Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דבר ראשון יאיר אם כבר אתה מעוניין על מערכת חזקה מאוד ומרעידה אז לא כדיי לך להשקיע על מגברים כמו אימג' דינאמיקס לרמקולים - יש להם יעוד יותר טוב.

המלצתי היא ללכת בכיוון סט קידמי חזקה - ההיי אנרג'י יכול להתאים

וסאב 15" עם מגבר מונו חזק במיוחד.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2112124#post2112124

בקישור הנ"ל יש לך מבחן גדול של ציוד במחירים מעולים למטרות הנ"ל

כגון סאבים של "אסקידנט אודיו" ומגבירים של "סאנדאון"..

תתחיל לחשב. על תשכח שהתקנה טובה וחיווט ובעיות חשמל בעצמות הנ"ל יכולות לעלות יותר מחצי מחיר המערכת.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

הבנתי שלא אכפת לך מאיכות בכלל אין בעייה.

 

סאב האבוק 15 על מונו 1500 של סאן דאון.

תפגיז את המגש האחורי באיזה 4 זוגות של 6על9 נצילים הקיקר למשל מאוד נצילים ועושים הרבה רעש.

תוסיף לזה מגבר 4 ערוצים של הקיקר 850.4

נראה לי שיש לך עוד עודף לאיזה פאנל פשוט של פיוניר

אתה לא צריך יותר מזה אתה הראי רוצה שישמעו אותך מכמה שיותר רחוק.

 

תאמין לי הביצים של השכנים שלך ישברו.

והדם שיצא לך מהאוזניים לא יהיה נעים בכלל.

פיתרון יותר זול על המונו 1500 4 סאבים של פיוניר 400 רמס

יתנו לך כזה ברר ברר אתה תרגיש כאילו יש לך גמד שנותן לך מכות עם פטיש באוזניים.

 

אם זה למה שאתה שואף.

וכן יש לי האבוק 15 אבל הוא כול הזמן על 0 באלפיין ומונחת באקולייזר כשאני רוצה להפגיז זה בדיוק ל5 דקות ואז אני יוצא מהאוטו

הולך לעשן נרגילה להירגע.

פורסם

2 מפרטים מבובזים , אפילו מביישים את התקציב . לא הייתי הולך על אף אחד מהם .

רוצה רעש? לך על זוג CVR בתיבה תוצרת עזה וזה יעשה את הפוזה שביקשת.

 

נראה לי אתה פשוט לא יודע למה אתה נכנס \ מה אתה רוצה ממערכת לרכב.

פורסם

אף אחד מהסטאפים האלה לא שווה את הכסף בכלל.

אם תרצה המלצות לתקציב כזה ואני מבין שאתה מחפש SPL חזק אז רק רכיבים אמריקאיים .אבל ההלצה הטובה ביותר להגיע למפגש בזמן הקרוב ולשמוע מערכות ולמה אתה מתחבר הכי הרבה ומשם תתחיל.

פורסם

יש לך רכב גרמני עם בג'ז מוגבל!!

אתה רציני? ורוצה מערכת שוברת חלונות!

תקח מחשבון שאין לך פלטה מאחורה !! ואין לך בג'ז!~

תוריד את הפלטה מאחורה לגמרי (אני מדבר על הברז'ל + הלבד מלמעלה)

תתקין דבל 12" או 15" בבג'ל (אפשרות מעניית זהBTL מיד שניה)

תיבה בגודל הבג'ז+ מקום למגברים (אחד לסאב. ואחד לסאב מקדימה.)

לוקח היבריד אודיו קלרוס (ורק בגלל שהוא עמיד. ויחסית חזק מעוד)

ושלום על ישראל.

 

אבל תקח בחשבון! מצבר חדש.

 

מה יש לנו.

סאב אחד 15 או שניים של 12"

מגבר לסאב לפי הסאב

קומפוננט צועק וחזק.

מגבר 2 ערוצים לקומפוננט.

ורדיו דיסק כמו פיוניר סדרה 6.

מצבר חדש.

חיווט עבה.

והתקנה רצינית!~

 

ולך יש רק! 10K.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
סאב שעושה רעש, לא ביוקר יחסית - פיונר.

 

 

פיונר זה הסאב הכי לא מרעיד והכי לא עושה רעש ששמעתי בחיים שלי הוא נותן מכת דפיקה כזאת חמודה ולא יותר.

פורסם
פיונר זה הסאב הכי לא מרעיד והכי לא עושה רעש ששמעתי בחיים שלי הוא נותן מכת דפיקה כזאת חמודה ולא יותר.

 

בדיחה טובה :roflmao::roflmao::roflmao:

כנראה ששמעת רק את הפיוניר :-P.

~ COMP-morel maximo 6.5 SUB-helix db 12 AMP-helix db four H.U-alpine bt177

פורסם

אם אתה באמת רוצה להרעיד שכונות ולא לשחק בקקה, כלומר - אם אתה רוצה SPL אמיתי של ילדים גדולים, לך על אחת מההצעות הבאות לסאבים ותמשיך משם:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2071377&postcount=1

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2074446&postcount=5

 

 

 

בהצלחה.

פורסם

סתם ככה - נכנסתי וראיתי את הת'רד ואני אומר לעצמי שאם אתה מחפש מפרט של שתי מערכות שהמחיר שלהן יכול לנוע בין 10 ל15 (יותר לכוון ה15) אתה יכול להביט בחתימה שלי.

 

שתי המערכות פחות או יותר אותו סדר גודל מבחינת שווי.

 

זה רק בכדי לתת לך כוון.

 

הדבר היחידי שאני זוכר מההרכב הראשוני שלך הוא שהשני היה נראה לי עדיף בצורה מובהקת ושאתה עדיין בשלב שאתה חושב שבונים מערכת על וואטים... צא מזה :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הן לא :-P

 

אבל רמת הרכיבים יכולה לתת לו כוון פחות או יותר לגבי סטים קדמיים, HU או פרוססור

 

מבחינת SPL בהחלט סאבים של AA יענו לו על רוב הצרכים.

 

גם סאבים של גראונד זירו יכולים לבוא בחשבון, EQ (רעידת אדמה - לא אקולייזר) ואם הוא סתם רוצה שירדוף אחריו סוס - L7 :-D

 

ולכל העסק הזה - מונובלוק רציני שיכול להוציא את ה500 וואט ב4 אוהם ומצבר טוב וחיווט טובים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...