Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה אני צריך רמקולים 6/9 לרכב הונדה אקורד 06 (אם זה קשור לאקוסטיקה )עם מגבר רוקפורד P450.4

ראיתי באיביי כמה סוגים ואני מתלבט איזה לקחת אני רוצה להשקיע ולא להתבעס

 

יש אלפין טייפ R וטייפ S מי יותר טוב?

או רוקפורד פאנטצ' (קומפוננט) או פאוור סריאס (שניהים כמעט אותו מחיר)

או אינפיניטי ריפרנס

או קיקר כולם 6/9 ובטווח מחיר של עד 100 דולר

אז בבקשה תציעו מה הכי טוב \רצוי

 

סוג מוזיקה: האוס דאנס ראפ תראקים ו מזרחית

 

בתודה מראש

HU:Pioneer 5900IB,SUB:kicker cvr 12" 400 RMS Comp:clif designs,AMp:rockford P450.4

Car:>>>>HoNda :Accord

פורסם
אני גם מחפש משהו בסגנון שלך ,

 

אבל השאילה היא , איזה השפעה יש ל 6X9 ?

 

עדיף אולי להשקיע בקומפוננט וכל השער...

קומפוננט יש לי מקדימה של קליף דיזיין

 

אני חייב לאחורה חסר לי צליל

השאלה אם אם לקחת את הרוקפורד ששהוא 6*9 קומפוננט

או שזה בכלל לא משנה

HU:Pioneer 5900IB,SUB:kicker cvr 12" 400 RMS Comp:clif designs,AMp:rockford P450.4

Car:>>>>HoNda :Accord

פורסם

קח את האינפיניטי קאפה 693.7 מגיע עם קרוסאובר רמקול פצצה

חיבור לרמקול נפרד ולטוויטר חיבור נפרד

*** RIDE THE SOUND ***

פורסם

להשלמת "במה אחורית" ורמקול טוב אני יכול להמליץ לך בחום על JBL GTO-937 / מספק את התמורה היטב!

וגם לא משתולל בתקציב!

 

אם אתה מעוניין להשקיע ומחפש רמקול איכותי ממש אז לך לכיווןה פוקאל או DLS - בתוספת ע"פ הדגם!

:roll:

פורסם

סבבה .. תודה על היעוץ..

אבל אתה בטוח לגבי ה גיבי אל כי כרגע הם סופרים אצלי ברכב הם לא מצליחים להוציא בס במו שצריך..

רק צלילי מיד ו טרייבל... או שהרמקול עשה את שלו (4 שנים )

HU:Pioneer 5900IB,SUB:kicker cvr 12" 400 RMS Comp:clif designs,AMp:rockford P450.4

Car:>>>>HoNda :Accord

פורסם
אם יש לך סאב ואתה רוצה גם רמקולים מאחורה

אתה לא צריך 6X9 אלא זוג קומפוננט נוסף.

 

בו נעשה הבהרה

הקטע הוא שאין לי צליל אחורי ואני רוצה..

יש קומפוננט מקדימה ו סאב מאחורה

עכשיו רק חסק מאחורה כי אני אוהב לשמוע חזק יותר מאחורה ו מקדימה יותר חלש...

(המטרה שלי זה כשאני מגביע ישמעו טוב ונקי בדיוק כמו בבית שאתה מקביע ונעים לך לשמוע)..בלי שום קשר לפוזה

HU:Pioneer 5900IB,SUB:kicker cvr 12" 400 RMS Comp:clif designs,AMp:rockford P450.4

Car:>>>>HoNda :Accord

×
×
  • תוכן חדש...