Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המפגש של השבוע, ה13.12.02 (יום שישי ה13)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8588 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן כן, המפגש השבוע היה ביום שישי ה13, ולמרות כל ה"מזל רע" שאפף את השבוע שעבר (בלי שאלות על מה מדובר, מי שיודע יודע), המפגש השבוע עבר בלי תקלות חוץ מאחת -

אני הגעתי לגיל 19...

אז לכבוד היומולדת שלי , (ולכבוד הנושא האלף של פורום רכב כללי...) ביום שישי ה13, ככה איזה שלוש תמונות של הרכב שאני מאוד אוהב לנהוג עליו, בסביבה הטבעית שלו:

Dcp_0538.jpg

Dcp_0475.jpg

Dcp_0401.jpg

Race Smart

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/download.php?id=212

התמונה הזו דווקא מאוד מצאה חן בעיני כפי שהיא יצאה

מעין פרספקטיבה ציורית שכזו...שימו לב לגוונים המרוחים, ממש כאילו צוייר, אהבתי! :lol:

 

אגב לגבי הרנו 5 הכחולה, לאלו שתוהים, הכל מבפנים נבנה מחדש, הדש-בורד החדש צופה כולו בעור וגם חיצונית הרכב מושקע. זה כולל שינוי גוונים (Fade) כשהצבע הכחול הופך לכסוף בחלק מהמקומות וזה נראה מהמם. יהיה מעניין לראות אותה כשהעבודה עליה תסתיים (שימו לב לדיפון הדלתות הזמני :wink: ).

L'amour Toujours

פורסם
http://www.carsforum.co.il/phpBB2/download.php?id=212

התמונה הזו דווקא מאוד מצאה חן בעיני כפי שהיא יצאה

מעין פרספקטיבה ציורית שכזו...שימו לב לגוונים המרוחים, ממש כאילו צוייר, אהבתי! :lol:

 

אגב לגבי הרנו 5 הכחולה, לאלו שתוהים, הכל מבפנים נבנה מחדש, הדש-בורד החדש צופה כולו בעור וגם חיצונית הרכב מושקע. זה כולל שינוי גוונים (Fade) כשהצבע הכחול הופך לכסוף בחלק מהמקומות וזה נראה מהמם. יהיה מעניין לראות אותה כשהעבודה עליה תסתיים (שימו לב לדיפון הדלתות הזמני :wink: ).

 

גם אני ראיתי את הרנו 5 הזו, פשוט מדהימה !!! דשבורד חדש, אין ספסל אחורי וכו', רואים שהשקיעו עליה ים כסף . . .

 

יותם, איך פספסת את הקורבט הסגולה ??????? לא משנה, יש לך מזל שאני צלמתי אותה ובקרוב אני אעדכן (אני מקווה שהתמונות יצאו טוב), היו שם גם כמה TT משופרות . . .

עזוב אותך שפספסת את הקורבט הסגולה, הייתה במפגש של מועדון החמש גם קורבט שחורה מדהימה !!!!!

איפה כל הרודסטרים שהיו במפגש של מועדון החמש ??? הייתה טריומף מדהימה, אלפא ספיידר, MG VVC וכו' . . . .

ראית את האלפא ספרינט הכחולה ??? היא הייתה דווקא של אישה !!!! המכונית נראת מדהים, היא גם פתחה מכסה מנוע והכל שמה כמו חדש !!!

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
http://www.carsforum.co.il/phpBB2/download.php?id=212

התמונה הזו דווקא מאוד מצאה חן בעיני כפי שהיא יצאה

מעין פרספקטיבה ציורית שכזו...שימו לב לגוונים המרוחים, ממש כאילו צוייר, אהבתי! :lol:

 

אגב לגבי הרנו 5 הכחולה, לאלו שתוהים, הכל מבפנים נבנה מחדש, הדש-בורד החדש צופה כולו בעור וגם חיצונית הרכב מושקע. זה כולל שינוי גוונים (Fade) כשהצבע הכחול הופך לכסוף בחלק מהמקומות וזה נראה מהמם. יהיה מעניין לראות אותה כשהעבודה עליה תסתיים (שימו לב לדיפון הדלתות הזמני :wink: ).

 

גם אני ראיתי את הרנו 5 הזו, פשוט מדהימה !!! דשבורד חדש, אין ספסל אחורי וכו', רואים שהשקיעו עליה ים כסף . . .

 

יותם, איך פספסת את הקורבט הסגולה ??????? לא משנה, יש לך מזל שאני צלמתי אותה ובקרוב אני אעדכן (אני מקווה שהתמונות יצאו טוב), היו שם גם כמה TT משופרות . . .

עזוב אותך שפספסת את הקורבט הסגולה, הייתה במפגש של מועדון החמש גם קורבט שחורה מדהימה !!!!!

איפה כל הרודסטרים שהיו במפגש של מועדון החמש ??? הייתה טריומף מדהימה, אלפא ספיידר, MG VVC וכו' . . . .

ראית את האלפא ספרינט הכחולה ??? היא הייתה דווקא של אישה !!!! המכונית נראת מדהים, היא גם פתחה מכסה מנוע והכל שמה כמו חדש !!!

 

את הקורבט הסגולה לא פספסתי. לא צילמתי אותה כי היא פשוט לא מעניינת.

כבר צילמתי אותה פעם עוד במצלמה הישנה. היא לא מושכת לי את העין לצלם אותה שוב. הקורבט השחורה כבר פורסמה כאן. היא הייתה גם בקניון רמת גן ואז צילמתי אותה.

את כל האלפא ספיידר כבר צילמתי במפגשים קודמים, MG גם כן, טריומף גם כן.

 

לגביי הספרינט, צילמתי במפגשים קודמים, לא העליתי כי היא פשוט לא עשתה לי את זה, אבל אם אתה מבקש...

DCP_3581.jpg

DCP_3582.jpg

Race Smart

פורסם

אמרתי ממקודם שמדובר בסוף פרק א' , ובכן זה לא היה כי חלמתי בהקיץ או כי שיעמם לי או כי ניסיתי להיות מליצי, אלא כי בעצם, יש גם פרק ב'.

סט צילומים לאימפרזה של גיא ולפולו של אייל.

קבלו אותן.

DCP_0781.jpg

DCP_0778.jpg

DCP_0784.jpg

Race Smart


×
×
  • תוכן חדש...