Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אכן. Silkolene Chain Gel - Titanium. מעולה.

 

 

 

במדינה הזו - ספריי השרשרת של מוטורקס, החליט היבואן לא להביא אותו יותר. היורו ייקר את הייבוא.

ספריי נהדר. שנדבק לשרשרת ולא עף ולא מתיז, ולא מלכלך את הג'נט. עמיד בגשם בצורה יוצאת מהכלל.

 

אז אחרי שכבר ניסיתי את המוצרים המוכרים, חשבתי לנסות את הספריי של Bel Ray. משהו אמריקאי חדש.

 

איזה עונש !!! האופנוע עומד, וגיליתי טפטופים מתחתיו. בדיקה העלתה שזה ספריי השרשרת שהוא כנראה נוזלי מדי. ליכלך את כל האיזור שהשרשרת נעה בו, ואפילו התיז למכנסיים.

 

אני מקפיד להתיז אחרי נסיעה ומשאיר את הספריי להתייבש לפחות לילה שלם.

 

למישהו יש עיצה לאיזה ספריי לעבור ?

 

סילקוליין טיטניום.

 

עובד מעולה.

מחזיק פיצוץ.

 

יופי של ספרי.

לא מתיז מסביב, לא מטפטף ולא צריך לשים טון.

פורסם

מישחת גריז צהובה של CBM .

מעולה למזמוז ידני אינטימי של השרשרת , לא מלכלכת ( חוץ מאת הידיים ) ונשמרת לאורך זמן במצב נאות .

בד'כ מגיעה BUILT IN באופנועים חדשים .

:idea:

Take a Walk on the Mild Side

פורסם

קניתי פעם באיזה מוסך (באשדוד נדמה לי) שהגעתי אליו עקב פנצ'ר.

 

הספריי היה מצויין, נראה כמו גריז לבן אחרי השימון כשהוא על השרשרת.

פורסם

מצויין.

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

פורסם
מצויין.

 

לא אהבתי את הספרי של מוטול.

חסר צבע לאינדיקציה מתי השרשר משומן היטב.

 

אם כבר אז יש את הבקבוקונים של קסטרול.

 

חצי כמות מהרגיל ועולה 24 ש"ח.

שווה את הכסף בגלל הגודל (או הקוטן).

 

חביב ביותר היות והוא נותן לי אופציה לסחוב אותו בכל מקום אפשרי.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
מצויין.

 

לא אהבתי את הספרי של מוטול.

חסר צבע לאינדיקציה מתי השרשר משומן היטב.

 

אם כבר אז יש את הבקבוקונים של קסטרול.

 

חצי כמות מהרגיל ועולה 24 ש"ח.

שווה את הכסף בגלל הגודל (או הקוטן).

 

חביב ביותר היות והוא נותן לי אופציה לסחוב אותו בכל מקום אפשרי.

 

 

"חסר צבע לאינדיקציה מתי השרשר משומן היטב"??????????????????

 

איך עונים על זה לעזאזל...

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

פורסם
במדינה הזו - ספריי השרשרת של מוטורקס, החליט היבואן לא להביא אותו יותר. היורו ייקר את הייבוא.

ספריי נהדר. שנדבק לשרשרת ולא עף ולא מתיז, ולא מלכלך את הג'נט. עמיד בגשם בצורה יוצאת מהכלל.

 

אז אחרי שכבר ניסיתי את המוצרים המוכרים, חשבתי לנסות את הספריי של Bel Ray. משהו אמריקאי חדש.

 

איזה עונש !!! האופנוע עומד, וגיליתי טפטופים מתחתיו. בדיקה העלתה שזה ספריי השרשרת שהוא כנראה נוזלי מדי. ליכלך את כל האיזור שהשרשרת נעה בו, ואפילו התיז למכנסיים.

 

אני מקפיד להתיז אחרי נסיעה ומשאיר את הספריי להתייבש לפחות לילה שלם.

 

למישהו יש עיצה לאיזה ספריי לעבור ?

 

סילקוליין טיטניום.

 

עובד מעולה.

מחזיק פיצוץ.

 

יופי של ספרי.

לא מתיז מסביב, לא מטפטף ולא צריך לשים טון.

 

קניתי את הספריי הזה לפני מספר ימים לילה לפני היציאה לטיול התזתי אותו והוא "צבע" לי את השרשת בלבן שדרך אגב גם לאחר כמות הק"מ הגדולה +גשם+מעט חול עדיין לבנה.

האם הספריי תקין או מה?

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

פורסם
מצויין.

 

לא אהבתי את הספרי של מוטול.

חסר צבע לאינדיקציה מתי השרשר משומן היטב.

 

אם כבר אז יש את הבקבוקונים של קסטרול.

 

חצי כמות מהרגיל ועולה 24 ש"ח.

שווה את הכסף בגלל הגודל (או הקוטן).

 

חביב ביותר היות והוא נותן לי אופציה לסחוב אותו בכל מקום אפשרי.

 

 

"חסר צבע לאינדיקציה מתי השרשר משומן היטב"??????????????????

 

איך עונים על זה לעזאזל...

 

:p

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
סילקוליין טיטניום.

 

עובד מעולה.

מחזיק פיצוץ.

 

יופי של ספרי.

לא מתיז מסביב, לא מטפטף ולא צריך לשים טון.

 

קניתי את הספריי הזה לפני מספר ימים לילה לפני היציאה לטיול התזתי אותו והוא "צבע" לי את השרשת בלבן שדרך אגב גם לאחר כמות הק"מ הגדולה +גשם+מעט חול עדיין לבנה.

האם הספריי תקין או מה?

 

בדיוק הנקודה שלי.

 

הספרי תקין.

זאת אינדיקציה בעצם לשימון של השרשרת.

 

אחלה של דבר.

 

לא יזיק אם תיתן לשרשרת איזה שימון קליל נוסף לאחר הטיול.

הרבה קילומטרים בכל זאת...

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

אם wd-40 וממברשת ולאחר מכן את הספריי

היא נראת הרבה יותר טוב עכשיו

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

×
×
  • תוכן חדש...