Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6056 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לפני שבוע וחצי החלפתי את הצינור מתכת של נוזל הקירור שמתחבר בין הצינור גומי התחתון של הרדיאטור

אל הבלוק מנוע, עקב דליפה מאטם הגומי שלו.

לאחר שסגרתי הכל חזרה מילאתי את המערכת בנוזל קירור וניקזתי אויר.

מאז, חום המנוע לפי המד חום אינו יציב כמו שהיה לפני שפתחתי את המערכת.

למנוע לוקח יותר זמן מהרגיל להתחמם. וכשהוא כבר מגיע לטמפרטורה, בזמן נסיעה נניח שאני מאט או עוצר ברמזור

מחוג הטמפרטורה יורד 2 או 3 שנתות למטה ואח"כ חוזרת באיטיות למעלה. בזמן נסיעה רציפה זה לא קורה.

למרות חיפוש שערכתי כאן בפורום ובפורומים בחו"ל לא הצלחתי למצוא את התשובה לכך.

מאז ניסיתי ניקוז אויר עוד פעמיים לפי הספר של היינס שברשותי אך התופעה חוזרת על עצמה.

מה עוד אפשר לבדוק ?

האם יש קשר לכך שמילאתי את המערכת בנוזל קירור של PRESTONE ירוק מוכן לשימוש ולא בפאראפלו ???

תודה לעוזרים.

פורסם

א. יתכן שכמו שכתבת הנוזל קירור שאינו מומלץ ע"י היצרן גורם להנ"ל, אבל קשה לי להאמין שזה יבוא לידי ביטוי מיד. לדעתי הנזק הוא לטווח הארוך.

ב. כיצד ניקזת אוויר? אני אישית לא עשיתי זאץ מעולם, אבל אני יודע שבספייס [שלי] מנקזים מ - 2 מקומות: ליד קיר האש, ובצד ימין של הראדיאטור.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

×
×
  • תוכן חדש...