Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6034 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ברשותי פורד פיאסטה youth 1997

בסמוך לדלת הנהג מופיעה מדבקה עם טבלת לחצי אויר לצמיגים

שהנתונים בה נראים לי מוזרים:

הם נותנים שם פירוט לחצי אויר לכל סוג צמיג אפשרי לרכב זה

עבור הצמיגים שאני משתמש בהם 155/70R13 כתוב שבמצב עומס רגיל יש למלא מקדימה 29 PSI ומאחור 26PSI

לעומת זאת במצב של עומס מלא יש למלא 34 מקדימה ו 41 מאחור .

הפער העצום בין הלחץ המומלץ למילוי בעומס רגיל לעומס מלא נראה לי מוזר ,כמו"כ נראה לי מוזר איך פעם אחת הלחץ בצמיגים

הקדמיים צריך להיות גדול יותר ופעם אחת הוא צריך להיות נמוך יותר.

גם כל מי שמסתכל על הצמיגים שלי (שמולאו לפי מצב עומס רגיל) אומר לי שנראה לו שחסר לי אויר בגלגלים.

אני חושד שהנתונים במדבקה לא נכונים

מישהו יכול לבדוק לי את הנושא?

תודה חברים.

פורסם

ראשית, במידה ואלו הנתונים שקבע היצרן, אתה יכול לסמוך עליו שהוא יודע מה הוא אומר.

שנית, ברור שבמצב רגיל הלחץ מקדיהמ גבוה יותר שכן יש עומס גבוה יותר מקדימה (מנוע וכ'ו).

כאשר הרכב עמוס (נוסעים מאחור + מטען בתא המטען), רוב המשקל עובר לאחור ואז הלחץ בצמיגים האחוריים גבוה יותר.

פורסם

המדבקה לא נראית כמו המדבקה הקלאסית שמודבקת ע"י היצרן

היא כתובה בעברית ונראית כמו משהו שאחד הבעלים הקודמים של הרכב

הכין והדביק

לכן אשמח אם מישהו שיש לו פורד פיאסטה או שיש לו גישה לנתונים האמיתיים יאמת את הנתון שרשום

במדבקה

פורסם

בנוגע למדבקה שרשמת עם כל סוגי הצמיגים האפשריים-זוהי לא מדבקה שהודבקה ע"י אדם אלא מדבקה שהגיעה יחד עם הרכב ישירות מהיבואן.

לאמא שלי יש פורד פיאסטה YOUTH97 ומאז שהיא אצלנו (ואמי היא הבעלים היחידים מאז שהיא יצאה מהמפעל) המדבקה הזו קיימת.

 

מצאתי באינטרנט לחץ אוויר לפיאסטה YOUTH מדגם ENOCORE (שייתכן וזה הרכב שלנו בשם אחר..תלוי לאיזה שוק נמכר).

Normal load front = 2.2 (32)

 

Normal load Rear = 1.8 (26)

 

 

Full load front = 2.5 (37)

 

Full load Rear = 2.8 (41)

×
×
  • תוכן חדש...