Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הדיטיילר - והפעם דיטייל לפרארי אקזוטית - Ferrari 575M Superamerica


שימו לב! השרשור הזה בן 5159 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תודה רבה לכולם על התגובות החמות.

 

אני מצטער על איחור התגובות, פשוט הייתי תקוע 4 ימים בשדה התעופה JFK (לאחר סופת השלגים) בנסיון להגיע לביקור מולדת.

הגעתי אתמול ואני אחרי השלמת שעות השינה שלי :lol:

 

DRIVEMASTER - בשימוש מקצועי, לא.

 

TOMER - במנוע ספציפי זה, לא השתמשתי בחומרי ניקוי אלה באמצעות מכשיר האדים בלבד. לצורך הגנה ובוהק של הפלסטיקים השתמשתי בחומרי הגנה לא דליקים.

לגבי כתמי נוזלים - תוכל להסיר כתמי קפה בקלות על ידי מגבת מיקרו פייבר, מים חמים וחומר ניקוי. לגבי הסרת כתמי מיצים צבעוניים למיניהם, אל תתאמץ כי לא תצליח. קח את הרכב למקום מקצועי כדי שינסו להסיר כתמים אלו באמצעות מכשיר אדים או מכשיר שמפו לריפודי בד ושימוש בחומרי ניקוי יותר אגרסיביים.

 

נהגת שודים - תודה ליטל.

כל שיטות הניקוי שלי הם מהמקצועיות והבטוחות שקיימות בשוק ההיי אנד, מהשימוש במכשיר אדים על מנוע בשווי $280K ועד לשימוש בפולישר על צבע ששוויו $500K.

ישנם איזורים במנוע, בפנים הרכב וחוץ הרכב שהינם רגישים יותר ולכן קיימים מספר דרכי זהירות מקצועיים שאני כמובן נוקט :wink:

 

ALEX B - לא הייתי משתמש בגירניק על מנועים כאלו. מים בלחץ רב יכולים לגרום לנזק למנוע ולצבע.

 

TZVIKA PICK - ברור :wink: לפעמים רק לשמוע את צליל המנוע זה מספיק.

 

ZX2.0 - סופר מרוצה :-D

 

MISTERB - תודה רבה.

פגמים אמיתיים (שריטות עמוקות, הולוגרמות וכו') לא היו קיימים על רכב זה ואת הפגמים המצולמים שכן היו קיימים (חלקיקי אבנים יבשים) לא היית מצליח להסיר על ידי שטיפה בצינור וסמרטוט. את חספוס החלקיקים הקטנים תוכל להרגיש באמצעות מגע ידיך ואת הגדולים אף לראות (כמו בתמונות המצורפות). הרגשת החספוס היא בעצם לכלוך מצתבר שמתקשה על רכבך ובעצם מונע ממך לראות את בוהק הצבע ולהרגיש את הלכה הרכה. אם תנסה להסיר חלקיקים אלו באמצעות סמרטוט, שפשוף, מים או כל שיטה לא מקצועית אחרת, תגרום לנזקים בצבע ( שריטות, הולוגרמות וכו').

 

LOCUS - תודה רבה.

לא תמיד אני משתמש בשלושת השלבים. ישנם רכבים שדורשים יותר שלבים וכאלו שדורשים פחות.

שלב של פוליש אגרסיבי הוא לאו דווקא לכל חלקי צבע הרכב. לעתים אני משתמש בפוליש אגרסיבי לכל חלקי הצבע ולעתים אני משתמש בפוליש רק באיזור מסויים כמו מכסה המנוע, הגג או שריטה עמוקה.

בפרארי השתמשתי בפוליש אגרסיבי על מכסה המנוע, שריטות באיזור מכסה הדלק והבגאג'.

 

OR-A - אם אין פגיעה בצבע (קילוף או בקעים), מקום מקצועי יוכל להסיר את הכתם ללא צביעה מחדש על ידי פוליש או שיטה אחרת.

 

GIL ELBAZ - תודה רבה.

ה-"ספוג הצהוב" הוא ה-CLAY BAR או הפלסטלינה. חומר זה נועד להורדת פגמים מצבע הרכב והחלונות.

בשימוש מקצועי ניתן להוריד מצבע הרכב פגמים רבים (חלודה, חלקיקי חול קשים, זפת, שאריות חרקים, ספריי צבע, דבק עצים וכו'), שמורגשים כחספוס ואינם יכולים להיעלם על ידי שטיפה רגילה.

הקופסא השחורה בכיסוי הקריסטל מכילה את ווקס הקרנאובה המיוחד. ווקס זה הוא אחד היקרים מסט הווקסים שברשותי, הוא עולה כ- $580 ומכיל כ- 55% קרנאובה. ברשותי גם ווקס בשווי $2500, שמכיל 60% קרנאובה וווקס מיוחד בשווי $5000, שמכיל 70% קרנאובה. הכל תלוי ברמת הגימור שהלקוח מבקש.

אומנות ההיי אנד דיטיילינג

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוווווווו איזו עבודה ואיזו תוצאה! כל הכבוד !

כשתהיה לי פרארי אני מזמין אותך. בינתיים יש כזו רק לג'וניור שמחנה אות הבחדר שלו ולא נותן לי סיבוב, וכנראה שככה זה ישאר ( לא זכיתי ב-74 מיליון השבוע...)

ילה גבר בא נראה! מר +1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

אחי היקר;אני מפרגן לך ולעבודתך.אני עושה כמעט את אותו הדיטיילינג בישראל אבל יש הבדל קטן בנינו

והוא;אני עושה את הרכב רק חיצוני רק מה שקשור לצבע הרכב.זה ההתמחות שלי.

אני גם עובד אם מכונת פלקס הגרמנית .אבל חומרים גרמנים (ימח שמם) מבית אוטו קוסמטיק (porzeluck)

שמאושרים ע''י חברות העל ב.מ.וו ומרצדס.

אני עושה בפרט רכבי אספנות אבל גם רכבים חדשים .

אני לוקח רכב אחד בכל חודש בין 6-ל-8 שעות עבודה רק חיצוני וגם זה בקושי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ללא ספק עבודה יפהפיה, והעיקר התוצאה מדהימה. אבל מעניין לראות תמונה אחת ליד השניה (צמודות-כדי שיהיה נוח לראות הבדלים) כשהמכונית לפני, וכשהיא אחרי.

אם תוכל להעלות את המכונית כולה לפני, ולא חלקים ממנה זה יהיה נפלא.

 

בכל אופן מקווים לראות עוד עבודות וכמובן את הרכבים האקזוטים שאתה מעלה 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5159 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...