Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בסוף השבוע הקרוב יערכו שני המרוצים האחרונים של ליגת הפורמולה רנו אסיה לעונת 2009 במסלול הבינלאומי בג'והאי סין.

 

אלון מרוחק רק 3 נקודות ממוביל הטבלה סה סילבה כששיטת הניקוד בליגה של 30,24,20,17... נקודות ל-4 המקומות הראשונים משאירה את כל הקלפים פתוחים בין השניים.

 

עוד פרטים באתר הליגה:

http://frdsports.com/en/press/content/2009_11_11-afr.htm

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא סתם הזמן המהיר ביותר - אלא כמעט 8 עשיריות הפרש מהמקום השני , סה סילבה המתחרה על התואר.

 

התחלה נהדרת לאלון , רק שימשיך כך !

פורסם

אלון דאי זוכה באליפות הפורמולה רנו אסיה לעונת 2009.

 

במרוץ האחרון לעונה שנערך היום בז'והאי סין אלון מגיע למקום השני ומאפשר ליריבו העיקרי לואיס סה סילבה לנצח במרוץ.

לאור תוצאות המרוץ הראשון שנערך מוקדם יותר היום בהם לסה סילבה היה זינוק רע והוא סיים חמישי אלון משלים את המהפך וזוכה באליפות!

 

פרטים נוספים בהמשך...

פורסם

כבוד למשפחת דאי

כבוד להשקעה הרבה שלו ושל אביו

 

וכבוד למדינת ישראל ולספורט המוטרי .

 

המון הצלחה בשנה בהבאה, ומי יתן ונראה אותו בערוץ 5 בF1.

פורסם

אלון,

כל הכבוד. אתה מגשים חלום של ספורטאים מוטוריים רבים

שיכולים רק לפרגן להצלחתך ולקוות שיום יבוא וגם פה בארץ

נוכל לקיים אירועי ספורט מוטורי חוקיים.

אני מאחל לך המשכיות - עוד שנים רבות.

ישר כוח!

 

אלון חלווה

פורסם

כבוד גדול .

יאללה רוצים לראות אותך בF1

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.


×
×
  • תוכן חדש...