Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6153 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ליאור, ברוך שובך לפורום

 

אני רואה שיש נציגות מכובדת לאשקלון בפורום, מדוע באמת שהמפגש לא יערך באשקלון?

 

 

 

אלי

 

פורסם

+1 אשקלון

 

יום שישי 21.8 החל משעה 12

 

יש מקום מומלץ ודיי מבודד מאנשים באשקלון?

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

אם המפגש יהיה באשדוד יש סיכוי שאגיע לא מבטיח.בנתיים קיבלתי היום שלילה!

hu:pioneer 7800mp:comp front-infiniti refrance comp rear:sound strem rubicon. amp1:hifonics bxi6408 amp mono:hifonics 2008d class

sub:FI BTL 15

פורסם

אני אמנם גר 45 ק"מ מב"ש אך באר שבע זה המקום הטוב ביותר לדרומיים מקריית גת ומטה.מושבים קיבוצים.

ומדימונה ירוחם ערד ומעלה.נתיבות אופקים במערב.

וכמובן כולם מוזמנים.

ימי שישי לרוב זה מתאים.כי רובם עובדים עד 17.00 לפחות.

פורסם

יש חניה גדולה ליד הולדי אין באשקלון, אני חושב מקום לא רע למפגש רק חבל שאין שם צל.

 

אם מישהו יכול לחשוב על מקום אחר אז יאללה תתחילו להפציץ ונחליט ואם לא אז ליד הולדי אין.

פורסם

+1 אשקלון

בהחלט מקום מצוין לקיים מפגשי דרום, נטרלי לחלוטין!

 

ב"ש די רחוק לתושבי אשדוד אשקלון, שעה נסיעה בכיף...!

hu:clarion dxz785usb|comp:hertz mlk165|amp: audison lrx 4.1k|sub:hertz hx300d|mono:sundown audio sae1000d

פורסם

חברים יקרים אני פתחתי את השירשור הנ"ל, בכדיי לאפשר לדרומים לקיים מפגש דרום.

מבחינתי דרום זה באר שבע והפריפריה שלה ,זה אומר : להבים ,ערד ,דימונה,מיתר, עומר, אופקים, נתיבות, מושבים, קיבוצים,

אשקלון ואשדוד זה יפה אבל זה דרוםמרכז זה לא דרום. [מעל 50 ק"מ כול כיוון]

אני מקווה שיש מספיק אנשים מבאר שבע והסביבה , במידה ולא עדיפות ל קרית -גת.

אגב אפשר לעשות רוטציה בין 2 מקומות זה גם אפשרי, לטובת כאלה שגרים ממש באמצע.

אם מישהוא חושב אחרת מוזמן להביע את דעתו.:-)

 

אגב גם בבאר שבע יש מקום מצויין למפגש מהסוג הזה.

אומנם אין ים אבל השלווה של יום שישי בשילוב נוף מידברי נותן אחלה סאונד בדוק ..:-)

:-)SUB-JBL 275W

:-)AMP- HERTZ EP-4 380W

פורסם

ואם אשקלון רחוק לך אז גם לאשקלונים ב"ש זה רחוק וזה שאתה הצעת את המיפגש לא נותן לך פריוילגייה

אז בואו נחשוב בין באר שבע לאשקלון =נתיבות:idea::-) זה יוצא 30 ק"מ מב"ש ו-30 ק"מ מאשקלון {והכי חשוב יש לי קל"ב:-)}

::FEEL THE {XS} power::

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6153 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...