Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב!

ברשותי פיאט פונטו S60 1100 שנת 97,והגיע הזמן להחליף צמיגים.

אני כרגע בצבא,אז התקציב עומד על כ1200 1000 שקל לכל היותר.

אני מבקש מחברי הפורום (ומהמבינים עניין בעיקר) להמליץ לי על רבעיית צמיגים.

 

המידה היא155\70\13

 

נ.ב

אם הכותרת או הנושא ניפתח במקום הלא מתאים מנהלים בבקשה תערכו

 

 

תודה מראש!!!

פורסם

אין לי מושג מה יש לי אבל אני בטוח שזה זבל יפני \סיני לא רשום גם שם החברה

אין לי דרישה מסויימת מהצמיג חוץ משיחזיק לי הרבה זמן

פורסם

לרוב, דווקא הצמיגים היפאניים רחוקים שנות אור מהתואר "זבל".

יש לזכור שאורך החיים של הצמיג מושפע לא מעט גם מאופי הנהיגה. מצד שני, הצמיגים שהתברכו בחיים ארוכים גם לרוב נמנים עם קטגוריית ה"זבל", כך שאתה נמצא כאן בסוג של מלכוד :roll:

התקציב שציינת עבור המידה שלה אתה זקוק הוא נדיב מאוד.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

משהו מאלה (לאחר הסינון):

http://www.tires4u.co.il/?search=1&iGarageID=&ar=1&r=13&a=70&s=155&sc=&mm=18&mm=27&mm=5&mm=113&mm=50&mm=6&mm=26

 

בפועל סביר להניח שתוכל למצוא אותם במחירים עוד יותר נמוכים בפנצ'ריות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

שלום.

1200 ש"ח כפי שאמר אלעד הוא סכום יפה.

יש מ"ס חברות שמיצרות צמיגים ברמה טובה

אמנה אותם כדי שאם יציעו לך אחרים אל תסכים.

לעיתים ,ולא תמיד, פנצ'ריות מציעות צמיגים סינים במבצע ,

המחיר מפתה הבעיה שבצמיגים כאלה מרחק העצירה גדול,

דבר שיכול להביא אותך לתאונה ,במקום כמעט תאונה,

וגם נוחות הנוסעים יורדת ואתה מרגיש כאילו אתה נוסע "על קרשים".

מנסיון אישי שלי כדאי לקנות צמיגים מתוצרות אלו: גודייר,בריג'סטון ויוקוהמה

ישנם עוד מ"ס חברות שנחשבות גם לאריות הצמיגים כמו:

פירלי ,מישלין,קונטיננטל,קלבר,וטויו.

לכל חברה כזאת שציינתי יש דגמים יקרים מאוד וגם בינוניים.

נסה למצוא צמיגים מאחת החברות האלה ,ולא תצטער.

שים לב-הדבר החשוב ביותר ברכב הוא הצמיגים.

בצמיגים לא חוסכים!

יש מ"ס פנצריות כמו אנטון ,אוטודיפו(נדמה לי שיש להם מבצע על גודייר עכשיו)

Tires4uועוד.

בהצלחה.(דווח מה קנית ובאיזה מחיר)

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

YRV תודה רבה

אבל לחולון בישביל צמיגים אני לא נוסע (אני מערד)

ועל אוטודיפו שמעתי שהם מוכרים צמיגים שפג תוקפם.

בכל מיקרא אני נוסע יום שישי לב"ש ואני יעדכן

 

 

תודה רבה וערב טוב פבל!

פורסם

מנסיון אישי שלי, אני ממליץ לבדוק בפנצ'ריית ג'נו (היא עובדת עם האתר):

http://www.tires4u.co.il/Garage_new/?iGarageID=3

השירות מצויין, המחירים לא יקרים והצמיגים טריים. יש גם אפשרות לקנות בתשלומים ללא ריבית.

תשתמש בלינק שנתתי לך מקודם לגבי צמיגים איכותיים.

 

מקום נוסף שבו שאני וקרובי משפחה שנים קנינו צמיגים - "צמיגי מצעדה":

http://www.d.co.il/9484140/42570/

 

אל תבזבז את זמנך באוטודיפו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הכי חשוב, אל תשכח לבדוק תאריך יצור !

עם אתה לא יודע איך בודקים אז זה הולך ככה , על הצמיג צריך להיות ארבע ספרות שזה התאריך

למשל כמו (12.09) זאת אומרת שהצמיג יוצר בשנת 2009 (ה 12 זה השבועות כלומר בחודש השלישי לשנת 2009 יוצר

הצמיג 1.3.09)

 

רועי.

FORD FIESTA MK2 CVH

:arrow:

×
×
  • תוכן חדש...