Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

C4 2006 - רכב למשפחה


tscr
שימו לב! השרשור הזה בן 5222 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 120
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

האם אפשר לקחת רכב 2007-08 עם 80K? אין בלאי מואץ או דברים כאלה?

 

אם הרכב שמור מטופל והמנוע במצב טוב,

ואם אתה לא עושה קילומטראג' גבוהה

ואם אתה מתכנן להחזיק את האוטו כ 4-5 שנים,

 

אז עניין הקילומטראג' כמעט חסר חשיבות עבורך גם במכירה העתידית וגם בבלאי המנוע (80K ק"מ, זה עדיין כלום לרכב).

בכל מקרה, ברור שבזמן המשא ומתן יש להתייחס לעניין כאילו מדובר בלא פחות מאסון גלובאלי והרכב הזה עוד מעט ילך לגריטה כתוצאה מהבלאי האדיר שהוא ספג, אתה צריך להבהיר להם שאתה עושה להם טובה ענקית שאתה מוכן לרכוש את הרכב ב 50% ממחירו :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חח צודק ;)

הציעו לנו באלדן C4 מליסינג תפעולי, 2008, 66 אלף קילומטר. המחיר 79 והם לא מוכנים להתפשר על כלום.

הרכב מבחוץ נראה טוב מאוד, ללא פגיעות, בלי תיקוני צבע [שנראים לעין, הם אומרים שהיה תיקון קטן מאחורה].

הבדיקה חשוב לציין [בדיקה שלהם] יצאה נקיה מאוד.

השאלה שלי היא האם הרכב הנ"ל באמת שווה את המחיר? בכל זאת, 66 אלף קילומטר [כמעט בן שנתיים].

מה אתם ממליצים לעשות? לקדם את העסקה? לנסות להוריד? לוותר?

 

הציעו לנו גם בשלמה SIXT ב70 אלף C4 2008 אבל עם פגיעות במרכב תחתון, וויתרנו עליה, האם פגיעות במרכב תחתון זה באמת חמור?

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי שדה הראיה מאחורה אל תדאג. גם לי זה היה מוזר ב-307 שהיתה לי אבל באמת מתרגלים מהר ולא שמים לב. לפני כארבע שנים התלבטתי בין C4 ל-307 ומאחר וזה אותו הרכב מבחינה מכנית, ויתרתי על ה-C4 כי היתה מצועצת מדי (לטעמי בלבד).

אני כן הייתי בודק את נושא הבטיחות כשאתה משווה בין רכבים (מספר כריות האויר, ESP,לכיסאות ילדים ISOFIX ושאר מנגנונים). לדעתי זה חשוב יותר מהרבה פרמטרים אחרים.

לובינסקי מטפלים במוסכים מורשים (מפני שהם היבואן), כנ"ל גם אופרייט ליס (שמהם רכשתי C5) ואויס לידיעתי. הבנתי שSIXT מטפלים עצמאית (לא הייתי רוצה להיות בעלים של רכב שלא טופל ע"י מושך מורשה לסיטרואן)ץ לדבי שאר אלדןת HERTZ ואחרים אין לי מידע.

 

בהצלחה

You can’t really know someone until you fight them

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מצאת רכב במצב ממש טוב ובמחיר טוב, לך על זה.

 

בדרך כלל או שהמכוניות לא במצב מזהיר או שהמחיר גבוהה, בשביל למצוא אקזמפלר שגם שמור וגם עם קילומטראג' סביר לוקח יותר מאשרא סיבוב בין סוכניות הטרייד אין.

 

לא יודע למה הם קוראים "פגיעה במרכב תחתון". כאשר בוחן אומר את זה,בד"כ הכוונה היא למכות קלות ושוליות שנגרמות לרוב מירידות לא זהירות ממדרכה. כשהמוכר אומר את זה...לך תדע למה הכוונה.

 

תמשיך לחפש, ואל תתביש לעדכן ולהתיעץ פה כל פעם על כל מועמד שמצאת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם החלטתם לקנות בלינינג אני מציע לך לברר טלפונית (לא דרך האתרים שלהם, הם אף פעם לא מעודכנים) וקח בחשבון שרכבים עם נתונים טובים נחטפים די מהר.

בנוסף, אני ממליץ לך לבדוק עוד רכבים חוץ מהC4 שנדבקה לך (מגאן לדוגמא יכולה להיות אופציה טובה, או פוקוס).

Insane things comes from insanely people.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההורים שלי לא ממש מעוניינים ממש במגאן\ פוקוס. היו כאלה לחברים שלהם וכד' והם סיפרו דברים לא טובים על הרכבים.

חוץ מזה, עד שמצאנו רכב שמתאים ונוח לכולם אנחנו נשאר איתו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה סיפרו לכם. לגבי הפוקוס לפחות, היא עולה לטעמי בשתי דרגות על הC4.הנקודה היחידה היא שהיא מעט יותר איטית

מהסטרואן.

דבר נוסף, אם מצאת רכב טוב במחיר סביר, לך עליו. משום מה אנשים חושבים שאם זה מליסינג (גם אם שנת 2008, ועשה 70 אלף ק"מ), זה ימכר בחצי מחיר. מי שחושב ככה או שאף פעם לא קנה מחברת ליס רצינית, או שקנה/שמע על רכב כזה שנמכר מאיזה חאפר אחרי שהרכיבו אותו משני רכבים שונים. ישנה איזו הפחתה סבירה בהתאם לסוג הרכב, סחירותו ונתוניו. אבל אין מתנות חינם.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון:

בעקבות התייעצויות שונות, ביניהם עם דוד שהוא בעל מוסך, וכמה חברים של ההורים שעובדים בחברות הרכב השונות, כניראה שנשנה כיוון.

אמרו לנו שעל כל יתרונות הרכב, יהיה לנו נורא קשה למכור אותו והוא יאבד ערך בצורה גבוה.

הציעו לנו ללכת על: "טויוטה קורולה 06-07", סובארו B4, הונדה סיוויק 06+, מאזדה 3.

אני לא יודע למה, אני פשוט שונא את הקורולה ומאזדה 3, רכבים בינונים, עממים מידי [כל רכב 3 שנמצא על הכביש הוא קורולה \3] וכל השאר.

חבל לי מאוד שירדנו מהC4, אבל מצד שני אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לאבד חצי מערך הרכב ב3 שנים [מכיוון שהרכב יוחלף לאחר 3\5 שנים].

תודה רבה לכולם על העזרה,

תוכלו אולי להציע רכב בסביבות ה75 אש"ח, רכב נוח, בטיחותי, שומר על ערכו, אמין, ואחזקה סבירה [דלק וכד']...

בנתיים פנינו מועדות לסיוויק, שכנראה הוא הרכב שהכי חוסך בדלק מבין האופציות, נראה טוב,בטוח +-, ושומר על ערכו.

האם יש לכם הצעות?

דעות?

כל דבר שיכול לתרום?

תודה מראש!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר להציע לך רכבים עד מחר אבל חבל על המאמץ.

 

אתה מדבר על עלויות אחזקה וחושב לקנות B4?

אתה מפחד שאף אחד לא יקנה את הC4 שלכם אחרי תקופה, למרות שאם אתם קונים מסוכנות ליסינג ברוב המקרים היא מציעה טרייד אין לאחר תקופה? (וגם אחריות, אבל עזוב את זה בצד רגע).

אתה רוצה בטיחות אבל חושב על סיוויק?

 

קודם כל תחליטו על תקציב אחיד (ולא להעלות אותו כי ראיתם רכב X שמור ב10% יותר).

 

דבר אחרון:

שמירת ערך זה לא מדע מדויק, השוק מוצף ברכבי ליסינג (3, קורולה, פוקוס, וגם מגאן) במחיר דומה לפרטיות (בפועל) אין ממש סיבה לשולה ממטולה להעדיף את הפוקוס המשומשת שלכם על שאר ה20,000 TREND האחרות בליסינג.

Insane things comes from insanely people.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין אז על מה אתה ממליץ

התקציב עומד על 70 עם חריגה של עד 5, [במקרים מיוחדים עד 76-77] התקציב סגור.

B4 כבר פסלנו מהתחלה.

על מה אתה ממליץ ללכת?

מודל 06+

עד 75K.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין אז על מה אתה ממליץ.

 

 

על מה הוא ממליץ אני לא יודע אבל אני ממליץ להיות סגור על עצמך לפני שאתה חופר לנו בראש במשך 6 עמודים ובסוף חותך כיוון ל B4 או קורולה :shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני באמת מצטער, ממש רצינו את הC4, כבר קיבלנו הצעות, עברנו ב6 סוכניות, היינו בטוחים שאנחנו קונים אותה.

אבל בגלל שאמרו לנו שלא נוכל למכור אותה אח"כ הבנו שיש בעיה.

עם כל זה שהרכב טוב, עדיין זאת בעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל שאמרו לך איזה משהו אתה מוותר על משהו שאתה רוצה והכי מתאים לך?

לי אמרו שסיאט נכנסת למוסך כל יומיים ושאני לא אמכור אותה בחיים. אחרי שנתיים בלי תקלות ומכירה תוך שלוש שעות הכל התברר כקשקוש.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5222 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...