Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשל נושא שלא נפרט אני לא יכול להשקיע יותר מידיי במגבר

 

התקציב הינו כ 1000 ש"ח +- בטווח הזה - תינתן עדיפות וייתרון לחדש האמת!

 

מגבר שיידע לתפעל את הסאב הנ"ל כראוי לא מצפה למגבר 800RMS אבל למגבר שייתן לו טוב!

 

1.מה המינימום לRMS אני צריך שמגבר ייספק לסאב

2.הצעות למגברים (רצוי לא זללן של חשמל)

 

 

בתודה מראש!

:roll:

פורסם

ה- 500BD יהיה מעולה במידה ויש לך סאב עם התנגדות סופית של 2 אוהם.

ביד שניה תצליח למצוא גם פיניקס גולד 15.0.1, קיקר 600.1 רוקפורד 10001 ועוד כמה מגברים טובים ב- 1000 שקל בערך.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

כן הסביבות שלי הינו 1000 ש"ח לא רוצה לחרוג יותר מידיי!

 

 

אולי תוכלו להביא חוות דעת על המגבר המצ"ב בבקשה - בשל שהעדפה הינה לחדש (ורק במקרה חרום היא תיהיה ליד 2)

 

 

http://www.ninja-polo.info/index.php/car-amp/kenwood-kac-8103d.html

 

 

תודה

:roll:

פורסם

משהו בפרשום לא ברור לי:

ההספק מוצהר ערוץ אחד, כאשר יש בברור שני ערוצים ביציאות של המגבר (3 כניסת מתח+- ורימוט, 4 רמקולים)

בשבילי מספיק פרסום מטעה אחד כזה כדי להרחיק אותי מהאתר באופן מלא.

תבדוק את מה שהציעו לך ביד 2, לפעמים מוכרים מוצרים כאשר הם עדיין באחריות יבואן/ חנות.

מתחדשת*

פורסם

רומק, כיום חלק ניכר מן המונובלוקים מגיעים עם 2 כניסות פלוס ו 2 כניסות מינוס ע"מ לאפשר חיבור פשוט יותר של 2 אלמנטים

 

http://www.woofersetc.com/images/products/7247.jpg

 

http://www.woofersetc.com/p4224/LRX-1400---Audison-1-Ch-900-Watt-Amplifier.htm

 

http://ampguts.realmofexcursion.com/Memphis_Mojo_16-MC2000D/outside2.jpg

 

המגבר עדיין עובד כמונו ולא בגישור.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

מצטרף לשאלה אני גם מעוניין לקנות P3 ורציתילדעת איזה מגבר יתאים לו..

הקנווד נראה טוב מה אתם אומרים?

אמין שווה את מחיר?

פורסם

moti1616

מוטי שלום רב - פה אני מחפש תגובות ועזרה ולא "סוכן חכם" :shock: - אני יודע ואני פעיל היטב באתר בכדי לבדוק.

לא הכי מתאים לי לשלם 750ש"ח על 500RMS כשיש כיוון של 1000ש"ח ל1000+ RMS במגבר הרבה יותר טוב!

 

קבל את תגובתי בהבנה תאמין לי מי שמחפש נכנס כל כמה שעות לראות מה קורה!

 

תודה בכל מקרה:wink:

:roll:

פורסם

אוקי. סתם רציתי להגיד לך שתראה אם אתה רוצה או לא

אני רק מפנה אותך כמובן שאתה לא חייב אפילו להיכנס לראות אם אתה רוצה או לא.

אני לא בקיא במחירים של המגברים הנל ואולי אם תתקשר לבעל המגבר תוכל להוריד את המחיר.

×
×
  • תוכן חדש...