Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הוספת כוח לAUDI 100


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6142 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לנו אודי 100 מנוע 2.0 5צלינדר.

הרכב ממש כבד והמנוע חלש חסית רק 113 כוח סוס .

תקציב 8K פחות או יותר הרכב הוא אוטומט ומצב מצויין.

יש רעיונות או משהו

Audi 100 5CLY 1990

Audi A3 1.8T Manual

פורסם

יישור קיו מלא והסבת הגיר לידני יישפרו את המצב הקיים.

לדעתי נכנס בתקציב.

הרכב הזרקה או קרבו'?

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

למה אתה מתכוון בישור קו?

הברקסים בולמים תפוחים ועוד הרבה הכל חדש.

הרכב הזרקה.

לגבי גיר איפה אני אמצא אחד בקושי אני מוצא חלקים לרכב הזה,ואני לא חושב שיש אודי 100 ידני בארץ.

Audi 100 5CLY 1990

Audi A3 1.8T Manual

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
מה עם צ'יפ ועובד כמה דברים ?

וגבי הטורבו איפה אני יכל לברר באזור חיפה?

Audi, I don't know if your budget will be enough. If you really want horspower, there is an option, but this means looking abroad: 20V engine (170hp) and transmission from either a C4 or an Audi Coupe or a 136hp 8V 2.3L with a manual g/box (which was available in the 100). You are probably illegal in both cases but with the 8V 2.3L the engine looks the same as the 2.0L. Problem: old injenction measuring unit is usually dying on these and a replacement from Audi costs €1000 (yes). I am not sure what the difference between the injection on the 2.0 and the 2.3 is, but if you are lucky this may be limited to different size injectors which you will need to get new anyway. You don't have this problem with the 20V but in any case you will need an ECU and all the wiring to go with this and, of course, the pegals for a manual box, gearshift etc. In practical terms, you are looking at buying a scrap car in Austria or Germany, dismantling the parts and sending to Israel, and then you need to find the right person to do the work. There are people like this - just look around on this forum. Sorry if this is bad news.... Good luck, T

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

×
×
  • תוכן חדש...