Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ושוב הקוסם ממשיך בקסמים הוא מנצח את בן קבוצתו לורנזו והפעם לא בסיבוב האחרון, ביותר מ5 שניות שלישי מגיע סטונר וקונדסון היכן אנו נמצאים בניקוד:shock: הראו גם את המהירות הגבוהה ביותר שולנטינו הגיע אליה 280 קמ לשעה מפחיד.

פורסם

לצערי השנה אני לא יכול לראות את המירוצים. הייכן אני יכול לצפות בשידורים חוזרים או באינטרנט?

וחוץ מזה רוסי נתן מירוץ ענק 5 שניות מלורנצ'ו ו 25 שניות מסטונר אומר שיש לו מכונה מדהימה בין הרגלים. מקווה שישבור את כל השיאים בענף הזה. ללא ספק הוא גדול הרוכבים.

בתור חובב F1 אין ספק שהדו גלגלי הרבה יותר מרגש. יש עקיפות התרסקיות דרמות וכאן הרוב מדבר הרבה יותר חזק מאשר ב F1 . שם המכונית היא החשובה ביותר . רואים את זה שכל הגדולים למטה. רוסי זכה בימאאה הנחותה והוכיח לכולם שזה לא המכונה אלא הרוכב.

:multi::multi:

פורסם

רוסי (131) מוביל ב-5 נק' על לורנזו (126) ו-9 נק' על סטונר (122)

 

ו-62 נק' הפרש על המדורג רביעי בדירוג הכללי, דוביציוזו עם 69 נק'

 

כל זאת אחרי 7 מתוך 17 מירוצים שיערכו בעונת 2009.

 

זה היה הנצחון ה-100 של ולנטינו, השני שעובר את ה-100 נצחונות אחרי אגוסטיני ואם ימשיך בקצב הזה ולא יעבור ל-F1, גם יעבור אותו.

 

המירוץ הבא בעוד שבוע בלגונה סקה, קליפורניה

 

תזכורת למה שקרה בשנה שעברה:

 

עקיפות מטורפות על פניית הקרוסלה בקצב מטורף, לא נראה לי שכדאי להחמיץ את זה..

 

שבוע טוב

אלון

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

בסה"כ היה מירוץ משעמם בכל הנוגע לחמשת המקומות הראשונים שנגמר ברגע שלורנסו טיפס למקום השני.

מה שקרה במקומות 6-10 היה כבר סיפור אחר לגמרי.

 

יש לי פינה חמה בלב ללגונה סקה ואלון בודאי מתכוון לפניית הקורק סקרו שאין שניה לה בעולם.

פניית הקרוסל היא בנורבורגרינג.

פורסם

כבר מזמן אין סכנה כזאת שרוסי יעבור ל-F1

הוא אומנם גם נהג מהטובים בעולם, אבל המקום שלו הוא מאחורי הכידון ולא מאחורי ההגה.

אחרי שיפרוש מאופנועים שיעשה מה שבא לו, עד אז אני רוצה לראות אותו ב-moto gp נותן עבודה :lol:

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

 

תזכורת למה שקרה בשנה שעברה:

 

עקיפות מטורפות על פניית הקרוסלה בקצב מטורף, לא נראה לי שכדאי להחמיץ את זה..

 

שבוע טוב

אלון

 

טירוף

הבעיה שזה -

הסיח את דעתי :lol:

:wink:
פורסם
יש לי פינה חמה בלב ללגונה סקה ואלון בודאי מתכוון לפניית הקורק סקרו שאין שניה לה בעולם.

פניית הקרוסל היא בנורבורגרינג.

צודק, תודה על התיקון ואני בהחלט מסכים, המירוץ אתמול היה משעמם.

 

ארנון, אני סבור שהוא מאבד אתגרים, זאת אומרת - השיא נצחונות נראה כמו האתגר היחיד שיש לו כרגע. מה יהיה אחרי זה - רק הד"ר יודע.

 

הוא לא נראה שבע מנצחונות ומהפייטים על המסלול, אבל כמה אתגרים הוא עוד יכול לפתח על המסלול - להתחרות עם עיניים עצומות?! :wink:

 

בשלב כלשהו פרארי (שהיא גם הספונסר שלו, פיאט) תנצל אותו למטרות שלה.

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם
בסה"כ היה מירוץ משעמם בכל הנוגע לחמשת המקומות הראשונים שנגמר ברגע שלורנסו טיפס למקום השני.

+1

מירוץ שבו ולנטינו לא היה צריך להתאמץ כלל כדי לזכות במקום הראשון.

אף אחד לא נשף לו בעורף, כמו שהתרחש במירוץ אחד לפני.

אבל זה רוסי, ותמיד כיף לראות אותו עולה על המסלול ומנצח.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
צודק, תודה על התיקון ואני בהחלט מסכים, המירוץ אתמול היה משעמם.

 

ארנון, אני סבור שהוא מאבד אתגרים, זאת אומרת - השיא נצחונות נראה כמו האתגר היחיד שיש לו כרגע. מה יהיה אחרי זה - רק הד"ר יודע.

 

הוא לא נראה שבע מנצחונות ומהפייטים על המסלול, אבל כמה אתגרים הוא עוד יכול לפתח על המסלול - להתחרות עם עיניים עצומות?! :wink:

 

בשלב כלשהו פרארי (שהיא גם הספונסר שלו, פיאט) תנצל אותו למטרות שלה.

 

אחד הדברים המדהימים ברוסי הוא החוסן המנטאלי והמוטיבציה שלו. גם בתחום הזה, ואולי בעיקר בתחום הזה, אין כמוהו.

ניתן לבחור על נקודה במהלך הקריירה הארוכה שלו ולבחון כיצד הוא מרסק מנטאלית את היריבים.

מקס ביאג'י, סטה ג'יברנאו, קייסי סטונר.

התיאבון שלו לניצחונות לעולם לא ייגמר, הוא רוכב אלוף מכף רגל ועד ראש וזו המהות שלו והאהבה שלו.

חוץ מזה, ברוך השם יש לו אופוזיציה חזקה שתשמור אותו עסוק.

חורחה לורנזו האדיר, קייסי סטונר המוכשר, פדרוסה הנקניק ובאים ומתקרבים גם דוביציוזו ועונה הבאה גם סימונצ'לי.

כולם צעירים, כישרוניים ורעבים.

 

לגבי ספונסרשיפ, אין לזה שום השפעה. אתה כנראה לא מבין כמה חזק ורב השפעה האיש הזה.

רק לפני שנה הוא גרם לליגה כולה לעבור לצמיגים אחידים. שלא לדבר על פיטס מחולק ושאר שינויים שהוא הנחית וכולם עמדו דום.

 

אם רוסי פורש מחר, אחוזי הצפיה של הליגה יורדים בשליש לפחות.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

×
×
  • תוכן חדש...