Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6212 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה לפני כחודשיים נשרף פיוז מאוורר , כמובן בזמן שהיתי בפקק , עצרתי בצד החלפתי פיוז המשכתי לנסוע.

מאז כול שבוע פחות או יותר נשרף אותו פיוז.

ניסיתי לבדוק חיבורים למאוורר והכול תקין.

יש לצין שבזמן שהפיוז לא נשרף אין שום בעיה והמאורר עובד.

ניסיתי פיוז יותר גבוהה 60 (מקורי 25) וגם הוא נשרף הגיוני שיש קצר פשוט?

ידוע לי שאותו פיוז מחובר גם לצופר , מישהו יודע במקרה איפה הצופר ממוקם?

אודי A4

דימה.

פורסם

דימה שלום,

 

ראשית החלפת הפיוז לערך נקוב של 60 אמפר זו טעות איומה שהייתה עלולה להסתיים בנזק לחיווט החשמלי.

 

 

האם בדקת שבית הפיוז תקין ?

 

לא נראה לי שהפיוז משותף לצופר.

 

ייתכן שהמאוורר לא תקין וצריכת הזרם שלו עולה ולכן הפיוז נשרף.

 

1. נתק את כבל המינוס של המצבר !

2. נסה לסובב ביד את המאוורר ולהרגיש האם הוא מסתובב חלק ובצורה חופשית

איזה כייף לי :)

פורסם

ראשית החלפת הפיוז לערך נקוב של 60 אמפר זו טעות איומה שהייתה עלולה להסתיים בנזק לחיווט החשמלי.

 

ידוע לי בפועל לקחתי 3 פיוזים אחד שרוף , אחד 60 ואחד 20 הלחמתי רגל אחת מ60 ו20 אחד לשני ורגל נוספת לפיוז השרוף.

נשרף ה60 ה20 שלם , אם ואכן זה היה קפיצות מתח ה60 היה נשאר שלם.

 

האם בדקת שבית הפיוז תקין ?

כן כמובן

 

לא נראה לי שהפיוז משותף לצופר.

זה בטוח , כך מצויין בספר שבא אם הרכב , כולל מנסיון אם החום עולה על 90 דבר ראשון כרגע שאני בודק אם הצופר עובד.

 

1. נתק את כבל המינוס של המצבר !

2. נסה לסובב ביד את המאוורר ולהרגיש האם הוא מסתובב חלק ובצורה חופשית

 

ננסה ונחזור אם תוצאות.

 

ייתכן שהמאוורר לא תקין וצריכת הזרם שלו עולה ולכן הפיוז נשרף.

הגיוני אבל לשרוף 60A ? בנוסף ואם המאוורר לא תקין (סליל מקצר במנוע) הגיוני יותר שהפיוז היה נשרף בכול הפעלה לא?

כמובן שיש את החלק הפיזי , שחיקה ואז המאוורר נתקע וצורך יותר מתח , הגיוני שלא היתי מצליך להפעיל אותו כלל שלא נדבר

לסוע שבוע?

אודי A4

דימה.

פורסם

ניחוש פרוע ואולי לא קשור - האם הפיוז משותף גם לאורות בלימה ?

 

אם כן, יתכן וצמת חשמל לדלת האחורית משופשפת, והפיוז נשרף אחרי שאתה פותח דלת בגז'.

 

 

פורסם

הפיוז באמת מקושר לאזיזו שהי מערכת התרעה באמצעות האורות לצערי לא מצאתי איזה אורות בדיוק.

לגבי המאוורר ניסיתי כמו שמרק הציעה הוא מסתובב חלק יחסית , תנוע אחת שלי לפחות 5 סיבובים במאוורר.

אודי A4

דימה.

פורסם

חבר פיוז מהיר 25 אמפר (FAST BLOW ,ניתן לרכישה בחנות רכיבים אלקטרוניים יחד עם בית פיוז להתקנה על חוט)

על קו "הפלוס" של המאוורר קרוב ככול האפשר לחיבורים של המאוורר (לא יותר מ 10 ס"מ).

סע כך עד שתתרחש התקלה שציינתה (בזהירות שהמנוע לא יתחמם!!!!!!!!!!).

לעצור מיד ולבדוק איזה מהנתיכים נשרף?

אם נשרף המקורי בתיבת הנתיכים התקלה קרוב לוודאי בחיוט או במערכת אחרת הניזונה מאותו פיוז.

אם נשרף הפיוז המהיר זה שקרוב למאוורר התקלה בוודאי במאוורר.

אם נשרפו שני הנתיכים התקלה במאוורר.

בהצלחה

פורסם

יש הבדל, אחרת מה הטעם בשמות שונים ?

 

אם הזרם גבולי, כלומר טיפה מעל 25A, הפיוז הרגיל לא ישרף מייד. FAST BLOW ישרף מהר יותר.

 

 

יש גם פיוזים "איטיים" SLOW BLOW, שמחזיקים בזרם גבולי לזמן ארוך יותר.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...