Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

היתלבטתי בין שני סטים של קומפוננט :

 

1.jbl gto6057

2.tampo 6 morel

 

כשהלכתי למתקין הוא הציע לי סט אחר של esa216 mb Quatt ב790 ש"ח כולל התקנה

על מה הייתם ממליצים לי ?

 

 

פורסם

לא עדיין לא:roll:

 

אבל בכללי מה יותר עדיף?

המתקין אמר לי שזה "עולם אחר" ושה-mb quart הרבה יותר טובים

 

תיקון טעות : הסט המוצא לי הוא dsd 216

פורסם

MB QUART בסך הכל זו חברה לא רעה, אבל מדובר על הסט כניסה שלהם, ולא סדרה גבוהה.

אני מודה שלא יצא לי לשמוע אותו, אבל אני לא חושב שההגדרה של המתקין שלך לגבי "עולם אחר" מדויקת.

גם המחיר לפי השוואה בזאפ (לקחתי בחשבון את ההתקנה) הוא לא "וואו" שמצדיק להעדיף אותו על פני האחרים.

 

אם הייתי במקומך והייתי צריך לבחור מבין ה3 האלה שציינת, סביר להניח שהייתי בוחר במורל.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

mbq נחשבים לדי מדויקים, נותנים תמורה לא רעה למחיר שלהם, הטויטר יכול קצת להיות חד לחלק מהאנשים.

אני הייתי בוחר במורל.

מתחדשת*

פורסם
אם צריך הגבהות העסק יהיה טיפה יותר יקר

 

לא אמרת לי מחיר ?טיפה יותר יקר ממה ?

אין צורך בהגבה הסט יהיה מורכב בדלתות הקידמיות בפ'זו 206

פורסם

יצא לי לשמוע קומפוננטים של MBQ מהסדרות הגבוהות יותר- RVF ו- SIGNATURE ואלה באמת קומפוננטים מוציינים ואיכותיים ביותר.

 

אבל הם עולים הרבה מעבר לתקציב שלך.

 

את הדגם שציינת לא יצא לי לשמוע.

 

 

מבין מה שרשמת הייתי בוחר במורל.

 

הטוויטר של JBL חד מאוד וצורם.

 

 

איזה מגבר אמור להגביר את הקומפוננט ?

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

ה-MB קאוורט-לטעמי סט אחד הגרועים למחיר שלו,צליל אנמי חסר חיים מידבאס גרוע ביותר וטוויטר חלש.

ה-JBL -חזק נישמע טוב מידבאס איכותי טוויטר עם צליל מתכתי ,בכללי מומלץ.!

המורל-סט מצויין אחד הטובים ביותר למחיר שלו ,צליל נקי וחזק טוויטר עדין ומפורט ,בכללי מומלץ מאוד.!

פורסם
יצא לי לשמוע קומפוננטים של MBQ מהסדרות הגבוהות יותר- RVF ו- SIGNATURE ואלה באמת קומפוננטים מוציינים ואיכותיים ביותר.

 

אבל הם עולים הרבה מעבר לתקציב שלך.

 

את הדגם שציינת לא יצא לי לשמוע.

 

 

מבין מה שרשמת הייתי בוחר בחורל.

 

הטוויטר של JBL חד מאוד וצורם.

 

 

איזה מגבר אמור להגביר את הקומפוננט ?

 

כרגע אין לי מגבר זה בשלב הבא על מה הייתה ממליץ ? הבנתי שה jbl 1004 מצויין ?

×
×
  • תוכן חדש...