Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני עומד לפני רכישה אפשרית של רכב מאזדה 3 "אקטיב" 2006 מחברת הליסינג "אופרייט ליס" ברעננה.

הרכב עבר 39,000 ק"מ בלבד ולכן איש המכירות מבקש לקבל עליו מחיר מחירון (78,000 ש"ח), הוא ציין גם שהמחיר הוא בעיקרון "לא למיקוח" אבל יכול להיות שיוכלו להוריד מקסימום 1000 ש"ח במחיר.

 

הרכב עבר 3 תאונות\פגיעות. איש המכירות הציג בפני הסטוריית תיקונים וטוען שהן לא רציניות, להלן רק חלק מהסעיפים שהוזכרו בדוח התיקון לחלקם פרטתי גם עלות תיקון:

 

תא מטען 260

מגן אחורי 667

תומך שמאל מגן אחורי

החלפת קורת רוחב מתלה אחורי

תא מטען 400

 

איש המכירות אמר שיסכים לקחת את הרכב לבדיקה על חשבונו אבל רק במכון שאיתו הם עובדים והוסיף גם שהם לא מקבלים שם הנחה. כששאלתי אותו למה הם לא מסכימים לקחת את הרכב למכון שאני אבחר אם ממילא אין להם הנחה, הוא השיב לי שמכל מיני סיבות טכניות-משרדיות הם מוכנים לשלם רק על בדיקה במכון הזה. שם המכון הוא "אבחון מושלם" ברעננה.

 

שאלותי הן:

 

1. האם הפגיעות שהזכרתי צריכות לפסול את הרכב?

2. האם כדאי לי להוציא את 420 השקלים בשביל לקחת את הרכב למכון בדיקה שאבחר? (בינתיים אני חושב על דינמומטר רעננה)

3. האם המחיר ראוי?

4. כל הצעה או חוות דעת תתקבל בברכה

 

תודה רבה וישר כח

 

מוטי

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא קונים רכב במחירון מליסינג נקודה!

 

אם אתה מעוניין ברכב תיקח אותו לבדיקה במכון מטעמך

 

לאחר הבדיקה תעלה את טופס הבדיקה לאתר ונוכל להביע דעה.

פורסם

רק בגלל ההתיחסות (אגב, גם אני עברתי אצל איש המכירות האדיש הזה) הייתי מתרחק.

שלא יבזבז לך ולי את זמננו ושישאר עם הרכב. ועוד כמה נקודות:

 

1.שים לב גם שרכב מליסינג שעבר רק 30 ומשהו אלף ומנסים להפטר ממנו,

2."קורת רוחב" זה קצת יותר רציני ומתקשר למילת הקסם "שילדה"

3. תמיד תיקח את הרכב למכון שלך (כשהם קונים בטרייד אין או משהו הם לוקחים רק למכון שלהם)

4. יש המון דגים בים, במיוחד כשקוראים להם "מזדה 3"

 

 

בקיצור, שומר נפשו ירחק

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

בהנחה שהבדיקה יוצאת נקיה או במילים אחרות, נזקי התאונה תוקנו כהלכה. לאיזה אזור מחירים עלי לכוון?

מהי המשמעות של החלפת קורת רוחב? האם הרכב פחות בטיחותי בעקבות זאת?

 

תודה

פורסם

הבדיקה לא יכולה לצאת נקייה עם החלפת קורת רוחב.

אם באמת זה רק החלפה של הקורת רוחב ללא פגיעה בקורות אורך אז יהיה רשום לך בבדיקה:

פגיעת שילדה משמעות נמוכה,בפועל זה ממש לא קריטי מבחינת בטיחות.

אבל...

מבחינת סחירות יש לזה השפעה.על הרכב המדובר אם אין לך 17% הורדה מהמחירון לא הייתי נוגע בו למרות שיש לו ק"מ נמוך מאד.

17% אלו האחוזים שבמקרה גנבה או טוטללוס יוריד לך הביטוח ממחיר הרכב בגין היותו ליסינג לשעבר.

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

פורסם

הרכב עבר 3 תאונות.

בנוסף הרכב מליסינג.

הרכב נמכר במחירון מחירון למרות שידוע כי רכב מליסינג נמכר במחיר הרבה יותר זול.

 

בינתיים אני רואה רק חסרונות ברכב.

למה לא לחפש רכב מידים פרטיות ללא תאונות?

 

אם השיקול של הקניה מליסינג היה חסכון בכסף הייתי מבין. אבל אתה מדבר על מחיר מחירון, כך שלא הייתי חושב פעמיים ומברך את הסוחר לשלום.

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

17% אחוז זה די הרבה. האם זה ריאלי לצפות שיורידו 17% מרכב כזה? האם אתה מבין שאתה מציע לי לבקש הנחה של

13,000 שקלים?

 

לעשות שרירים על המוכר אני יכול עד מחר, בסופו של דבר אני צריך לקנות רכב המחיר הזול ביותר שאפשר.

פורסם
הרכב עבר 3 תאונות.

בנוסף הרכב מליסינג.

הרכב נמכר במחירון מחירון למרות שידוע כי רכב מליסינג נמכר במחיר הרבה יותר זול.

 

בינתיים אני רואה רק חסרונות ברכב.

למה לא לחפש רכב מידים פרטיות ללא תאונות?

 

אם השיקול של הקניה מליסינג היה חסכון בכסף הייתי מבין. אבל אתה מדבר על מחיר מחירון, כך שלא הייתי חושב פעמיים ומברך את הסוחר לשלום.

 

האם קילומטראז' כזה נמוך איננו יתרון גדול בעצמו?

 

בנוסף, במידה ואני מוצא שם מאזדה 2006 ללא תאונות עם קילומטראז' באזור ה 75,000. כמה אני צריך לצפות לשלם ביחס למחירון?

 

תודה רבה

פורסם

קילומטרז' כזה נמוך ברכב אצל סוחר, אותי אישית היה מדאיג קצת.

אני לא רומז דבר אך לא פעם שמענו על סוחר שזייף קילומטרז'. בכל מקרה אם תחליט שאתה סגור על הרכב הנ"ל תבקש לראות היסטורית טיפלים ותבדוק ב7 עיניים את הקילומטרז' שרשום בתחילת כל טיפול.

 

קילומטרז' נמוך הינו יתרון משמעותי אך לא צריך להגזים.

במחיר שהבחור דורש, תוכל למצוא מאזדה 3 רמת גימור קומפורט ולא אקטיב (רמה מעל אקטיב) אם קילומטרז' אולי קצת יותר גבוה אך מידים פרטיות.

 

חשוב לזכור כי חברת הביטוח תתיחס לרכב שלך כרכב מליסניג בעל מחיר נמוך בהרבה ממחירון. אייני יודע כמה בדיוק נהוג להוריד אך מדובר בסביבות ה10% ואף יותר.

 

הייתי מבין את השיקול אם היה מדובר ברכב נדיר שמצאת במצב טוב. אך גם כאן אין הדבר נכון. מצאת רכב נפוץ מאוד לאחר 3 תאונות.

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

חמור ישאר חמור גם אם יקחו אותו לבדיקה במכון שלהם. והככונה לרכב אם מישהו לא מבין.

 

אני לא מאמין גם שהרכב נסע 39K וכמאמר הגשש כיףףףףףףףף.

 

ובמכון שלו ומספר לך סיפורי פוגי

 

ועל כל אלה הבחור רוצה מחיר מחירון. ניחא. אבל אתה עוד שוקל זאת ברצינות.

 

רכב מליסינג תפעולי הורדה של 20% כאשר הרכב הוא פרפקט . מכאן תבין לאן אתה צריך להגיע.

 

עשה לעצמך טובה לך לחפש רכב אחר.

 

במכביה יש תחרות הנאיביות , לך, יש להניח שתזכה במדליית זהב:-)

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

תודה רבה Comedian.

 

אחרי כל מה שקראתי ושמעתי אני חושב לוותר על הרכב הזה. קצת לא נעים שהם העבירו אותו מסניף אחר לפי בקשתי אבל אני חייב לחשוב על טובתי.

 

הרכב הנ"ל עם 39,000 ק"מ הוא יחיד במינו. כל האחרים מתחילים מ 72,000 ומעלה. לכן השאלה החשובה ביותר שנותרה לי לשאול היא כמה אי צריך לשלם עבור רכב עם פרופיל כזה (מאזדה 3 2006 75K ללא תאונות).

Comedian נתן הערכה של 10% אבל אני מחפש תשובות יותר מדוייקות ממי שיש לו נסיון עם ליסינג.

 

המון המון תודה

פורסם
חמור ישאר חמור גם אם יקחו אותו לבדיקה במכון שלהם. והככונה לרכב אם מישהו לא מבין.

 

אני לא מאמין גם שהרכב נסע 39K וכמאמר הגשש כיףףףףףףףף.

 

ובמכון שלו ומספר לך סיפורי פוגי

 

ועל כל אלה הבחור רוצה מחיר מחירון. ניחא. אבל אתה עוד שוקל זאת ברצינות.

 

רכב מליסינג תפעולי הורדה של 20% כאשר הרכב הוא פרפקט . מכאן תבין לאן אתה צריך להגיע.

 

עשה לעצמך טובה לך לחפש רכב אחר.

 

במכביה יש תחרות הנאיביות , לך, יש להניח שתזכה במדליית זהב:-)

 

 

יש הבדל בין חוסר נסיון לנאיביות ואין צורך להעליב אדם שבא לבקש עצה.

אני אגב כן נוטה להאמין שהרכב נסע 39,000 ק"מ. מדובר בחברת ליסינג ידועה ואני לא חושב שהם ירצו לסכן את שמם

בזיוף קילומטראז'.

 

20% הורדה במחיר? נשמע קצת אופטימי.

בכל אופן קשה להתייחס ברצינות למה שאתה כותב כי נשמע שבאת לעשות דאחקות עם החבר'ה ולא לתת עצה טובה

למי שזקוק לה.

 

כמו שסיכמתי בהודעה הקודמת, אשמח לשמוע הערכות מספריות. כמה אני צריך לצפות לשלם באופן ריאלי על רכב כמו זה שציינתי.

פורסם

ראשית אני מתנצל אם נעלבת. לפי הפרצוף הצוחק היית אמור להבין כי לא מדובר בניסיון להעליב.

 

שנית אני עומד מאחורי כל מילה שלי בקשר לרכב.

 

מחירון לוי יצחק מכיר.

 

הוא על ליסינג תפעולי מוריד 19% כפתיחה .

 

כיוון שציינת את שם חברת הליסינג אוסיף לך סיפור ניסיון שלי עם אותה חברה.

 

הרכב בבעלותם ,בליסינג תפעולי שימש מנכ"ל חברה , כך מספר המוכר ממנו אני רוצה לקנות שהוא כבר היד השניה.

 

הולכים לבדוק היסטורית טיפולים במוסך של היבואן.

 

נאדה, זירו ,אפס.

 

אלה מטפלים ברכבים שלהם לא במוסכי החברה אלא במוסכי מדרכה , ובלשונו הציורית של הבוחן במוסכי ג'נין.

 

חוזר על המלצתי , חפש לך רכב אחר.

 

אני ויתרתי על הרכב ההוא כיוון שבעיקרון אני לא רוכש רכבי ליסינג, והדבר התגלה לי רק בביקור במוסך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ממש לאחרונה הלכתי עם מכר לבדוק אימפרזה 2006, הרכב נקנה מהליסינג ע"י הנהג (יש לו המסמכים וכולי), 1.6 מרופא (באמת רופא) שחוץ מהחלפת טמבון ו70K נמצא במצב חדש.

את הרכב הוא היה מוכן למכור ב52K, המכר פשוט לא אהב את האימפרזה ומעדיף להמשיך ולחפש B4.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

ישה,

מחירון לוי יצחק מדבר על הורדה של 7 עד 17% הורדה מקניה ישירה מהחברה ולא 19% שזה גבוה אפילו מרכב השכרה.

וכמו שרשמתי קודם,17% הורדה מהמחירון תקבלו על רכב שרכשתם מליסינג במקרה שעבר תאונה או נגנב.

 

לקונה,

אל תתרגש מכל רכב עם ק"מ נמוך,לאו בהכרח יהיה רכב טוב.

על הרכב הנוכחי שאתה מתעניין בו ההפחתה הכדאית היא כמו שרשמתי סד"ג של 17%.

אגב אני מאמין שהק"מ אמיתי מפני שזה מקניה ישירה מהחברה ולא מסוחר שאצלם בדר"כ נעשת ההפחתה.

 

רכב מודל 2006 עם 75K זה לא ממש גבוה ו-10% הפחתה לרכב שמור ללא תאונות כרוניות זה ריאלי לחלוטין.

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)


×
×
  • תוכן חדש...