Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במדינה הזו - ספריי השרשרת של מוטורקס, החליט היבואן לא להביא אותו יותר. היורו ייקר את הייבוא.

ספריי נהדר. שנדבק לשרשרת ולא עף ולא מתיז, ולא מלכלך את הג'נט. עמיד בגשם בצורה יוצאת מהכלל.

 

אז אחרי שכבר ניסיתי את המוצרים המוכרים, חשבתי לנסות את הספריי של Bel Ray. משהו אמריקאי חדש.

 

איזה עונש !!! האופנוע עומד, וגיליתי טפטופים מתחתיו. בדיקה העלתה שזה ספריי השרשרת שהוא כנראה נוזלי מדי. ליכלך את כל האיזור שהשרשרת נעה בו, ואפילו התיז למכנסיים.

 

אני מקפיד להתיז אחרי נסיעה ומשאיר את הספריי להתייבש לפחות לילה שלם.

 

למישהו יש עיצה לאיזה ספריי לעבור ?

פורסם

 

אני מקפיד להתיז אחרי נסיעה ומשאיר את הספריי להתייבש לפחות לילה שלם.

 

 

להתייבש לילה שלם או לטפטף על הריצפה לילה שלם? :lol:

 

ד"א..תרשה לי לתפוס טרמפ על השאלה....שימון שרשרת עם שמן מנוע..יש טעם ?

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם

Bel Ray חרבנה רציני....

 

לא זוכר את הפירמה, אבל באופנועי השרון יש עדין ספריי לבן דביק... פרח לי השם שלו כרגע... עוד מעט ניזכר... :oops::oops:

 

 

שמן מנוע? No good. נוזלי מדי. אפשר, אם אין ברירה שמן גיר (90) שהוא סמיך יותר. עובד טוב, אבל לא דביק ועמיד כמו ספריי טוב. לא עמיד לאורך זמן ודורש שימון חוזר בתדירות גבוהה. גם די משפריץ ומלכלך...

פורסם

 

אני מקפיד להתיז אחרי נסיעה ומשאיר את הספריי להתייבש לפחות לילה שלם.

 

 

להתייבש לילה שלם או לטפטף על הריצפה לילה שלם? :lol:

 

ד"א..תרשה לי לתפוס טרמפ על השאלה....שימון שרשרת עם שמן מנוע..יש טעם ?

 

את שרשרת ה- ER שהיה לי שימנתי עם שמן 90. אבל כמו שאבי אמר הלכלוך וההתעסקות לא שווים את המאמץ ואת החסכון בכסף.

פורסם

 

אני מקפיד להתיז אחרי נסיעה ומשאיר את הספריי להתייבש לפחות לילה שלם.

 

 

להתייבש לילה שלם או לטפטף על הריצפה לילה שלם? :lol:

 

ד"א..תרשה לי לתפוס טרמפ על השאלה....שימון שרשרת עם שמן מנוע..יש טעם ?

 

את שרשרת ה- ER שהיה לי שימנתי עם שמן 90. אבל כמו שאבי אמר הלכלוך וההתעסקות לא שווים את המאמץ ואת החסכון בכסף.

 

סבבה... :mm_yeah:

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
במדינה הזו - ספריי השרשרת של מוטורקס, החליט היבואן לא להביא אותו יותר. היורו ייקר את הייבוא.

ספריי נהדר. שנדבק לשרשרת ולא עף ולא מתיז, ולא מלכלך את הג'נט. עמיד בגשם בצורה יוצאת מהכלל.

 

אז אחרי שכבר ניסיתי את המוצרים המוכרים, חשבתי לנסות את הספריי של Bel Ray. משהו אמריקאי חדש.

 

איזה עונש !!! האופנוע עומד, וגיליתי טפטופים מתחתיו. בדיקה העלתה שזה ספריי השרשרת שהוא כנראה נוזלי מדי. ליכלך את כל האיזור שהשרשרת נעה בו, ואפילו התיז למכנסיים.

 

אני מקפיד להתיז אחרי נסיעה ומשאיר את הספריי להתייבש לפחות לילה שלם.

 

למישהו יש עיצה לאיזה ספריי לעבור ?

 

סילקוליין טיטניום.

 

עובד מעולה.

מחזיק פיצוץ.

 

יופי של ספרי.

לא מתיז מסביב, לא מטפטף ולא צריך לשים טון.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

תודה, אני אבדוק

 

במדינה הזו - ספריי השרשרת של מוטורקס, החליט היבואן לא להביא אותו יותר. היורו ייקר את הייבוא.

ספריי נהדר. שנדבק לשרשרת ולא עף ולא מתיז, ולא מלכלך את הג'נט. עמיד בגשם בצורה יוצאת מהכלל.

 

אז אחרי שכבר ניסיתי את המוצרים המוכרים, חשבתי לנסות את הספריי של Bel Ray. משהו אמריקאי חדש.

 

איזה עונש !!! האופנוע עומד, וגיליתי טפטופים מתחתיו. בדיקה העלתה שזה ספריי השרשרת שהוא כנראה נוזלי מדי. ליכלך את כל האיזור שהשרשרת נעה בו, ואפילו התיז למכנסיים.

 

אני מקפיד להתיז אחרי נסיעה ומשאיר את הספריי להתייבש לפחות לילה שלם.

 

למישהו יש עיצה לאיזה ספריי לעבור ?

 

סילקוליין טיטניום.

 

עובד מעולה.

מחזיק פיצוץ.

 

יופי של ספרי.

לא מתיז מסביב, לא מטפטף ולא צריך לשים טון.

פורסם

אם טיגר מתכוון לספריי הלבן (החומר עצמו) של סילקוליין...

מצטרף להמלצה...

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

פורסם

אני עובד כבר המון זמן עם הספריי של REPSOL.

גם על הSM וגם בשטח.

השימון דק מאוד ומחזיק יחסית הרבה זמן.

לא מטפטף ולא משפריץ לג'נט.

החסרון הוא שהמיכל קטן מאוד (והמחיר בהתאם - 20 ש"ח),

לכן צריך לקנות כל פעם 3-4.

תנסה אחד, לא אהבת - הלכו 20 ש"ח...

פורסם
אני עובד כבר המון זמן עם הספריי של REPSOL.

גם על הSM וגם בשטח.

השימון דק מאוד ומחזיק יחסית הרבה זמן.

לא מטפטף ולא משפריץ לג'נט.

החסרון הוא שהמיכל קטן מאוד (והמחיר בהתאם - 20 ש"ח),

לכן צריך לקנות כל פעם 3-4.

תנסה אחד, לא אהבת - הלכו 20 ש"ח...

 

גם אני בעד הרפסול.

יתרון נוסף - קטן מספיק כדי לסחוב איתך לטיול. אני משתמש בו בגמר טיול שטח רחוק, נגיד רמת הגולן-ירושלים (רק מה, הגולה במיכל משקשקת כמו משוגעת).

 

והספריי הלבן של סילקוליין אכן מעולה. אני הפסקתי להשתמש בו מפאת דביקותו היתרה לישומי שטח.

בג??ל?ב??ה כבר ביקרת?

www.gleba.co.il

פורסם
אני עובד כבר המון זמן עם הספריי של REPSOL.

גם על הSM וגם בשטח.

השימון דק מאוד ומחזיק יחסית הרבה זמן.

לא מטפטף ולא משפריץ לג'נט.

החסרון הוא שהמיכל קטן מאוד (והמחיר בהתאם - 20 ש"ח),

לכן צריך לקנות כל פעם 3-4.

תנסה אחד, לא אהבת - הלכו 20 ש"ח...

 

גם אני בעד הרפסול.

יתרון נוסף - קטן מספיק כדי לסחוב איתך לטיול. אני משתמש בו בגמר טיול שטח רחוק, נגיד רמת הגולן-ירושלים (רק מה, הגולה במיכל משקשקת כמו משוגעת).

 

והספריי הלבן של סילקוליין אכן מעולה. אני הפסקתי להשתמש בו מפאת דביקותו היתרה לישומי שטח.

חסר לך שאתה מגיע לטיול שטח ברמה ולא מודיע לי!!

 

חסר לך!

 

8)

×
×
  • תוכן חדש...