Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6203 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נאלץ להסכים עם מיכאל, נסעתי פעם בקו לילי כזה והוא היה מפוצץ בנערים צעירים שעברו את גבול הטעם הטוב ברעש ובבלגן שעשו וזה כלל צחוקים וירידות קולניות על אנשים ובעיקר על מבוגרים שהיו באוטובוס.

פורסם
באסה אבל שזה עד 3:30 . מי שנשאר קצת יותר מאוחר אז הוא קצת בבעיה.

 

אם היו עושים את זה לפחות עד 4 וחצי או אפילו חמש זה היה מצויין.

 

מי שמבלה יותר מאוחר כנראה שבאמת עדיף לו לקחת מונית.

 

בחיפה זה עד 4, ועם נחשיב את זה שעד שהאוטובוס יוצא מהיעד שלו ועושה סיבוב ענק זה בסביבות ה4 וחצי רבע לחמש מגיע לי האוטובוס האחרון לאיזור הבילוי.

 

דרך אגב אם עברתם את גיל 18 תעשו לעצמכם טובה ותעלו על מונית, אני חושב שזה המסקנה היחידה שתגיע מהשירשור הזה.

פורסם

אתה צודק.

 

זה תלוי גם במרחק ובמספר האנשים שבאים איתך.

 

אם נוסעים ארבעה במונית אז הכסף מתחלק, למרות שזה יוצא יחסית זול, אבל ברור שיהיה יותר משתלם לקחת את הרכב.

 

בכל צד יש חסרונות ויתרונות.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

פורסם
באסה אבל שזה עד 3:30 .

 

מבחינת לו"ז, האוטובוס הבא אמור לצאת בשעה 04:00.

בד"כ שירות אוטובוסים רגיל מתחדש בשעה 05:00. כך שכל חלון הזמן הנוסף, הוא רק עוד שעה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

האמת שדיי מוזר לי שתל-אביב בניגוד לערים גדולות אחרות בעולם לא נהנית מתחבורה ציבורית פעילה (כמעט במלואה) במשך כל הלילה, וכל השנה.

 

והכי חבל שהקווים האלה לא פעילים בימי שישי בלילה.

 

אבל אולי זה צעד אחד בכיוון.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

"למה להקשות ולהוסיף קווים חדשים במקום פשוט להאריך את הל"וז של הקווים המרכזיים?"

 

הכל לדעתי הוא שיקול כלכלי.

בגע שיאריכו את השעות של הקוים הקיימים זה לא יהיה ריווחי, מכיוון שלפי חתך ובדיקה אין שימוש בהם.

הרבה יותר פשוט וזול להשמיש קו אחד שיסע לכיוון ת"א כאשר הוא מלא בנוסעים, ויכסה את עלות הפעלתו, מאשר להפעיל את הקוים הקיימים שיפעלו ולא יהיו רווחיים.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

תחבורה ציבורית בהגדרתה היא לא רווחית בשום מקום בעולם, ובכל העולם היא נהנית מסובסידיות מהממשל שבעצמו נהנה מהורדת העלויות של התחבורה הפרטית. (זיהום, צפיפות, פקקים, תאונות וכו').

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
רעייון טוב, חוץ מ:

1. למה אחרי כ"כ הרבה שנים שממליצים על הרעיון הזה ??!?

2. למה להקשות ולהוסיף קווים חדשים במקום פשוט להאריך את הל"וז של הקווים המרכזיים?

3. הלוחות זמנים די מגוחכים, תבדקו בעצמכם..

 

1. עדיף מאוחר מאשר אף פעם.

2. כי הקווים המרכזיים עוברים לפעמים בלב שכונות מגורים בעוד קווי הלילה עוברים ברחובות ראשיים יחסית. מכיוון שהמסלולים שונים - גם המספרים שונים. אם תשים לב ברוב הקווים יש קשר ישיר בין מספר הקו הלילי למספר הקו המקורי.

3. נכון, אבל יש רצוי ויש מצוי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...