Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גילאים גילאים גילאים. תפסיקו לדבר כבר על גילאים, אין להם שום קשר למציאות.

חסר ילדים בני 18 עם ראש?

חסר אנשים בני 60 עם ראש שעדיין מתפקד?

 

כל מה שצריך זה להטמיע תרבות נהיגה, שזה אומר שיעורים בבתי ספר, השתלמויות בצבא ובמקומות עבודה (כן כן, גם לכאלה שלא מקבלי רכב מהחברה, יש עוד אנשים שנוהגים חוץ מהם). ושהלימודים הפרקטיים עצמם יהיו קצת יותר מ-20 שעות נהיגה של אחר הצהריים, אלא מגרשי החלקה, התחמקות ממכשולים, ושאר אותם הדברים שאנחנו אוהבים לקרוא להם "נהיגה מתקדמת" כשבעצם הם צריכים להיות הבסיס של הבסיס.

Ford Focus estate ; Subaru XV

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סטטיסטיקה היא סטטיסטיקה, והטבלה לא משקרת.

בכל אופן, ככה או ככה , חייבים לעשות משהו אחרת זה יילך וידרדר.

פורסם

לפני גילאים ולפני השתלמויות כאלה ואחרות.

קודם כל צריך שאנשים לא יעלו פה שיכורים ומסוממים על הכבישים, שינהגו לפי המהירות המותרת וישר הסטטיסטיקה תרד משמעותית.

לגבי אותה התאונה פה, הנהגת אומרת שדעתה הוסחה, היא דיברה בפלאפון במקרה?

פורסם
חייבת להיות סוג של רפורמה בהוצאת הרישיון למשל להגדיל את השיעורים ל50 , להעביר קורס נהיגה לכל נהג כתנאי לקבלת הרישיון , טסט של חצי שעה או אפילו הגבלת הוצאת רישיון מגיל 21.
1. בולשיט בולשיט ובולשיט.

2. אני אישית עשיתי יותר מ50 שעורים, עברתי טסט ממש לא קל ועדיין כאשר התיישבתי מאחורי הגה ונסעתי לבד, זה היה ממש אבל ממש אחרת מאשר כל ה50 שעות שהקדשתי לשעורים.

3. עובדה שאישה שעשתה את התאונה בת 50... ובעקבות כך צריך לדפוק את הצעירים.

פורסם
אהלן חבר'ה!

 

כנראה שהוסחה דעתה ....... זה רק מראה, שיש אנשים (בכללי, לא רק נשים) שיש צורך לשלול להם רישיון או להעביר להם קורסים של נהיגה מונעת.

 

 

1. אני לא מבין על איזה בסיס הנחת שדעתה הוסחה, אולי קפץ ילד לכביש ? אולי מישהו סטה בחדות לעברה והיא ניסתה לחמוק ?

2. יש דברים קצת יותר קריטיים שצריך לשלול עלייהם את הרשיון (לא שאני מזלזל בתאונה הזו).

3. מה הקשר לנהיגה מונעת ?

 

 

דני G.

פורסם

זה לא קשור לגילאים.אתם הוצאתם רישיון ,יש כאלה שעוד לא,הם גם רוצים אולי.

 

ילדים נורמליים שיודעים מה הם עושים בכביש,לא התפרעו.

ויש את אלה שיודע שהוא יחרוש את הכביש.

 

זה לא קשור לגיל.

אלי כתב: הנהלת האתר מגנה בכל תוקף תחרויות בכבישים צבוריים,או כל סוג אחר של התפרעות ועבירה על חוקי התנועה!

*אבל אם אתם לוחצים, בחיית צלמו שנראה.

פורסם
מה אישה (כן, כן) יכולה לעשות לרכב:

 

מה הקשר לזה שמדובר באישה ? גם גבר היה יכול לגרום לאותו נזק.

השרשור לא נמחק, רק כיוון שקיבלת תגובות ענייניות להערה הלא עניינית שלך.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

רז- אני לא התכוונתי לפגוע במישהו, אלא זה היה בציניות גמורה. לעיתים ציניות זה דבר מבטא. רק לידיעתך, שבגלל אישה נגרמה לי תאונה בשיעור שישי. בקצרה - אישה ברח' טשרניחובסקי (י-ם) יצאה פתאום לכביש מחניה, ועמדה מאונכת אלי. כדי לא להיכנס בה, לחצתי בחוזקה על הברקס (וכך גם המורה), ומישהו מאחורי נכנס בי. אותה אישה פשוט בשיא הנונשלנטיות עזבה את המקום בלי להתעניין אם יש נפגעים או לא.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

ממש לא! אני מדבר עוד מדבר עם אמא. וד"א - אמא היא נהגת משאית כבר 36 שנה! היא פשוט נהגת מעולה, שלמדתי ממנה ה-מ-ו-ן בתקופת המלווה. היא נהגת רגועה מאוד, ומחושבת מאוד.:-D

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

למי שלא הבין את הציניות הדקה שלי מההודעה הקודמת:

בוודאי שאני לא חושב שצריך לשלול רשיון מבני 50. זה רעיון דבילי.

הנקודה היתה שגם לאפשר הוצאת רשיון רק מגיל 21 (או 22 או 24.7 או 25 או 29) זה רעיון דבילי באותה מידה.

הכי טוב היה לתת רק לנהגים עם לפחות שנתיים נסיון לעלות על הכביש.

הבעיה היא שאם אוסרים על נהגים חדשים לנהוג, איך יהיה להם נסיון? :lol:

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

מעלה אדומים והסביבה הפכו לאזור מועד בימים האחרונים:

 

הרוג ברכב שהתהפך במנהרת הר הצופים, היום בבוקר עוד תאונה עצמית ביציאה מהמנהרה - הנזק לרכב לא היה נראה גדול על פניו, אז נראה לי שלנוסעים שלום במקרה הזה, עכשיו גם התאונה הזו...

 

אחרי התאונה המחרידה ביום שישי, הדבר היחיד שנשאר להגיד הוא מזל שהיא לא נפגעה וגם לא פגעה במישהו אחר ונקווה שהחופש הגדול ימשיך בצורה מצערת פחות!

 

נשתדל כולנו לשמור על עצמכם ועל האחרים ולנסוע בצורה רגוע ומתחשבת!

 

ליהי

פורסם
הבעיה היא בטסטים עצמם.

לוקחים אותך לאזור סטרילי וממש מעבדתי, למשל צפון ת"א. כבישים שהמהירות בהם היא 35 קמ"ש בלחץ, אתה נוהג כמו רובוט.

 

דעתי איתך לגמרי, למרות שאני גר בצפון ת"א, קרוב לאיזור הקל של הטסטים, עשיתי טסט באיזור המסחרי של כפר-סבא, זה היה הרבה יותר קשה אבל עדיין עברתי מכה ראשונה.

 

לפי דעתי, המורי נהיגה היום הם בעייתים מאוד, 99 אחוז מהם לא מבינים דבר בנהיגה אמיתית, ומלמדים איך לעבור את הטסט ולא איך לנהוג.

 

ככה שיוצא מצב שנערים בני 18 (או 17, לא יודע מה הגיל היום), עוברים טסט חמישי שישי ואין להם שום יכולת נהיגה או השתלבות בכביש. פשוט מערכת כושלת.

 

בנוסף, לרוב בתקופת המלווה להורים אין כוח ללמד את הילד, או שהם פשוט לא יודעים בעצמם.

(לי היה מזל, גם מורה נהיגה אמיתי וגם אבא בעל ידע)

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.


×
×
  • תוכן חדש...