Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני שוקל לקנות לחברה שלי מתנה ליום הולדת ממיר דיגיטלי חדש, שתוכל סוף סוף לקלוט גם ערוץ 10 בטלוויזיה בחדר שלה בצבא.

מישהו מחברי הפורום כבר קנה את אחד הממירים הללו? איך האיכות שידור? ה-EPG? איזה ממיר מומלץ?

 

וכן, אני מבין מה אני קונה לה. אני מאמין שאחרי שנתיים ביחד, אפשר לוותר על דברים בנאליים כמו דובים וחבילות פינוקים עם סבונים בריחות שלא קיימים.

 

תודה :-D

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

בדיוק היום התקנתי ללקוחה לאחר ביקור חוזר . מאחר ובביקור הראשון לא קלטו כלום. בשיחה עם מחלקה טכנית של הרשות השנייה הוצע לרכוש אנטנה פנימית (אף על פי שהממיר מגיע עם אנטנה קטנה) ,והיום קלטו את כל התחנות.

איכות תמונה וקול מצוינים לעת עתה. מה יהיה בחורף ואם ישנה השפעה ?! לא יודע.

ישנם אזורים שונים בארץ עם בעיות קליטה בחלק מהתחנות. אני מאמין שזה יפתר.

 

 

בברכה

מוטי.

פורסם

שלום, אני כבר לפני שבועיים רכשתי ממיר של KONKA.

http://www.getit.co.il/Prod/52956/

גם לי היתה שיחה עם התמיכה הטכנית בקשר לקליטה.

הדירה שלי ברמת גן צפונית, ולפי מה שהסבירו לי, המשדר הכי קרוב נמצא בחיפה.

חיברתי שתי אנטנות ישנות שהיו לי ביניהן ( באחת האנטנות יש כניסה לחיבור של אנטנה נוספת), ואת כל זה לממיר.

רק לאחר הפעולה הזאת הממיר קלט את השידורים.

רואים ושומעים מצויין , רק לפעמים, לשניה- שתיים, השידור נפסק בגלל ש"אין אות".

"לפעמים" זה פעם בשעה- שעתיים, וגם לא תמיד.

ממחלקה הטכנית נמסר, שבחודשים הקרובים יוקמו משדרים נוספים, יותר קרובים למרכז הארץ.

עד אז אמשיך עם שני חייזרים על הטלוויזיה שלי.:lol:

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מישהו רכש את הממיר למחשב?

אני רוצה לרכוש ע"מ לחבר ל DVDנייד עם כניסת USB,השאלה אם זה יעבוד יחדיו?או שאולי יש בו יציאת RF?

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

מישהו יכול אולי לפרט קצת יותר (גם קישור יהיה טוב) על השיטה והטכנולוגיה?

 

אם הבנתי נכון, פשוט קונים ממיר בעלות חד פעמית וזהו? אין עלויות נוספות?

החיבור האלחוטי מתבצע דרך לוויון או דרך תחנת ממסר בקרקע? האנטנה חייבת להיות ממוקמת בגג/בחלון או שאפשר גם בתוך הבית?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

כן ,קונים ממיר בעלות חד פעמית של עד 400 ש"ח (כמובן, אם יש שתי טלויזיות, צריך שני ממירים).

אל הממיר מחברים אנטנה פנימית, אפשר מהסוג הישן , ואת הממיר מחברים ישירות לטלויזיה ולחשמל.

אין צורך בשום תשתית, לווין.

כפי שנאמר לי, רצוי שהאנטנה תהיה קרובה לחלון.

אצלי היא על הטלויזיה.

 

הסברים

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
מישהו רכש את הממיר למחשב?

אני רוצה לרכוש ע"מ לחבר ל DVDנייד עם כניסת USB,השאלה אם זה יעבוד יחדיו?או שאולי יש בו יציאת RF?

 

זה לא יעבוד צריך מחשב עם תוכנה.

 

באזורי קליטה חלשים צריך לשים את האנטנה ליד החלון

 

הנה סקירה שערכתי למוצר כזה:

http://www.itest.co.il/?p=450

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

×
×
  • תוכן חדש...