Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

C4 2006 - רכב למשפחה


tscr
שימו לב! השרשור הזה בן 5222 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני רואה שיש בבעלותך Citroen c5, תוכל לספר לי עליה קצת?

מבחינת Citroen שאומרים שהם לא אמינים, האם אתה סובל מתקלות וכד'?

כל כמה ק"מ הרכב דורש טיפול? [30K? 15K?]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 120
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

היה לנו 309, שתי קסנטיות ועכשיו אנחנו ב-C5 השלישית שלנו.

על ה-C5 הנוכחית אין לי מה לומר לך בקשר לתקלות כי יש לה פחות מ-2800 ק"מ.

 

ה-C5 הקודמת הייתה משנת 2006, מנוע 2 ליטר רמת גימור PACK. הייתה אצלנו 4 שנים.

בדומה ל-speedsecret, הבעיה היחידה שהייתה היא השסתומים בגיר שהוחלפו במסגרת האחריות.

חוץ מזה טיפולים פעם ב-30 אלף קילומטר או שנתיים (המוקדם מביניהם).

 

אם היינו סובלים מתקלות בלי סוף כנראה שלא היינו קונים 5 פעמים סיטרואן הידרופנאומטית, תאמין לי שאבא שלי הוא בין האנשים האחרונים בעולם עם זמן מיותר למוסכים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן אני מבין.

למה בעצם יש לסיטרואן ולרנו תדמית כ"כ שלילית?

האם שסתומים בגיר זאת תקלה נפוצה?

מה כדאי לבדוק כשנלך לראות את הרכב? האם יש משהו ספציפי שכדאי להסתכל עליו? [דברים פשוטים שאפשר לראות על המקום, הבנתי שהפלסטיקה של התא כפפות וכאלה נוטה להתפרק].

 

תודה מראש על כל העזרה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאמין שתופעת השסתומים בגיר מופיעה בשלב מוקדם יותר, ברכב משנת 2006 הסיכוי לקבל פתאום בעיה כזאת הוא נמוך.

בדוק אם הרכב עבר כבר תיקון כזה.

 

עכשיו לקשקשן על הבטיחות של הB3:

הB3 קיבלה בנקודות נטו ציון של חמישה כוכבים למבחן הישן (שבו התייחסו לפגיעות באחוזים - מעל X% או X נקודות הרכב מקבל חמישה כוכבים) הבעיה שכיום, כידוע (או שלא) הNCAP התחיל בשיטה חדשה - הרכב צריך להציע מערכות בטיחות בלפחות חצי מהדגמים שנמכרים (לא בטוח לגבי זה, חצי או יותר) - הB3 שנבחנה לא מציעה ESP במספיק גרסאות.

בנוסף מבחן העמוד הרכב די כשל (מצד שני, לך תדע כמה רכבים אחרים כשלו במבחן, פעם זה היה בסקאלת נקודות של מ1-2 לא ממצאת, היום רואים תוצאות על הבובה).

Insane things comes from insanely people.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה בעצם יש לסיטרואן ולרנו תדמית כ"כ שלילית?

היו הייתה סיטרואן BX, היא לא הייתה שיא האמינות והמוסכניקים לא ידעו לטפל בה...עזוב זה סיפור ארוך :lol:

 

האם שסתומים בגיר זאת תקלה נפוצה?

זו תקלה ידועה של ה-AL4, במידה והתקלה הופיעה ותוקנה אפשר להיות בראש שקט.

 

מה כדאי לבדוק כשנלך לראות את הרכב? האם יש משהו ספציפי שכדאי להסתכל עליו?

היה לה פעם RECALL לידית האיתות, בדוק שהוא התבצע.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3338512,00.html

 

חוץ מזה לא ידוע לי על מחלות מיוחדות של ה-C4, בדוק כל דבר שצריך לבדוק כשקונים רכב משומש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בעצם סתם יש תדמית רעה לסיטרואן רק בגלל תקלות העבר?

בדיוק.

סיטרואן לא חריגה בכמות התקלות שלה מאף רכב אחר בשוק.

 

איך אני יכול לבדוק אם עשו את הRECALL?

כשקונים רכב משומש, קונים אותו עם תיעוד מלא של מסמכים (מוסכים, צמיגים, פרונט, פחחות וכו') שהבעלים תייק ושמר לאורך כל חיי הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנחנו כניראה נבצע את הרכישה מחברת ליסינג, אתה חושב שהם ביצעו את התיקון?

איך זה יכול להיות שע"פ הכתבה יש רק 900 C4 בארץ?

ואני חושב שהתדמית על הC4 יכולה לנבוע לא רק מהעבר של סיטרואן אלא גם מהסיבה שהיא מלאה במערכות חשמליות.

מה זה אומר? שגם לקסוס וכד' לא טובים כי יש להם הרבה מערכות חשמל אז הם נוטות להתקלקל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב, הכתבה מדצמבר 2006.

אין לי מושג אם חברת הליסינג ביצעה את התיקון, בגלל זה אתם צריכים לבדוק את עברה דרך תיעוד המסמכים.

 

היום כל מכונית במאה ה-21 עם מערכות חשמל, מי יותר אמינה מי פחות איני יודע.

לי לא ידוע על בעיות ב-C4 ואם מישהו ממקור ראשון יעמיד אותי על טעותי אני אשמח להחכים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכבי סיטרואן מתחלקים לשניים, אלו עם מערכת הידראולית ואלו שלא

הרכבים עם המערכות ההידראוליות היו מסובכות מידי עבור המוסכניק הישראלי הממוצע ולכן הם ירדו די מהר מהכביש.

הרכבים ללא המערכות ההידראוליות נהנות מאמינות טובה ואין להם שום בעיות מיוחדות.

יותר מזה, רכבים כמו ה ZX, קסארה, ברלנינגו (מסחרית קטנה) נחשבות לאמינות למדי ונוחות מאוד

גם ל C4 אין שום מחלה מיוחדת שגורמת לברוח מהרכב, ולכן אין שום סיבה מיוחדת לברוח מסיטרואן, מה גם שבמחירה הזול מציעה עיסקה משתלמת במיוחד.

 

לגבי ההודעות הפרטיות שאתה מקבל: הנושא ידוע, ייתכן שמדובר בסוחר רכב שמעוניין להציע רכבים משלו לקנייה, וייתכן שמדובר בילד שאינו מבין כלום ומפחד שיכסחו אותו בפורום

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על התגובות, אכן כצפוי המשתמש לא החזיר לי תשובה לשאלתי, ככה שאני לא רואה בו כאמין כרגע.

ראיתי שבחברות הליסינג מודל 2007-08 עולה בסביבות ה90+-. האם זה לאחר 10 אחוז של הפחתה בעקבות שימוש בליסינג?

איך אני יכול לדעת על אוטו מוזנח שעבר טיפול מזלזל מצד חברת הליסינג?

 

נ.ב

במה בדויק שונה המנוע של מודל 2006 למודל 2009? [1.6]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בודקים את ספר התקלות של הרכב, רכב שסבל מטיפול כושל ייכנס למוסך פעמים רבות לטיפול בתקלות כאלו ואחרות

רכב שספר התקלות שלו נקי/ מעט תקלות שלא חוזרות יחשב לטוב.

בכל מקרה אני הייתי מחפש רכב מידיים פרטיות שטופל כראוי,אני פשוט לא מאמין שחברת ליסינג שכל מטרתה להרוויח כסף תדע לשמור על הרכבים שלה כמו שצריך.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שנלך לראות בליסינג, במידה והרכבים שם לא יהיו טובים נתחיל לחפש מידיים פרטיות.

גם לפי מה שראיתי ביד 2 כל הרכבים שם נמכרים מעל המחירון ועם קילומטרז'ים גבוהים מאוד.

 

נ.ב

האם הגיר AL4 "לומד" את הנהג? אם הנהג שלפנינו היה בזבזן בדלק, איך מאפסים את הגיר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידידי

הרכב שלי משמש אותי ככלי עבודה לכל דבר.

 

אני נוהג למעלה מ200 ק"מ ביום בממוצע.בכל מקום בארץ ובכל עונות השנה.

כל מה שציינתי עד עכשיו אלו תנאים קיצוניים לנסיעה ברכב יחסית למשתמש הממוצע.

 

כבר ציינתי בפניך שיש לי רגל ימנית יחסית כבדה ואין קטע דרך טכני שאני יעבור בנהיגה מנהלתית { אלה אם כן אני תקוע אחרי משאית}. זאת גם אחת הסיבות שאני מתעקש לנהוג רק בסיטרואן או פיג'ו

 

אם לרכב היו בעיות ספציפיות שחוזרות על עצמן בצורה גורפת רוב הסיכויים שאני הייתי נתקל בהן - מאחר וזאת הסיטרואן השלישית שלי אני תמיד רגיש לכל מה שקורה סביב הרכב ואיך מטפלים בו למרות שהוא בליסינג הרגל שפיתחתי מהמכוניות הישנות יותר שהיו לי .

 

עד היום נוכחתי לדעת שהרכב הזה אמין בדיוק כמו כל הרכבים האחרים והבעיה היחידה שהוא סובל ממנה היא התדמית והסטיגמה של הישראלים.מעולם לא היתה לי בעיית חשמל! מיותר לציין שדגמי הליסינג לא מגיעים עם חיישני גשם מה ששם קצת בספק את המידע של אותו אלמוני ששלח לך הודעה.

 

ממה שאני מתרשם שפיגו או סיטרואן עושות בעיות כולם נהנים לספר על זה אבל כשיש בעיה באחת היפניות מחליקים את זה.

 

מוזר לי גם שבן אדם שולח הודעות פרטיות ולא מדבר כאן בפורום אל מול כולם.

 

תקנה מה שבא לך אני בסוף השנה מחליף את הרכב שלי באחד חדש תיהיה בטוח שזה לא יהיה לא סובארו ולא מאזדה.

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכבים שאתה קונה, הם חדשים או יד שניה?

אני מניח שאם הרכב חדש אתה דואג לו ומטפל בו כמו שצריך, מה שכניראה חברות הליסינג [ע"פ מה שקראתי פה בפורום] לא תמיד טורחות להשקיע בטיפול.

 

שאלה נוספת, האם העובדה שרוב המידע מחולק לכמה צגים והצג מהירות נמצא באמצע הרכב לא מפריע לנהיגה\ מציק בעין?

זה נראה לי לא כזה נוח שהמד מהירות נמצא כ40 סנטימטר ימינה ולא מולך.

 

ושוב, כשקונים רכב זה לא כמו לקנות משהו מהסופר, האם יש עוד רכבים ששווים בדיקה?

שיענו על הקריטריונים הבאים: בטיחות, אמינות, אחזקה, ונוחות, האבזור פחות קריטי.

תקציב של עד כ60K, חריגות קטנות רק אם שווה.

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5222 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...