Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

VOLVO S60 החדשה


Wheezy
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6054 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שהכריזו ש2009 תהיה השנה האחרונה של הS60 הוותיקה (וחתכו מחירים בהתאם), וולוו מציגים את הדור הבא:

103511.png

103510.png

שיפור עצום מהדגם היוצא, שהיה חסר עיצוב לחלוטין.

עיצוב הרבה יותר ספורטיבי וזורם, ועם זאת לא וולגרי או מוגזם...

לדעתי - הרכב הכי יפה של וולוו.

 

מגמה ששמתי לב אליה - פיצול הפנס הקדמי, כמו בE-CLASS החדשה. מעניין אם זה ימשיך גם למכוניות אחרות או שזה סתם צירוף מקרים.

 

 

הS60 החדשה אמורה להיות המכוניות הבטיחותית ביותר בעולם, ומשלבת גם מערכת שמתיימרת להביא לכך שיהיה בלתי אפשרי לחלוטין לדרוס אנשים בעיר.

 

I can't wait...

Auto Emoción

פורסם

הדגם היוצא של ה S60 הפגין עיצוב חיצוני מקורי ששילב מוטיבים עיצוביים ממכוניות העבר של וולבו - צורת ה V על מכסה המנוע כמו בוולבו 121 והמבנה הניפחי של הדלתות שהושאל מהוולבו 144\240.

העיצוב הפנימי לעומת זאת, נהנה מהנדסת אנוש מעולה, שהפכה לסימן ההיכר של מכוניות וולבו בשנות ה 2000.

ה S60 החדשה היא, פחות או יותר, הצ'אנס האחרון שניתן לוולבו בפיתוח עצמי של מכוניות, ומאחר והיא ניכנסת לפלח שוק צפוף במיוחד ורווי במכוניות מצויינות ובעלות מוניטין - ב.מ.וו סידרה 3, אודי A4 ומרצדס סידרה C - מחכים לה חיים לא קלים.

ברגע שהבילעדיות בנושא הבטיחות הופקע מידי וולבו, לא מצאה החברה השבדית פלח שוק מספק, ולרוב הפכה לזנב לאריות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

תמיד אהבתי וולוו.. מאז ה850 בשנת 95..

 

מעניין- הכיצד ארגונים פמיניסטיים כאלה ואחרים לא התלוננו או לפחות הפגינו מעט על אופי הסמל של וולוו..

פורסם

ברור שמדובר בטעם אישי וזה שלי מסתדר טוב יותר דווקא עם העיצוב הישן. נכון שאינו מסובב ראשים אבל הוא הומוגני, זורם ומאוד נעים. זה הטרי, משלב דלת אחורית של טויוטה אוונסיס ( המודל החדש כמובן ) עם פרונט מוקטן של S80. יש בו משהו צורם, לעיניי לפחות. ובכלל, איך מוצאים תמונות ראשונות של דגם חדש עם כזה צבע ?

פורסם

ומשלבת גם מערכת שמתיימרת להביא לכך שיהיה בלתי אפשרי לחלוטין לדרוס אנשים בעיר.

I can't wait...

המממ... אני אוהב אתגרים:twisted:

:lol::lol::lol:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

עזוב עיצוב, קודם נראה איך היא נוסעת.

 

היוצאת ממש לא הצטיינה בתחום הדינאמי (אבל נהנתה ממושבים מעולים).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני אישית מקווה שהעיצוב הספורטיבי יותר מראה על כך שנעשה מאמץ להפוך את כל האוטו למעט יותר מרגש לנהיגה.

Auto Emoción

פורסם

הפנסים הבודדים המוארכים האלה די מכוערים. לצערי יש אותם גם ב- GTI.

לגבי ה- S60, הכי מעניין יהיה לראות מה מחירה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
הפנסים הבודדים המוארכים האלה די מכוערים. לצערי יש אותם גם ב- GTI.

לגבי ה- S60, הכי מעניין יהיה לראות מה מחירה.

 

לדעתי כ225 בגירסה הבסיסית.

Auto Emoción

פורסם

קשה לי להאמין שזה יהיה המחיר, הגרסה הבסיסית של ה-S60 הנוכחית עלתה לפני ההוזלה 260 אלף שקל. זה גם תלוי איזה מנועים יוצעו, מנוע ה-2.4 עם 140 כוחות סוס בטח ייכחד בשעה טובה השאלה היא מה יוצע במקומו?

אני דווקא מסמפט את ה-60 הנוכחית. יש לי חבר שנוהג ב-T5 07' והתאוצות שלה פשוט מדהימות והכורסאות (הכיסאות הקדמיים הם ממש כורסאות) באמת מאוד עוטפות ונוחות. מצד שני המושב האחורי יתאים בעיקר לקטועי רגליים ונוחות הנסיעה לא מצטיינת והמנוע בגרסת הכניסה הוא עצלן לא נורמלי.

 

נראה מה יהיה...

פורסם
קשה לי להאמין שזה יהיה המחיר, הגרסה הבסיסית של ה-S60 הנוכחית עלתה לפני ההוזלה 260 אלף שקל. זה גם תלוי איזה מנועים יוצעו, מנוע ה-2.4 עם 140 כוחות סוס בטח ייכחד בשעה טובה השאלה היא מה יוצע במקומו?

אני דווקא מסמפט את ה-60 הנוכחית. יש לי חבר שנוהג ב-T5 07' והתאוצות שלה פשוט מדהימות והכורסאות (הכיסאות הקדמיים הם ממש כורסאות) באמת מאוד עוטפות ונוחות. מצד שני המושב האחורי יתאים בעיקר לקטועי רגליים ונוחות הנסיעה לא מצטיינת והמנוע בגרסת הכניסה הוא עצלן לא נורמלי.

 

נראה מה יהיה...

 

260? באמת? יותר מסדרה 3 בסיסית?

מפתיע, בעיקר בגלל שהמנוע פשוט מגוחך...

 

עשינו נסיעת מבחן על הרכב, היה צריך לתת קיק כפול בשביל לעקוף בצורה נורמלית.

 

בעיה, קשה לרדת ממנוע 2000 טורבו למנוע של 140 כ"ס... זה מרגיש כמו לקנות אוטו פחות טוב.

Auto Emoción

פורסם

לגירסת ה "191,000" של ה S60 היה הספק מנוע מופחת לעומת גירסת ה GLT הקודמת - 140 כ"ס לעומת 170.

הגבלת ההספק נעשתה בצורה מלאכותית ע"י הגבלת שיא הסל"ד ל 4500 בה מופק ההספק המירבי.

גירסה זו "ניתפרה" במיחוד עבור השוק הישראלי, ויבואן וולבו היתחייב במקביל על רכישת כמות גדולה יחסית של מכוניות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

smiley-sick006.gif. הS60 היוצאת, למרות שהינה אנמית משהו ואינה מצטיינת, לפחות נראית מגובשת וסולידית. הדגם החדש נראה לא קשור וסתמי :-(.

 

נקווה שיש בה יותר מהנגלה לעין...

פורסם

על אף שהעיצוב נאה, זורם, ונעים לעין, קשה להתעלם מ-2 דברים:

 

1. עיצוב הצד נראה כאילו הועתק מסידרה 5 היוצאת של BMW.

 

2004-BMW-5-Series.jpg

 

2. עיצוב החזית דומה מאד (מדי?) לפורד פוקוס / מונדאו.

 

ford-mondeo-titanium-x-sport-01.jpg

 

ford-focus.jpg

 

 

דני G.

×
×
  • תוכן חדש...