לפי מה שאתה אומר הגיר נשמע ממש טוב ויעיל, האם גם לך יש C4? כמה דלק בערך הוא לוקח לך? ranll שלא תבין לא נכון, אני סומך מאוד על המידע שלך אני פשוט רוצה לשמוע עוד אנשים שנהגו על הרכב.

וspeedsecret מה אתה אומר על הנוחות של הרכב?

 

ranll תגיד, מה יותר נוח? הכסאות של הלאנסר קלאסיק או הC4? [לפי דעתך].

אני מאוד מקווה שיש שיפור טוב, לפי מה שאני מבין ממך האוטו לא כזה נעים לגב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 120
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מניסיון בן כשבוע עם C4 מהשכרה עם 70K על השעון. הרכב מתמודד היטב עם הכביש הישראלי הקלוקל.

אחרי נסיעות ארוכות יצאתי רענן ובלי בעיות מיוחדות.

רכב עמוס עם 4-5 אנשים כל נסיעה.

צריכת דלק בסדר. אבל הנתונים שלי לא מייצגים כי הייתי תמיד עם רכב עמוס ומהמרכז לירושלים דרך 443 ויצא לי סביבות 1:7 עם רגל מאד מאד מאד כבדה על הגז.

מה שכן, טנק דלק ע-נ-ק 60 ליטר.

רכב קצת עצלן בתחילת נסיעה, אחרי שעברת את ה60, התאוצות ביניים טובות.

אחיזת כביש כמעט ספורטיבית. הESP לא מתערב לך הרבה בנסיעה.

הקרוז קונטרול מיותר לטעמי.

זהו

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הכיסאות של הC4 עדיפים,

תצטרך לשבת על הכיסא בשביל להחליט כי זה עניין של טעם.

 

speedsecret, בניגוד אליך אני חייב לומר שהמצב ספורט לא הביא את הרכב שלי למצב "עצבני" אלא למצב מעצבן.

(אפרופו מצב S, לאחר שהתרגלתי שמצב S לא עושה הרבה ברכב שלי, כאשר ביצעתי נסיעת מבחן בשירוקו 2.0 טורבו מיד שמתי בS, כי זה "סתם", נתתי גז בריא ברמזור כמו שאני רגיל בשביל להתחיל לנוע, הרכב ירה! אותנו החוצה והתנהג בעצבנות במלוא מובן המילה, בקרת אחיזה הופעלה והכל התחיל לרוץ מהר, העברתי מיד בחזרה לD וענינים חזרו על מנוחתם, הכניס לי דברים לפרופורציות)

 

לגביי כביש הררי בעליות, אני תמיד נאלץ להכנס לפניות במהירות גבוהה על מנת לצאת ברצועת כוח של ההילוך השני כי הרכב לא מוכן להוריד לראשון בין 30 קמ"ש למשהו כמו 15 קמ"ש.

ואז אני מוצא את עצמי תקוע בעלייה, הילוך שני בסל"ד נמוך בתאוצה של רנו אקספרס.

 

אגב, טריק שאימצתי מכל המשחקים האלה הוא להוריד לשני לפני הפנייה ולהעביר בזמן הפנייה ממצב "ידני" לאוטומט, לתת גז עד הסוף ואז הרכב עושה ג'סטה ומוריד מן חצי הילוך מה שתורם קצת להתקדמות.

 

לאחותי אין שום בעיה עם הרכב.

לאבא שלי יש רק טענות כנגד הקשיחות והכיסאות.

החברה שלי טוענת שהסוזוקי בלנו 98 שלה יותר עצבנית ומהנה לנהיגה. (אני מסכים רק לגביי התגובה הכוללת של הרכב לגז, בפניות אני משקשק אצלה)

ואמא שלי בתור "נהגת השודים" הציגה טענות כנגד התגובות של הרכב והתנהלות כבדה.

 

כמו שאתה מבין זה עניין של טעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רואה פה שאתם כבר שני אנשים שלא מסכימים על אותו הדבר, ככה שהכל הוא עניין של טעם.

אני באמת אלך מחר לבדוק את כל העניינים.

יש אולי חברת ליסינג שאתם ממליצים?

כרגע נלך לסוכנות של לובינסקי בהרצליה, אולי גם לשלמה סיקסט ואלבר.

 

יש משהו שאתם יכולים לייעץ כדי להקל על כל התהליך? מה ישר לבדוק וכד'?

 

תודה רבה על כל העזרה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה שאני מבין על מה אתה מדבר עם הגיר מבחינת הבעיה בהורדת הילוך, התגובה האיטית, והמצבים הבלתי אפשריים בכביש הררי תלול שאתה נתקע בשני והאוטו מילל ומשתרך כי אין לו כוח.... (כבעל 308 חדשה שיש לה אותו גיר).

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחיצה בריאה מלמדת את הגיר לזרוק הילוך

עליתי עם רכב עמוס לירושלים דרך 443 לא ירדתי מתחת ל100 קמ"ש בעליות בהילוך שלישי.

לרכב יש מספיק כוח. אבל ואבל גדול, תלוי אם אתה מלמד את הגיר נסיעה אגרסיבית או רגועה.

 

אבל מסתבר אחרי קריאה שניה, לי יש רגל מאד כבדה על הגז. מאד.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב3+ שנים שהרכב היה אצלי כמעט ולא השתמשתי במצב אוטומט שלו.

(במנהלתית תוקע אותך בהילוך מדי פעם זורק פתאום קדימה וכו'...)

 

אגב בעליות של ירושלים בשלישי ושני אין בעיה.

 

אבל למשל בעליות של ים המלח נאלץ אני להכנס לסיבובים בצורה פראית משהו, אמנם אני עוקף את רוב הנהגים אך אם נתקעתי מאחוריי מישהו ואני צריך להוריד את המהירות אז רואים בדיוק מי יכול להוריד לראשון ומי לא. :)

 

tscr, אני לא רוצה להוריד לך מהאוטו כי הנושא של הגיר להרבה אנשים הוא לא דיל ברייקר.

אני ידעתי מראש על חלק מענייניו של גיר זה, ניסיתי להזמין גיר ידני אבל לא אישרו לי אז התפשרתי, ובכל זאת הצלחתי להנות מהאוטו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיכום יום:

אז היום הלכנו לחפש את הC4 האידיאלית בשבילנו.

טיילנו בחצי ארץ, היינו בסוכניות רכב: אלבר, שלמה sixt, לובינסקי, אלדן וקרסו.

סקרנו את הרכים, ישבתי בתוכם, בדקתי את כל הדברים שעניינו אותי.

כמה עובדות:

לדעתי:

הרכב ממש נוח, מסך נוחים- נותנים את כל האינפורמציה שאנחנו צריכים, הגה נוח.

דברים מעצבנים: נורא קשה לראות את האחורה, ומקדמה קשה לראות את המכסה מנוע, מודל 2006 וחלק מה 07 מגיעים עם 2 כריות אוויר בלבד! [ע"פ המידע מהסוכניות השונות].

סך הכל נראה לי רכב מעולה.

חיפשנו בכמה סוכניות ולא מצאנו משהו שמתאים לנו, הרוב היו עם מכות \ קילומטרז' נורא גבוה וכד'...

אנחנו נמשיך לברר ולחפש.

 

והכי מעניין, ראיתי R8 חונה באמצע המדרכה חח קבלו תמונות:

[תמונות גרועות צילמתי והלכתי]

http://i46.tinypic.com/302yssj.jpg

http://i46.tinypic.com/154vuad.jpg

 

מה אתם אומרים? :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תן לי לתת לך איזה רעיון מה שנקרא "מחוץ לקופסא".

 

 

אז הנה העובדות:

 

1.אתה רוצה C4.

2. צריכת הדלק נשמעת לך קצת גבוהה.

3. נקודת הטורפה של הרכב היא הגיר (ולא נדבר בכלל כרגע אם הגיר מעולה או זבל, פשוט הוא "משהוא קצת שונה".

4. מרבית הרכבים שתראה הם מליסינג ולכן הם בעלי רמת גימור נמוכה יחסית.

 

אז הנה התפנית... מה דעתך על C4 טורבו דיזל ידנית?

 

צריכת דלק מעולה של 1:20.

אין גיר אוטומטי.

רמת גימור מפוארת מאוד.

 

הדיזל היום זול בשקל לליטר מהסולר, הנסועה לליטר היא כפולה(!!!), וגם הקנס של הדיזל כבר לא קיים.

 

הבעיתיות היחידה שאני רואה היא שאין הרבה כאלה על הכביש ותצתרך קצת סבלנות בשביל למצוא אחת כשאת שגם לא חרושה.

דרך אגב, אם אתה מעוניין ברכב קצת יותר חזק, אז לאוטומטית יש גם היצע של מנוע 2 ליטר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ranll- תודה רבה לך [=

שאלה קטנה, האם גם לך הפריע העובדה שלא רואים את המכסה מנוע מתוך האוטו? והאם לא הפריע לך השדה ראיה המצומצם מאחורה?

 

bagira- אני חושב שהאוטו הזה יותר מידי נדיר.

באיזה שנה יצאה גם גרסא עם דיזל?

אתה יודע בערך את המחירים שלה?

תודה על הרעיון אבל הוא נראה לי קצת רחוק מהישג יד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

tscr, לא בעיה, פשוט תעריך כמטר קדימה מסוף שמשה, זה הפרונט של הרכב.

לגביי השדה ראייה מאחורה, לא חשתי איזשהיא בעייתיות, בהתחלה זה מרגיש מוזר אבל ככה זה שעוברים מכוניות, מתרגלים.

 

אם כבר, כן מפריע טיפה פגיעה מינורית בשדה הראייה בפניות (בעיקר שמאלה) בגלל הקורות בצדדים.

אבל ממש בקטנה. (חששתי אם להגיד משהו שלא תיכנס להיסטריה :))

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חח :) סך הכל נראה לי רכב מרשים ונוח, חוץ מהזוויות ראיה, כרגע אנחנו ממשיכים לחפש אחת לקניה.

הבעיה שאו שכולם מלאות בקילומטרים [80K+] או שרוצים עליהם מחירים ממש גבוהים.

האם אפשר לקחת רכב 2007-08 עם 80K? אין בלאי מואץ או דברים כאלה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5222 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...