Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ לפני קניה - BX GTI


Liran_a
שימו לב! השרשור הזה בן 5409 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני חושב שהבעיה היא הסופיות, אני מאמין שבמטוסים יש איזשהו מחבר מהיר או הברגה בעוד שבסיטרואן מדובר על צנרת שמתלבשת בסופה על פיה ללא הברגה או מחבר כלשהו וזאת תהיה הבעיה עם צינור מתכתי.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אפשר למצוא גם לזה פיתרון אתה לא מתאר לעצמך אפילו מה זה הידראוליקה במטוס.

אתה חושב שבמטוסים לא עושים קומבינות? בפנטום סבלו מנזילות שמן נוראיות ועבדו על זה ימים ולילות.

אני לא הייתי ממ"סניק למזלי אבל הייתי מסתכל עליהם יושבים ימים ושבועות עם הנזילות האלה ומחליפים צינורות וכל מיני חלקים במקומות שהגישה בBX היא כמו לגו לידם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהבעיה היא הסופיות, אני מאמין שבמטוסים יש איזשהו מחבר מהיר או הברגה בעוד שבסיטרואן מדובר על צנרת שמתלבשת בסופה על פיה ללא הברגה או מחבר כלשהו וזאת תהיה הבעיה עם צינור מתכתי.

 

בGTI הישנה שלי, כל כמה זמן הלחץ (לא תמיד הייתי עדין איתה) היה "יורה" את הצינור החוצה מהמחבר שלו ומשפריץ את כל הLHM לכביש...

זאת הסיבה המקורית שהתעניינתי בצינור מתכת, לא צריכה להיות בעיה למצוא מחבר מצינור להברגה ולהשאיר רק 5 סנטימטר של צינור גומי ואליו לחבר את צינור המתכת, לא?

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך ללכת רחוק למטוסים או לציוד מכני כבד גם בחיבורי אינסטלציה בבית יש סופיות עם הברגה לצינורות פלסטיק.

יש גם את הצינורות של המיזוג ברכב שעשויים חלק ממתכת וחלק מגומי וחלקם עומדים בלחצים גבוהים.

אם תסתכל על צנרת של מיזוג ברכב תראה שהחיבור בין הגומי למתכת נעשה בלחיצה וזה חיבור טוב שמחזיק שנים.

פשוט אף אחד בישראל לא חשב לנסות לשמר את הBX -ים זרקו אותן וזהו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בGTI הישנה שלי, כל כמה זמן הלחץ (לא תמיד הייתי עדין איתה) היה "יורה" את הצינור החוצה מהמחבר שלו ומשפריץ את כל הLHM לכביש...

 

אין לחץ בצינורות החוזרים.

היתה לך בעיה אחרת לדעתי אולי פשוט הגומי נסדק.

 

וגם בצינורות המוליכים הלחץ קבוע (ע"י משאבה ההידראולית) ולא משתנה. יותר מזה - הוא גם נשמר ע"י הבומבה המרכזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צינורות מפלדה זה רעיון מצויין. אני יבדוק את העניין שאני ימצא את האחת שלי.

אני לא חושב שתהיה בעיה להתאים סופיות. צריך רק לחפש.

יותר בעיה זה למצא מישהו שיהיה מוכן ליצור את הצינורות.

ומה בקשר לבומבות ? האם אפשר להתאים בומבות מרכב אחר, או שהבומבות יחודיות לBX ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לחץ בצינורות החוזרים.

היתה לך בעיה אחרת לדעתי אולי פשוט הגומי נסדק.

 

וגם בצינורות המוליכים הלחץ קבוע (ע"י משאבה ההידראולית) ולא משתנה. יותר מזה - הוא גם נשמר ע"י הבומבה המרכזית.

 

אם אינני טועה, הצינור המדובר היה מאחורי הגלגל השמאלי קידמי, מתוך הסתעפות T של צינורות דקים ושקופים, היה משתחרר צינור אחד לרוב אחרי מעבר על פסי האטה במהירות.

ייתכן ומדובר באילתור, אחרי הכל הייתי "רק" יד 14 או 16, משהו כזה :roll:

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדי שזה יקרה אתה צריך להתעלם מנורות האזהרה, להתעלם מאובדן התגבור להגה (שיתרחש ראשון), מאובדן השיכוך במתלים (שיקרה אח"כ) ורק בסוף מאובדן הבלמים (ואז יוותר לך בלם היד שפועל על הבלמים הקדמיים).

 

כדאי להיכנס לפרופורציות. אנשים מתכננים להחליף מטרים של צנרת גומי כדי לפתור בעיה של צינור יבש שמופיעה אחת לחמש שנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארנון הבעיה היא מה יהיה בעתיד.

בוא נגיד שיפסיקו לייצר את הצינורות האלו.

מה תעשה?

 

ליצר כזה דבר מגומי לא נראה לי מעשי. זה כולל הלחמות גומי וחיבורים מסתעפים.

ממתכת זה כבר יותר קל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארנון הבעיה היא מה יהיה בעתיד.

בוא נגיד שיפסיקו לייצר את הצינורות האלו. מה תעשה?

אני אסתדר כמו שכל בעלי מכוניות האספנות מסתדרים.

זה לא ש- BX היא המכונית היחידה שעושה שימוש בצנרת גומי, You know...

 

בסופו של דבר זה לא עניין כל-כך מסובך לאלתר תחליף לתמנון. זה בסה"כ צינור גומי.

אי אפשר לקנות של קסנטיה?
אפשר, אבל זה לא יתחבר ל- BX.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אסתדר כמו שכל בעלי מכוניות האספנות מסתדרים.

זה לא ש- BX היא המכונית היחידה שעושה שימוש בצנרת גומי, You know...

 

בסופו של דבר זה לא עניין כל-כך מסובך לאלתר תחליף לתמנון. זה בסה"כ צינור גומי.

אפשר, אבל זה לא יתחבר ל- BX.

כמו שאתה וודאי יודע הצנרת של הסיטרואן ייחודית בזה שהיא מצליחה לעמוד בנוזל ההידראולי התוקפני, אחרת ממזמן היה אפשר להשתמש בצנרת דלק פשוטה.

ולגבי הישרדות הצנרת, כולנו יודעים שהצרות מתחילים הרבה לפני 5 שנים, בוודאי הזעות וחיבורים רופפים, כך שייצור צנרת מפלדה שזורה תביא לפתרון מצויין ובעצם תוריד את כמות התקלות במערכת בצורה משמעותית.

בכלל אני מתפלא שסיטרואן עצמם לא חשבו על הפיתרון הפשוט והמתבקש הזה.

 

ואדון רן אתה לא אמור להיות במקום אחר עכשיו?:-)

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5409 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...