Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6121 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

וחג שמח

 

היום בצהריים , התריס החשמלי בבית החליט שהוא שובת (בלי הודעה מוקדמת )

 

העלינו אותו עד למעלה , ואז הוא נעצר ולא רוצה לרדת , לא נשמע שהמנוע עובד .

 

לפי דעתי לא מגיע אליו חשמל , אני לא רואה את הכבל של החשמל , שצריך להגיע אליו , ואני לא רואה שום גישה לכבל

 

החשמל .

 

 

אשמח לקבל עזרה איך לתקן את הבעיה , או פיתרונות אפשריים לבעיה הנ"ל

 

 

ממתין לתגובה

 

מיכאל

חתימתי עברה על כללי הפורום ולכן נערכה.

פורסם

לחיבורי חשמל במנוע לא תוכל להגיע אם שם יש בעיה קרוב לוודאי שתחליף מנוע.

מה שכן בד"כ המפסק הביתי נשרף או לא מעביר זרם.

אם אתה מבין תפתח את המפסק ותבדוק אם מעביר זרם כשאתה מנסה להוריד.

אם לא תקנה מפסק זהה תנתק חשמל למפסק ותעביר את החוטים למפסק החדש כמו שמחובר כרגע בישן.

פורסם

שלום לך

 

הדבר הראשון שנעשה זה החלפת המפסק , אך עדיין זה לא עובד .

 

 

 

אשמח לרעיונות נוספים

 

מינימן

 

מיכאל

חתימתי עברה על כללי הפורום ולכן נערכה.

פורסם

לפעמים המנוע מאבד את הכיוון של ההורדה וההרמה של התריס במנוע יש שני ברגים לכיוון, תשחק עם התחתון במקצת ותשאיר את המפסק במצב הורדה ותראה אם קורה משהו.

(אין ריח שרוף מהמנוע הכל נראה שם תקין התקלה הופיעה בפתאומיות?)

×
×
  • תוכן חדש...