Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם

היית מעוניינת לדעת מה הייתרונות והחסרונות של רכב זה

ומהי מידת התאימות שלו למשפחה בת 5 נפשות

(שלוש הילדות מחוייבות או בכיסא או בוסטר)

 

תודה

 

אגב התקציב לרכישת הרכב הוא עד כ 50K

פורסם

יתרונות: נח מאוד, המרווח ביותר בקטגוריה, זול מאוד ביחס לתמורה, בטיחותי ואם את מצליחה למצוא את הדגם לאחר מתיחת הפנים תהני גם מאמינות טובה.

 

חסרונות: רכב שלא מוכר לכל מוסכניק, טיפול לא נכון עלול להביא לבעיות שיעלו ביוקר ולאמינות ירודה של הרכב, רכב שאחזקתו יקרה מרכב ממוצע (מאזדה, טויוטה ודומיה) מאחר ומדובר ברכב ברמה גבוה יותר.

 

ממליץ לערוך חיפוש ישנם עשרות שרשורים על הרכב על חסרונותיו ומעלותיו.

אם תצליחי להשיג רכב שמור ומתוחזק, תהני מרכב מדהים בעלות קנייה מצחיקה (יחסית)

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

סליחה על הבורות אבל.....

מהי תיבת הילוכים המכונה טיפטרוניק?

והאם עדיף לרכוש C5 אוטמטית או טיפטרוניק?

 

מנסיונכם וידיעותכם

 

תודה

פורסם
סליחה על הבורות אבל.....

מהי תיבת הילוכים המכונה טיפטרוניק?

והאם עדיף לרכוש C5 אוטמטית או טיפטרוניק?

 

מנסיונכם וידיעותכם

 

תודה

טפטרוניק זה בעצם תפעול ידני של התיבה האוטומטית, את מחליטה לה מתי להעביר את ההילוכים.

אני חושב שכל ה C5 הם טיפטרוניק, פשוט יש אנשים שלא מייחסים לזה חשיבות כלל ולכן מפרסמים אותם אוטומט רגיל

פורסם
טפטרוניק זה בעצם תפעול ידני של התיבה האוטומטית, את מחליטה לה מתי להעביר את ההילוכים.

אני חושב שכל ה C5 הם טיפטרוניק, פשוט יש אנשים שלא מייחסים לזה חשיבות כלל ולכן מפרסמים אותם אוטומט רגיל

כן, כולם כאלו (חוץ מהספורות הידניות). גם הדגם הישן וגם החדש. מצאתי את זה שימושי בדגם הישן 1.8 לעקיפות בטוחות, אבל ב- 2.0 החדש כבר לא צריך. דרף אגב, גם הטיפטרוניק סובל מהשהייה מסוימת והתערבות כאשר מגזימים.

פורסם

לגבי מקום לילדים אז שני כיסאות תינוק+ בוסטר נכנסים בלי בעיה

החיסרון היחד של האוטו (לאחר 7 חודשים וקרוב ל 30 אלף ק"מ) הוא שלפחות האוטו שלי הוא כמו עוד ילד (: דורש די הרבה תשומת לב ומדי פעם חולה ואז אתה מפסיד יום עבודה....

בכל מקרה ממליץ רק על רכב מאוד שמור

גם מונדיאו זה אלטרנטיבה מעניינת לכם מתאים מבחינת מקום והניסיון שלי על לגבי אמינות ותחזוקה הוא מצויין

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...