Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלות יותר נכון :

 

1- ברשתוי פיאט פונטו 2001 שאנימרוצה ממנה ומתכון להשאיר , ופיאט מריאה 2003 שאני ככה ככה איתה , בשורה התחתונה התחושה שלי היא שאני רוצה להיפטר ממנה, אולי בגלל חווית הקניה הלא נעימה שעברתי איתה , ככה גם גיליתי שסוכנות טרייד מוביל מכרה לי רכב עם ראש מנוע משופץ , ושהמכון הסמוך אליה משום מה "לא ראה" את זה בבדיקה.

אז נכון שהיום הרכב יחסית בונבון , אחרי שהמוסכניק שלי (מוסך שמשון יהוד) גילה לא לפני נזק של 5000 שקל בגלל שסתום לא נכון ששם מוסכניק כלשהוא מעברה של המריאה שראש המנוע משופץ , אבל החזירה למצב מצוין , בשורה התחתונה , אני לא מרגיש טוב איתה , לא בגלל מה שהיא היום , אלא בגלל שאיבדת את הבטחון לגביה.

 

אז ככה , צצה לי אפשרות לקחת ליסינג מהעבודה , אז כמה שאלות.

 

1- מישהו בקיא ברפורמה בליסינג ברמת לעזור לי לחשב כמה יעלה לי מ-2010 והלאה? מה בדיוק שונה בחישוב? דגרתי על האינטרנט ולא ממש פתרתי את התעלומה.

והאם לדעתכם אם אני עושה סדר גודל של 60-65 ק"מ ליום חול (אזור תעשיה צפוני לוד - חפץ חיים כל יום, האם ההערכה שלי נכונה או קרובה ?) ובנוסף לפחות כל שבת שניה נוסע ירושלים -חפץ חיים? האם כלכלית משתלם העסק? או קרוב לכך?

ובבקשה כשעונים לי , אנא התיחסו בתשובתכם רק למרכיבי השכר ולא לתנאים הסוציאלים.

 

2- בהנחה שאלך על ליסינג - צמצמתי לאחת משלוש אפשרויות:

טויוטה קורולה אוטומטית (לא רובוטית) 1.6 , מאזדה 3 החדשה , מיצובישי לאנסר החדשה.

 

צריך מקום בבגאז´ לעגלה וטרולי ועוד קצת דברים לנסיעות עם הילדים .

צריך מקום מאחורה ל2 כסאות תינוק + מבוגרת לא גדולה ביניהם.

עדיף שיהיה כיף לנהוג.

פורסם

לגבי הרפורמה , החישוב יהיה 2.19% ממחיר הרכב ב 2010 ו כ 2.5% החל מ 2011.

 

כלומר רכב אשר עולה 116000 א"ש -

2010 = 2540 ש"ח ברוטו.

2011 ואילך - 2900 ש"ח ברוטו.

 

במקרה שלך הנושא גבולי כיוון שאתה מכסה כ 16K בשנה בעבודה, צריך לשקול זאת היטב, וזה בהחלט תלוי בברוטו שלך.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לגבי הרפורמה , החישוב יהיה 2.19% ממחיר הרכב ב 2010 ו כ 2.5% החל מ 2011.

 

כלומר רכב אשר עולה 116000 א"ש -

2010 = 2540 ש"ח ברוטו.

2011 ואילך - 2900 ש"ח ברוטו.

 

במקרה שלך הנושא גבולי כיוון שאתה מכסה כ 16K בשנה בעבודה, צריך לשקול זאת היטב, וזה בהחלט תלוי בברוטו שלך.

 

1- לאיזה רכב מתיחס הנתון 116000?

 

2- איך הגעת ל16K , לפי החישוב שלי שכולל נסיעות לירושלים כל שבוע שני בימי שישי (ירושלים -חפץ חיים וחזרה) , וצריך להוסיף עוד נסיעות כל מיני , יוצא יותר לכיוון 21K

פורסם
שאלות יותר נכון :

 

1- ברשתוי פיאט פונטו 2001 שאנימרוצה ממנה ומתכון להשאיר , ופיאט מריאה 2003 שאני ככה ככה איתה , בשורה התחתונה התחושה שלי היא שאני רוצה להיפטר ממנה, אולי בגלל חווית הקניה הלא נעימה שעברתי איתה , ככה גם גיליתי שסוכנות טרייד מוביל מכרה לי רכב עם ראש מנוע משופץ , ושהמכון הסמוך אליה משום מה "לא ראה" את זה בבדיקה.

אז נכון שהיום הרכב יחסית בונבון , אחרי שהמוסכניק שלי (מוסך שמשון יהוד) גילה לא לפני נזק של 5000 שקל בגלל שסתום לא נכון ששם מוסכניק כלשהוא מעברה של המריאה שראש המנוע משופץ , אבל החזירה למצב מצוין , בשורה התחתונה , אני לא מרגיש טוב איתה , לא בגלל מה שהיא היום , אלא בגלל שאיבדת את הבטחון לגביה.

 

אז ככה , צצה לי אפשרות לקחת ליסינג מהעבודה , אז כמה שאלות.

 

1- מישהו בקיא ברפורמה בליסינג ברמת לעזור לי לחשב כמה יעלה לי מ-2010 והלאה? מה בדיוק שונה בחישוב? דגרתי על האינטרנט ולא ממש פתרתי את התעלומה.

והאם לדעתכם אם אני עושה סדר גודל של 60-65 ק"מ ליום חול (אזור תעשיה צפוני לוד - חפץ חיים כל יום, האם ההערכה שלי נכונה או קרובה ?) ובנוסף לפחות כל שבת שניה נוסע ירושלים -חפץ חיים? האם כלכלית משתלם העסק? או קרוב לכך?

ובבקשה כשעונים לי , אנא התיחסו בתשובתכם רק למרכיבי השכר ולא לתנאים הסוציאלים.

 

בלי להיכנס יותר מדי לפרטים, כנראה משתלם (גם בגלל שתחרוש פחות על הפונטו) אבל זאת לא הטבה היסטרית

 

2- בהנחה שאלך על ליסינג - צמצמתי לאחת משלוש אפשרויות:

טויוטה קורולה אוטומטית (לא רובוטית) 1.6 , מאזדה 3 החדשה , מיצובישי לאנסר החדשה.

 

צריך מקום בבגאז´ לעגלה וטרולי ועוד קצת דברים לנסיעות עם הילדים .

צריך מקום מאחורה ל2 כסאות תינוק + מבוגרת לא גדולה ביניהם.

עדיף שיהיה כיף לנהוג.

 

לכולם יהיה מקום בבגאז', לאף מבוגר\ת לא יהיה נעים מאחורה בין שני סלקלים ואף אחת לא תהיה באמת מהנה (המאזדה בסדר אם אתה רגיל למועט).

 

החלטה שלך אם שווה לך. בכל מקרה אם תחליט על הליסינג קח לפני 2010 בשביל לא לקבל שווי שימוש לינארי גבוה יחסית

פורסם

כיוו שסכומי שווי השימוש לפי השיטה הישנה למי שלוקח רכב לפני 1.1.2010 צמודים למדד, אני כבר לא חושב שיהיה הבדל משמעותי בין שתי השיטות. לפי קצב עלית המדד בחודשים האחרונים כרגע הצפי הוא שמה1 לינואר שווי השימוש יהיה 2300 ש"ח וב2011 2700 ש"ח. חסר נתון מאוד חשוב והוא - כמה מורידים לך מהברוטו כדי לחשב עד כמה זה כלכלי, כמו כן יש מחשבונים מעודכנים לשיטות שווי השימוש החדשות, פשוט תוריד כהז קובץ ותכניס את הנתונים:

 

מצ"ב לינק למחשבון מעולה - http://www.ccalcs.com/php/index.php?page=LeasingCalc

×
×
  • תוכן חדש...