Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6034 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברה,

תחילה אני רוצה לציין כי הגעתי לפורום אחרי המלצה של אורי (דסוס) ואליה, ובהחלט אני לא מצטער על כך.

יש כאן חברה עם מומחיות תוכן ברמה מאוד גבוהה ומרשימה, וכיף לי לקרוא ולהעשיר כאן את הידע. ישר כוח.

 

לעניין,

אני רגע לפני רכישה והתקנה, המפרט:

JBL GTO1004

מורל דוטק או היי אנרגי (אני יחליט רק ברגע שאני אזמין)

HU של אלפיין המקורי שהגיע עם הרכב דגם לא זכור

סאב של רוקפורד P2 גרסת Z או ID10 מאורי

 

קודם אם יש למישהו הערה בנוגע למפרט, אשמח לשמוע.

הJBL יפיק את המיטב מההיי אנרגי נכון?

 

אני מעוניין לקבל תשובות לכמה שאלות בנוגע להתקנה של המערכת.

1. באיזה גייג' לבחור?מה ההבדלים?

חשוב לי לא לפתוח את ההתקנה שוב, אני רוצה שיהיו הכנות ל 6*9, הכנות לדלתות מאחורה, הכנות לדלתות קדימה, הכנה למונו בלוק או עוד מגבר והכנות לסאב.

אני רוצה לצאת מנקודת הנחה שיתכן ואני אוסיף עוד קומפוננט לדלתות מאחורה ובמקרה כזה אקנה מונו בלוק לסאב ואולי אפילו סאב חזק יותר (היות והתא מטען אטום ובעייתי) ובמידה וזה לא יספק אוסיף או במקום הסאב 6*9.

בתכנון הגדול מאוד יהיה גם קאר פיסי בתא כפפות או מתחת למושב.

 

2. מה זה מנחת?

 

3. האם כל רכב צריך טבעות לרמקולים בדלתות?

 

4. מה ההבדלים בפיוזים ובחברות החיווטים, במה מומלץ לבחור?

 

5. האם ישנם דברים מיוחדים שעלי לשים לב אליהם בעת ההתקנה, כגון חברות חיווטים, מפצלים, צורת חיבור ליציאות המגבר וכו'?

 

תודה,

מתן

פורסם

מנחת משנה את יציאת הרמקולים מהרדיודיסק ליציאת RCA עבור המגבר.

 

מומלץ להתקין רמקול ע"ג טבעת עץ, במקום ישירות על פח הדת.

 

הבדלים בין אילו פיוזים?

חיווט לאיזו מטרה? מצבר->מגבר? מגבר->רמקולים? RCA?

 

תלוי אצל איזה מתקין תבצע את העבודה.

יש כאלו שהכל אצלם בגדר "כבדהו וחשדהו", ויש כאלו של "שב ולמד".

מתחדשת*

פורסם

מאיפה קונים מנחת?האם זה משהו שאני קונה מהמתקין?

אני לא מבין כלום בחיווט, אני מניח שאני צריך הכל, ובמקרה כזה, איזה חברות?למה לשים לב?כמה גייג?

פורסם

קח את הכסף שרצית להשקיע על מנחת ותבחר מגבר אחר, כזה שיש לו hi-power inputs - בתקציב טיפה גבוה יותר, או אפילו באותו תקציב - וחסכת + יותר איכותי.

 

זה שכולם ממליצים פה בלי סוף על ה-GTO1004 לא אומר שזה המגבר היחיד הראוי בתקציב שלך.

פורסם

מה זה כניסת היי פאוור?

מנחת זה חובה?

אשמח לקבל המלצה על מגבר שיענה לי על הדרישות, התקציב יותר גמיש היות ומדובר בחדש ואני משלם בתשלומים.

פורסם

מתן למה אתה צריך מנחת? יש לך רדיו דיסק מקורי? לאאא!!!

אמרת שיש לך רדיו דיסק של אלפיין באוטו יש לו יציאות RCA לכן אתה לא צריך מנחת

 

מוטי האם הSRX הוא מיד 2?

ומינדבומב אתה יכול בבקשה לרשום את המגברים שיותר טובים מהJBL בתקציב 1000-1400

 

בקשר למתן האם חיווט 4 גייג' יספיק לו במידה והוא מתכנן בעתיד להוסיף מונו ולהוסיף קאר פיסי?

HU : LG LCF710BR PROS- RF 3Sixty.1 AMP : Xetec Vector 350.6 RCA: Knukonceptz KRY4.6M

פורסם

"לרשום את המגברים שיותר טובים מהJBL בתקציב 1000-1400"

תלוי בהספקים הנדרשים, והאם יש חשיבות לחדש או יד 2.

 

"האם חיווט 4 גייג' יספיק לו במידה והוא מתכנן בעתיד להוסיף מונו ולהוסיף קאר פיסי"

תלוי בצריכת הזרם של סה"כ הרכיבים שיחוברו לכבל.

בד"כ 4 יספיק, אלא אם יתקין מונו מפלצתי, ישדרג מע' חשמל ושלושת הגדולים ויפעיל רוב הזמן על עוצמה גבוהה.

מתחדשת*

פורסם

אוקיי תודה אז 4 גייג'

 

בקשר למגבר הרכיבים הם:

הרץ היי אנרג'י או מורל דוטק

סאב Rockford Punch Z או ID 10'

 

מדובר במגבר חדש.

HU : LG LCF710BR PROS- RF 3Sixty.1 AMP : Xetec Vector 350.6 RCA: Knukonceptz KRY4.6M

פורסם

ה JBL 1004 הוא אופציה טובה בתקציב הזה.

סאן דאון 50.4 גם נכנס בתקציב, לדעת חלק מהאנשים הוא אולי לא יספיק מבחינת הספק.

אגב, למה אתה שולל יד 2? תוכל לקבל תמורה גבוה בהרבה לכסף שלך, במיוחד כשמדובר במגבר שהבלאי שלו נמוך מאוד (יחסית לשאר רכיבי אודיו ברכב)

מתחדשת*

פורסם

רומק תאמת חשבתי על הסאנדאון אבל לפי התגובות הוא לא ינצל את הרכיבים.

למרות שלפי דעתי הוא יותר איכותי מהJBL באנד פאס וסאב סוניק פילטר...

חבל שהוא חלש והדגם היותר חזק שלו עולה כפול +

HU : LG LCF710BR PROS- RF 3Sixty.1 AMP : Xetec Vector 350.6 RCA: Knukonceptz KRY4.6M

×
×
  • תוכן חדש...