Jump to content

roee1973

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של roee1973

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. למה לצערנו? מה הוא חבר שלנו? לא מפתיע אותו שחבר של מוזלי מדבר ככה. האיש חשוך כל עוד ולנטינו לא אמר דברים כאלו אין לי דאגות
  2. לצערי השנה אני לא יכול לראות את המירוצים. הייכן אני יכול לצפות בשידורים חוזרים או באינטרנט? וחוץ מזה רוסי נתן מירוץ ענק 5 שניות מלורנצ'ו ו 25 שניות מסטונר אומר שיש לו מכונה מדהימה בין הרגלים. מקווה שישבור את כל השיאים בענף הזה. ללא ספק הוא גדול הרוכבים. בתור חובב F1 אין ספק שהדו גלגלי הרבה יותר מרגש. יש עקיפות התרסקיות דרמות וכאן הרוב מדבר הרבה יותר חזק מאשר ב F1 . שם המכונית היא החשובה ביותר . רואים את זה שכל הגדולים למטה. רוסי זכה בימאאה הנחותה והוכיח לכולם שזה לא המכונה אלא הרוכב. :multi:
×
×
  • תוכן חדש...