Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6024 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי פיגו 306 1.6.97

אני רוצה קצת יותר כוח ברכב ואחיזה טובה,

בפיגו יש אחיזה אבל חסר כוח, השאלה היא אם לשפר תרכב או למכור ולהחליף.?

מה דעתכם על המגאן קופה 2.0 או 1.6? תתן תביצועים שרוצה?

פורסם

אם אתה מעוניין ביותר כוח תחליף את הרכב שום שיפור שתעשה לפזו לא יזיז אותה(מבחינת הספק,כוח).

הצעה שלי תגדיר קודם תקציב+תקציב לאחזקה.

פורסם

לפני שאתה משפר את הרכב, תתחיל לשפר את הכתיבה: תרכב = את הרכב.

 

מגאן קופה 1.6 איננה חזקה במיוחד ולכן לא תרגיש שיפור מהותי לעומת הפיזו'.

אם אתה מעוניין לשפר את הפיז'ו, אנא פרט מהו הסכום העומד לרשותך וקח בחשבון שבכל מקרה קשה עד בלתי אפשרי להוציא מהמנוע הזה סוסים נוספים ללא השקעה משמעותית. לכן אם אין לך חיבה מסוימת לרכב, עדיף באמת שתחליף אותו.

מגאן קופה 2 ליטר, בהנחה שתמצא אחת שמורה (לא קל), יכולה לענות על צרכיך, אבל אני לא חושב שתמצא אחת ב 20K מכיוון שמומלץ לשים בצד עוד כמה אלפיות בשביל לעשות "יישור קו" לרכב הנרכש.

 

בהצלחה.

פורסם

דבר ראשון מצטער על הכתיב.

תקציב לשיפור הרכב בסביבות ה3 אלף,

יש לי חיבה לפיגו, אם ישפר זה את האחיזה שלה, וטיפה כוח שתאיץ יותר,

אני לא מחפש להגיע למהירות גבוה.

מה מומלץ בלהתחיל לשפר?

×
×
  • תוכן חדש...