Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, רציתי לדעת עד כמה זה חמור לדחות את החלפתן של תושבות המנוע?

יש לי לאנטיס 1840 סמ"ק ונאמר לי כי 3 תושבות דורשות החלפה עלותן כ2000- כולל עבודה.

קצת הרבה ואין לי להוציא עכשיו....

מה התועלת והחיסרון בהחלפה של התושבות האם זה הכרחי?

לאחי יש 15 שנה פיאט אונו ולא החליף לה בחיים תושבות..

תודה!

פורסם

חוץ מרעידות מציקות לעת עתה לא תרגיש הרבה אך בשלבים יותר מאוחרים זה יתחיל להוות בעיה כיוון שחופש גדול מידיי גורם לוויברציות במנוע וכתוצאה מכך מתחילים להינזק רכיבים שמחוברים סביב המנוע.

פורסם

האוטו כמעט ואינו מורגש...

מבחינת רעידות יש, אך לא רציניות לפעמים אני מגיע למצב שאני חושב שהאוטו לא מונע מרוב שאני לא שומע אותו.

אבל זה מה שאמרו בבדיקה...

פורסם

עוד משהו, הרכב לפעמים מתחיל להניע לי אחרי שלוש שניות בד"כ זה לא היה כך, אולי בגלל ימי החורף הקרים שמתקרבים...

המצבר מלפני 3 שנים יש מצב שבגלל זה וצריך להלחליף?

פורסם

יש המון סיבות למקרה שכזה אך אני אתן לך כמה אופציות הכי רלוונטיות:

1. קיים אמובולייזר עם ניתוק סטרטר שקיימת לו השהייה עד ששולח פיקוד לממסר הניתוק.

2. תקלה פנימית בסטרטר (פחמים גמורים).

3. מינוס לא תקין על המנוע.

4. תקלה בחלק האלקטרוני של הסוויץ.

כפי שכתבתי קודם יש עוד הרבה סיבות אז אם זה קורה לך במהלך כל הנעה ניתן לבדוק בוודאות מהו מקור התקלה.

פורסם

הייתה לי בדיוק אותה לנטיס והוחלפו 3 תושבות גיר למיטב זכרוני.

העלות באמת 2000 ש"ח זה כנראה בלאי נפוץ בדגם הזה.

לגבי הרגשה זה כמעט לא מורגש לדעתי אל תמשוך את הבעיה מעבר ל10Kק"מ

פורסם

תודה חברה עזרתם לי, רכשתי לפני חודשיים את רכב ונסעתי רק 2K בקושי,

אני אחליף עוד חודשים שלושה בע"ה תושבות.

לגבי ההנעה יש מצב בגלל האמבולייזר, אני אבדוק את זה...

מקסימום אגש למוסך מאזדה בקריות יבדקו מזה...

(כן אני לצערי מטפל רק במורשה)

פורסם

מניסיון - מומלץ לשים תושבות מקוריות. אומנם יותר יקר, אך התחליפיות לא יחזיקו מעמד כמו המקוריות.

 

בהצלחה!

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

×
×
  • תוכן חדש...