Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
780cui ac cobra

גירסה מוגבלת בייצור עם מנוע בנפח 12.9 ליטר ונתונים מדהימים של 0-200 ב4.9 שניות ו0-300 ב10 שניות!!!

יוצרו רק 15 כאלה!

 

איך אמורים לראות משהו מהחלון הקדמי פה?

emotion of motion

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קאדילק סיקסטין:

 

cadillac-sixteen-1024x768.jpg

 

בכל מקרה, לדעתי הרכבים היפים ביותר והמעניינים ביותר הם דווקא קלאסיים, דוגמת קורד & דוסנברג.

 

1937cord812.gif

Opel Vectra 2.2 TDI 2003

פורסם

אהבתי את נושא השרשור, יישר כח!

קבלו קצת רטרו,

כנראה שכך חשבו בשנות ה30 המאוחרות שייראו מכוניות בעתיד.

Delahaye 135, תוצרת צרפתית שנעלמה לאחר מלה"ע 2.

מחיר משוער, בין 300K ל400K דולר.

 

20081226-144320.png

 

PebbleBeachConcours2008%20036.jpg

פורסם

איפה כל האלפות?

 

 

פרארי אמריקה... במוזיאון פרארי (עני צילמתי

:) )

 

10419_139881516338_714986338_3089018_6024350_n.jpg

 

 

אלפא משהו... גם עני צילמתי

:D

 

4450_93580926338_714986338_2409862_1382476_n.jpg

 

nazca

 

BMW_Nazca_C2_(Italdesign)_01.jpg

קו---------------------------------------

פורסם

מה שיפה ב 959 זה שהיא נוצרה להיות הטובה בעולם. וכך היה.

 

עד להופעת ה F40. שנוצרה בשביל לקחת את הכתר מה 959 הנ"ל.

 

חבל שלא עושים עושים היום מכוניות מהסיבה הזאת.

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

חשבתם שמקלארן רגילה זה טירוף. אז הינה לכם אחת מתוך 10 יחידות שיוצרו של מקלארן f1 gtr long tail שחוקית לכביש! (יוצרו 28 אבל רק 10 עם הזנב הזה). במקרה יש אחת למכירה עכשיו אם מישהו מעוניין ב5 מליון דולר.

McLaren_F1_GTR.jpg

פורסם

הווירון לא קרובה להיות מכונית הספורט הטובה ביותר. והיא בטח ובטח לא נוצרה למען מטרה זו. היא נוצרה להפגנת טכנולוגיה שאפשר לבצע מ 1000 כ"ס להתנהל בשימוש יומיומי.

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

Mercedes benz 450 SEL 6.9

 

זה רכב מדהים, שכשהוא יצא הוא נחשב לרכב בעל 4 הדלתות המהיר בעולם.

 

כמה פרטים:

 

משקל: 1900 קילו.

נפח מנוע: 6900 סמ"ק

כוח: 250 כוחות סוס.

מומנט: 50 קג"מ.

 

0-100: 7.5

מהירות מקסימלית: 225 קמ"ש

 

(הגרסה האירופאית הייתה יותר חזקה)

 

 

יוצרו בערך 7000 רכבים כאלו.

 

זיכרו שזה היה בשנות ה70, והיצור הזה עלה 3 פעמים יותר מקאדילאק גדול.

 

300SD%20005.jpg

פורסם
מה שיפה ב 959 זה שהיא נוצרה להיות הטובה בעולם. וכך היה.

 

עד להופעת ה F40. שנוצרה בשביל לקחת את הכתר מה 959 הנ"ל.

 

חבל שלא עושים עושים היום מכוניות מהסיבה הזאת.

 

זה לא מדוייק. היום יש הרבה שחקנים בתחום הזה (כמו שפשר לראות בשרשור) וכבר אי אפשר לטעון שיצרן כלשהו מייצר את הרכב הטוב בעולם. אני מאמין שבשנות השמונים זה היה קרב בין פורשה לפרארי כי זה מה שהיה בשוק. היום כל "גומפרט" מכילה טכנולוגיה כמו שיש בסדנה השכנה וקשה להצביע ולומר שרכב כלשהו הוא הכי טוב. הם לא מכריזים "שלנו הכי טוב בעולם" כי מחר יבוא מישהו אחר.

 

בכל מקרה אני מאמין שכל רכב בתחום הזה הוא ללא פשרות ומכוון נטו לביצועים ואחיזה אבסולוטית.

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם

אם כבר מרסדס (אגב חידשת לי עם המרסדס הזאת-נורא מעניין!) נזכרתי ב190e אוולושן 1 ואוולושן 2. יוצרו 502 מכל סוג ועד היום כחובב של העיצוב של פעם אני מתלהב מאוד כשרואה תמונה של אחת.

אוו 2:

1990_MercedesBenz_190E2516EvolutionII1.jpg

אוו 1:

190e-evo1_frontleft.jpg

 

מי שזוכר בסרט "taxi" (ניראה לי בשני או בשלישי) היה אחלה מרדף איתן.

פורסם

VECTOR W8

רוב הרכבים האלה לא יופיעו במגזין בארץ כי הם כל כך נדירים שעל חלקם הרבה לא שומעים בחיים...

אני "מכיר" את הווקטור מעיתון רכב איזוטרי שהופץ בתחילת שנות ה90 ונקרא "ספרינט". זכורה לי התמונה של ווקטור שחורה, ובתור ילד בן 9 ממש התלהבתי לקרוא על רכב עם קצת יותר מ1000 כ"ס.

האמת היא שמעניין אותי לדעת האם יש מישהו שזוכר את המגזין הזה?

 

B- Engineering Edonis

מבוססת בוגאטי EB110.

מסכנה...היא נראית עצובה :puppydoge

2.jpg

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב


×
×
  • תוכן חדש...