Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6185 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה רבה אבל אני מרגיש שעדיין לא קיבלתי תשובה ברורה.

העובדה שמחירון לוי יצחק מוריד 19% מהמחירון, לא אומרת עדיין שאני יכול לצפות באופן ריאלי שיורידו לי 19% בחברת הליסינג.

האם יש מישהו בפורום שרכש מליסינג או שמכיר מישהו שרכש מליסינג באופן אישי ויכול לתת הערכה מוצקה יותר?

 

מחר אני הולך לשם שוב ואני צריך לדעת לאן לכוון במיקוח. כמו כן, אני מתכוון לבדוק היכן טופל הרכב שארצה לרכוש.

יש מרחק יריקה משם מוסך מורשה למאזדה כך שלא צריכה להיות בעיה לדעת מייד אם הוא טופל שם.

 

תודה רבה

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ישה,

מחירון לוי יצחק מדבר על הורדה של 7 עד 17% הורדה מקניה ישירה מהחברה ולא 19% שזה גבוה אפילו מרכב השכרה.

וכמו שרשמתי קודם,17% הורדה מהמחירון תקבלו על רכב שרכשתם מליסינג במקרה שעבר תאונה או נגנב.

 

.

 

תפתח יצחק לוי רכב מליסינג תפעולי ותראה 19% הנחה תראה גם 19% הפחתה מרכב של חברה. אולי יש שני מחירונים ליצחק לוי?

 

ולקונה

 

רכשתי רכב חדש 2009 מהחברה המחיר 170K שילמתי 150K זה 13 % הנחה.

 

עכשיו תחשוב מה שאתה רוצה ותעשה מה שאתה מבין. ומבלי שתעלב נדמה לי כי הניסיון שלך ברכישת רכבים הוא קטן ביותר.

יצחק לוי ידוע כמגן חברות הליסינג. אם הוא מוריד 19 % סביר כי זה המינימום.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

G-MAN

תקרא מה שרשמתי בהודעה הקודמת שלי לגבי עלויות ואחוזים...

אף אחד לא ירצה להוריד לך כסף מן הסתם ולא בהכרח יורידו לך.

המחירים שנקבתי לך הם פר רכב ספציפי וכל אחד לגופו.

 

והכל מדובר מניסיון,

אם זה מעבודה בתחום הרכב של כמה שנים שבתוכם כמה שנים בחברת ליסינג והשכרה,ואם זה בקניה ומכירה של לא מעט רכבים בהיסטוריה שלי.

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

פורסם
תפתח יצחק לוי רכב מליסינג תפעולי ותראה 19% הנחה תראה גם 19% הפחתה מרכב של חברה. אולי יש שני מחירונים ליצחק לוי?

 

ולקונה

 

רכשתי רכב חדש 2009 מהחברה המחיר 170K שילמתי 150K זה 13 % הנחה.

 

עכשיו תחשוב מה שאתה רוצה ותעשה מה שאתה מבין. ומבלי שתעלב נדמה לי כי הניסיון שלך ברכישת רכבים הוא קטן ביותר.

יצחק לוי ידוע כמגן חברות הליסינג. אם הוא מוריד 19 % סביר כי זה המינימום.

 

ישה,

יש הבדל ויש הרבה מאד רובליקות במחירון לגבי תמחור הרכבים.

 

והדוגמא שלך לגבי הרכב שקנית לא במקום כי זה לא רכב נפוץ ובוא נגיד ככה שאם אני הייתי בא לקנות אותו הייתי מקבל הנחה אפילו יותר גדולה ממך בזכות כמה קשרים בכירים בקרסו.

יש המון משחק ברכבים חדשים לעומת רכבים משומשים.אחוז הרווח הוא עצום על רכבים חדשים...מה גם שיש להם פחת אם עובר הזמן ולכן גם אם מקבלים הנחה מאד גדולה לאו דווקא שהיבואן מרוויח פחות.

 

יצא לי גם לראות לא מעט פעמים הנחות של קרוב ל-30% מהמחיר הרישמי של רכב חדש לרכב דנדש 0 ק"מ 0 בעלים.

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

פורסם
ממש לאחרונה הלכתי עם מכר לבדוק אימפרזה 2006, הרכב נקנה מהליסינג ע"י הנהג (יש לו המסמכים וכולי), 1.6 מרופא (באמת רופא) שחוץ מהחלפת טמבון ו70K נמצא במצב חדש.

את הרכב הוא היה מוכן למכור ב52K, המכר פשוט לא אהב את האימפרזה ומעדיף להמשיך ולחפש B4.

 

סתם שאלה שתמיד סקרנה אותי.. :-) רופאים בדרך כלל שומרים על האוטו שלהם יותר טוב מאחרים? :roll: אם מוכר האוטו הוא מנקה רחובות במקצועו, עלי לברוח ממנו כמו מאש? :lol: אם כבר, לדעתי מנקה רחובות ישמור על האוטו שלו יותר טוב מרופא. מנקי רחובות בטח קונים אוטו להרבה שנים ואילו רופאים שהם בעלי משכורת גבוהה מן הממוצע מחליפים רכבים לעיתים קרובות יותר, לכן אולי גם לא ישקיעו באוטו יותר מדי, לא? :-P

פורסם

מאור בפעם הבאה אני אקח אותך איתי:-)

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
חמור ישאר חמור גם אם יקחו אותו לבדיקה במכון שלהם. והככונה לרכב אם מישהו לא מבין.

 

אני לא מאמין גם שהרכב נסע 39K וכמאמר הגשש כיףףףףףףףף.

 

ובמכון שלו ומספר לך סיפורי פוגי

 

ועל כל אלה הבחור רוצה מחיר מחירון. ניחא. אבל אתה עוד שוקל זאת ברצינות.

 

רכב מליסינג תפעולי הורדה של 20% כאשר הרכב הוא פרפקט . מכאן תבין לאן אתה צריך להגיע.

 

עשה לעצמך טובה לך לחפש רכב אחר.

 

במכביה יש תחרות הנאיביות , לך, יש להניח שתזכה במדליית זהב:-)

 

ישה, לפחות תהיה הוגן, ואל תזרוק הפחתות מחיר לאויר כאילו מדובר בשטרות מונופול.

ציינת לא פעם ולא פעמיים בפורום את סלידתך מרכבי ליס, ככה שאתה לא בדיוק אובייקטיבי אם תסלח לי.

אני אומר לך, והכי חד משמעי שיש, שאם יש סוכריה מליסינג שנפלת עליה, יורידו לך מס' אחוזים בודדים וגם זה אחרי מלחמה.

 

לפותח השרשור, אם כי לדעתי קניה מליס מחברה גדולה ואמינה היא צעד נכון והולך ונהיה יותר ויותר מקובל בשנים האחרונות, אין פה בכלל ספק לגבי הנקודות שהעלית. לא משנה מה וממי אתה קונה, אתה זכאי וחייב לערוך בדיקה אצל מי ואיפה שאתה רוצה.

אם הרכב כ"כ מושלם, מה יש לנציג המכירות לפחד? אני דיי וודאי שהם "מקומבנים" שם עם מכון הבדיקה.

אגב, למרות שלא הייתי מתפשר והייתי ממשיך לחפש, אל תחשוב שיש אלפי מאזדות בליס או פרטיות ללא תאונות כלל.

אל תפחד מהחלפות כנפיים, טמבונים וכו'.

 

בהצלחה.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

רכב מודל 2006 עם 75K זה לא ממש גבוה ו-10% הפחתה לרכב שמור ללא תאונות כרוניות זה ריאלי לחלוטין.

 

איכשהו פספסתי את זה. זה כבר משהו שאני יכול ללכת איתו לקניה.

 

תודה

פורסם

 

אני ויתרתי על הרכב ההוא כיוון שבעיקרון אני לא רוכש רכבי ליסינג, והדבר התגלה לי רק בביקור במוסך.

 

 

אחד יש גילוי נאות

 

שניים אני לא זורק כלום

 

אני מצטט את יצחק היקר ואת המלצותיו. הוא זה שמפחית 19% לליסינג תפעולי.

 

אם ברכב חדש מורידים היום אז גם בליסינג. להם הורידו 20-30% עוד לפני שהיה משבר בזמן הרכישה אז אני האחרון שדואג להם.

 

וכאשר אתה רואה את התנהלות המוכר לגבי בדיקה והתירוצים שהם נותנים , אז יש פלא שצריך להיזהר שבעתיים.

 

וכיוון שכל אחד שומע ועושה אח"כ מה שהוא מבין , אז אני את שלי אמרתי . יש לומדים מניסיונם של אחרים ויש שאוהבים ללמוד מניסיונם שלהם.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לפני כ חודשיים קנינו מליסינג AVIS , מאזדה 6 ( דגם ישן 2008 - עלה לכביש ב יוני 2007 )

הרכב שנתיים על הכביש 35,000 ק"מ - באחריות היצרן עוד 1 שנה .

 

מחירון כ 111,000 ש"ח ( מחירון יד שניה ) 114,000 ש"ח ( מחירון יצחק לוי )

 

הרכב עבר בדיקה , שפשוף בכנף האחורית מעל מפתן הגלגל + שני צמיגים קצת שחוקים - שאר הבדיקה טובה .

( הבדיקה בוצעה במכון שנבחר על ידי , קומפיוטסט מזרח כידוע :wink: - הם נתנו לנו לקחת את הרכב לבדיקה ללא נציג שלהם )

 

השיפשוף תוקן , לאחר לחץ הוחלפו 4 צמיגים חדשים תואמים בריג'סטון פוטנזה ( עלות לחברה כ 2900 ש"ח )

בוצע ברכב טיפול תקופתי של שנתיים , במוסך יבואן ( כ 650 ש"ח ) ואז הרכב נמסר לנו .

 

מחיר הקנייה היה 102,000 ש"ח . הורד בפועל 10% מהמחיר בלבד , וזאת לאחר לחץ של גורמים כבדי משקל :lol:

בפועל - הם סרבו לרדת במחיר , הסכימו לפריסת מחיר ועוד הטבות , אבל לא במחיר .( ואנחנו שילמנו מזומן )

ראה מחירון יד שניה .

http://pricelist.yad2.co.il/cardetails.php?SubModelID=23143&Year=2008

 

כך שמי שלא קונה , מספר סיפורי הנחות ,- מי שקונה קונה , נאנח ונהנה מהקניה .

 

חפש רכב איכותי שיעבור את הבדיקה טוב , בקש אחריות ותיקון הליקויים שיתגלו בבדיקה .

בדוק היסטורית טיפולים ותאונות לפני לקיחה לבדיקה ( חובה , במסגרת גילוי נאות )

 

המחירון הוא מנחה - אם תמצא רכב טוב , הורד כ 10% , וקח לבדיקה ( התיקונים עלייהם )

אם התיקונים במוסך יבואן , בקש גם שיבדקו את מערכות המחשב - אם לא -

קח גם למוסך יבואן - ובקש סריקת מערכות מחשב , כריות אויר ושאר מאיצי החלקיקים - זה חשוב עלות כ 150 ש"ח .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

לפותח השירשור

למה שלא תעבור את הגדר המפרידה ותכנס לשכן הצמוד, לבאדג'ט? יש שם מזדה אקטיב בכמה צבעים ובמחיר שפוי

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

כך שמי שלא קונה , מספר סיפורי הנחות ,- מי שקונה קונה , נאנח ונהנה מהקניה .

 

אייל .

 

כן... כולם נשמעים כמו גיבורים גדולים כל עוד זה על דפי הפורום. המציאות כנראה קצת שונה.

 

ההודעה שלך היתה מעניינת וטובה. תודה.

פורסם
לפותח השירשור

למה שלא תעבור את הגדר המפרידה ותכנס לשכן הצמוד, לבאדג'ט? יש שם מזדה אקטיב בכמה צבעים ובמחיר שפוי

 

 

היום התקשרתי לשם שוב ואמרתי לסוכן שאני חושב שהעסקה שהוצעה לי מאוד לא משתלמת. התנצלתי שהביאו במיוחד את הרכב

ולשמחתי הוא לא התרגש. אמרתי לו שאני מעוניין למצוא מאזדה 3 2006 70-80KM ללא תאונות משמעותיות (פלסטיקה ופחחות בסדר). אמרתי גם שאני מעוניין לשלם לכל היותר 10% פחות מהמחירון. הסוכן אמר שינסה למצוא את מה שביקשתי ויחזור אלי.

אם לא אמצא את מה שאני מחפש, לא אתבייש לעבור את הגדר ולהיכנס לבאדג'ט.

פורסם
כן... כולם נשמעים כמו גיבורים גדולים כל עוד זה על דפי הפורום. המציאות כנראה קצת שונה.

 

ההודעה שלך היתה מעניינת וטובה. תודה.

 

 

אין חכם כבעל ניסיון.

והניסיון אומר שלא משלמים מחיר מחירון על רכב מליסינג לאחר 3 תאונות. במיוחד לא כשמדובר ברכב נפוץ כמזדה 3.

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:


×
×
  • תוכן חדש...