Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6069 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים , אני ממש צריך עזרה - אז אני ארשום הכל מפורט ! :):-D:-D

הקדמה :

יש לי סט דוטק אוביישן שיושבים על MAC AUDIO MP8000

וטמפו וסאב אינפיניטי REF1250 על BA4400

HU של פנסוניק יציאות למגבר קדמית , אחורית , וסאב , ואוקס

חיווט של 8 גייג' מפוצל לשני המגברים.

 

עד כאן סבבה! עכשיו עשיתי דבר כזה. ניתקתי את הBA4400 , חיברתי מגבר JBL1004 ועליו שני סאבים של האינפיניטי הנ"ל.

גם לטמפו וגם לסאב היו שני RCA, אז העברתי אותם גם. את מה שהיה לסאב הראשון (שיש בר"ד יציאה לסאב) חיברתי למגבר

ואת הסאב החדש את הRCA של הטמפו ( יציאת REAR).

 

חיברתי הכל, שמתי על חצי גיין והפעלתי . חשוב לציין ששני הסאבים בתיבות שונות, כי אחד שלי ואחד של חבר , ואצל כל אחד הפורט במיקום שונה.

הבעיה היא שהסאבים זזים כמו שדים אבל הבאס ממש חלש:evil: !!!! בחיבור רגיל אפילו סאב אחד יותר חזק משניים :shock:

וגם הם זזים בקצב שונה !!! אני לא יודע מה לעשות כי אני ממש חם על שידרוג הזה ואפילו רוצה להשאיר אותו

אבל אני צריך קודם חוות דעת ותשובות מאנשים חכמים יותר ....אתם !!!!:lol:

 

מה הבעיה ואיך אני פותר אותה ??

אז המון המון תודה , ואני ממש מחכה לתשובות ! שבת שלום אנשים !!!:-P

פורסם

תהפוך את + - שנכנס רק לאחד מהסאבים עשוי לעזור (החוט מהמגבר לסאב)

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

גם ממליץ לך אם אתה משתמש בשני סאבים ברכב שיהיו זהים ולא סוגים שונים.

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

הסאבים הם דגם זהה? אם כן הבעיה היא בתיבות שלהם. תשים אותם באותם התיבות, ותראה איך הכל מסתדר.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

ווואוו איזה תותחים !! וזה בטוח יסדר את זה? וכן הסאבים זהים !

 

עוד שאלה, האם אני יכול להגביר את הגיין ל75 אחוז ושהמגבר ייסחוב אותם ?

 

ממש ממש תודה על העזרה המהירה !! :):)

פורסם

לא כל כך טוב לעלות גיין כל כך גבוה.

 

תעלה עד שתהיה מרוצה מהעוצמה ותראה שהסאבים לא צורמים וזהו.

 

אל תעלה את הגיין סתם.

 

ובאמת תנסה להפוך לאחד מהסאבים את ה + - ותראה מה קורה

פורסם

מצויין מצויין !!! :)

ועוד שאלה לגבי התיבה העתידית , עובי של 1.8-2 ממ מספיק ?

ואיפה כדאי לעשות את הפורט בפאה של הסאב או בצד ?

ואחרון חביב , האם בפנים שהתיבה תהיה אחת או לשים חוצץ באמצע ?

 

המון המון תודה שוב אנשים !! :)

פורסם

שאלה נוספת..אם סאב נשמע חזק וטוב אך מגיע מאחורה הפיכת פאזה יכולה לשנות את המצב? כלומר,להביא את הבאסים קדימה?

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

עכשיו חידשת לי ! איזה קטע, ובעקבות זה שאלה נוספת , למה מחוץ לאוטו, רו הבאס נשמע מקדימה ומאחורה יש ממש קצת באס?

דוגמא : X -------Y--------Z

 

כשאני נוסע מZ ל-X.

שאני בZ , הסאב יישמע ממש חזק בY, וכשאני אעבור את Y הסאב ייחלש (כביכול)...יש דרך להפוך את הסאב ל360 מעלות ?

פורסם
כן!

 

בדרך כלל זה בגלל שחיברת (לא אתה ספציפית:-D)

 

את הפלוס מינוס הפוך.

 

תודה רבה עידן!

אם עבדתי בצורה הפוכה..גרמתי איזשהו נזק? (כמובן שעכשיו תיקנתי את המצב)

האמת לא בטוח ב100 אחוז שהיה הפוך אבל עכשיו אני שומע יותר טוב בקיצור.

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם
עכשיו חידשת לי ! איזה קטע, ובעקבות זה שאלה נוספת , למה מחוץ לאוטו, רו הבאס נשמע מקדימה ומאחורה יש ממש קצת באס?

דוגמא : X -------Y--------Z

 

כשאני נוסע מZ ל-X.

שאני בZ , הסאב יישמע ממש חזק בY, וכשאני אעבור את Y הסאב ייחלש (כביכול)...יש דרך להפוך את הסאב ל360 מעלות ?

 

 

חשוב לך שישמעו אותך גם אחרי שכבר הפרעת לשכונה עוד לפני שהגעת אליה?! או שחשוב לך לשמוע טוב כשאתה באוטו נוהג להנאתך?

 

בכל מקרה בצע חיפוש בגוגל על "אפקט דופלר".

פורסם

זה רק אני חושב שהבעיה אצלו בכך שהתיבות לא קשורות אחת לשניה ובגלל זה הסאבים לא זזים באותו הקצב ויש תדרים שמעלימים אחד את השני בגלל זה, או שלא?! :?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

×
×
  • תוכן חדש...