Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8591 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי WIN XP

הורדתי את

Getaway.In.Stockholm.3.DVDRip.SVCD-X-Streem.mpg

כשאני מפעיל אותו המדיה פלייר רק משמיע את הסאונד.

אין תמונה.

מה לעשות?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

אני אשמח אם תוכל להגיד לי מאיפה אנ י מוריד את זה ....

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
http://www.divx.com/divx/

 

כנס תלחץ על הורדה ותתקין את המקודד ואז צפה בסרט במדיה פלייר הרגיל שהשמשת בו עד עכשיו ותראה סרט עם תמונה וצליל

 

המקודד הזה כבר היה מותקן אצלי.

בכל אופן, הסרתי אותו, הורדתי מאיפה שאמרת, התקנתי.

עדיין אין תמונה.

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

יכול להיות שהקובץ פגום

 

גם זה סיומת של MPG

 

זה אפילו לא דיבקס

אז זה צריך לעלות בלי קשר למקודדים בכלל

tAoS FoReVeR

פורסם
אני אשמח אם תוכל להגיד לי מאיפה אנ י מוריד את זה ....

 

גם אני ממליץ על NEMO בחום. הוא קורא ה-כ-ל, לא תהיינה לך יותר בעיות...

ובקשר לחיפוש;

תריץ חיפוש בקאזאה של NEMO ב-SOFTWARE, עדיף את הגרסא הכי חדשה.

 

בהצלחה :!:

 

:wink:

172

פורסם

התקנתי גם NEMO.

עדיין אותו דבר.

זה הולך ככה בערך במדיה פלייר, בשורה הזאת ....

Opening media

Connecting to codec server

Sending request for codec

Connecting to codec server

Sending request for codec

Error downloading codec

מה לעשות?!!??????

אני רוצה לראות את הסרט!!!!

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

error downloading משמעותו "לא מצליח להוריד" או "איננו יכול להוריד"

כלומר עליך להיות מחובר לרשת בזמן הPlayback על מנת שהמדיה-פלייר יוריד את הCodec המתאים.

 

טל.

פורסם
error downloading משמעותו "לא מצליח להוריד" או "איננו יכול להוריד"

כלומר עליך להיות מחובר לרשת בזמן הPlayback על מנת שהמדיה-פלייר יוריד את הCodec המתאים.

 

טל.

 

לא בהכרח, אצלי זה גם עשה את הבעיה, למרות שאני מחובר, הוא פשוט לא מוצא את המקודד הנכון

 

פנה אליי באיי סי קיו, אלי שלח לי משהו שפתר לי את הבעיה (תודה אלי)

יובל.

פורסם
error downloading משמעותו "לא מצליח להוריד" או "איננו יכול להוריד"

כלומר עליך להיות מחובר לרשת בזמן הPlayback על מנת שהמדיה-פלייר יוריד את הCodec המתאים.

 

טל.

 

לא בהכרח, אצלי זה גם עשה את הבעיה, למרות שאני מחובר, הוא פשוט לא מוצא את המקודד הנכון

 

פנה אליי באיי סי קיו, אלי שלח לי משהו שפתר לי את הבעיה (תודה אלי)

 

אלי הלך לישון, תבקש מיובל שישלח לך :ok:

 

 

לילה טוב 8)

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם

אהממ אתה צריך לא מקודד של DIVX אלא מקודד MPEG-2

שיש אצל NEMO רק אל תתקין את הכל כי הם מתנגשים אחד בשני.

 

אם אתה רוצה יש פה את המספר אי סי קיו שלי

פורסם

הורדתי NEMO מקאזה, אבל כשאני מתקין זה כותב NIMO, האם זה זה? בכל אופן זה לא עזר.

יובל שלח לי קובץ שנקרא ACEMCP431.EXE

התקנתי אותו, עכשיו רואים תמונה אבל היא הפוכה, כלומר אם אנ יידביק את המסך עם הבסיס שלו לתקרה, אני יראה כמו שצריך. מה לעשות?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

קודם כל הפורמט הוא SVCD ולא DIVX.

SVCD = Super Video CD.

 

תוכל לראות את הסרט בעזרת תוכנה להצגת סרטי DVD כמו למשל PowerDVD של Cyberlink (שעולה כסף) או MicroDVD שאיתה אתה תוכל לראות..

 

תבדוק באתר הזה, יש שם הרבה מקודדים ונגנים, אם אתה לא מוצא את MicroDVD, דבר איתי באייסיקיו ואני ישלח לך את זה.. :)

http://www.doom9.net

 

איציק

- איציק -

×
×
  • תוכן חדש...