Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6215 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הוא פורד פיאסטה 1996

אני מנסה לפרק את האיזור הזה (דלת קידמית שמאלית)

כדי לראות מה לא תקין במנגנון של פתיחת וסגירת הדלת,

וניתקלתי בכיסוי השחור (שרואים בתמונות) ואני לא רוצה להרוס משהו,

אז השאלה היא אם הבורג שנימצא מהצד השני קשור ותופס את הכיסוי,

או שצריך להפעיל כוח והכיסוי יתלש כי הוא רק מודבק.

אשמח לעזרה כלשהי או כיוון.

תודה.

תמונה 062.jpg

תמונה 067.jpg

תמונה 064.jpg

תמונה 065.jpg

 

 

so far so good so what

פורסם

הכיסוי השחור לא מודבק , הוא תפוס עם ברגים.

מתחת לכיסוי השחור יהיה כיסוי פלסטיק של המנגנון הוא תפוס בלחץ מעט כח והוא בחוץ.

דווקא לא מזמן הופיעה הבעיה בפיאסטה של חבר שנת 98.

הבעיה היא קפיץ קטן שנקרע שם.

אני יודע שזו קומבינה אבל עובדת:

הקפיץ הוא בגודל של קפיץ של כל עט ממוצע , קח קפיץ מעת כתיבה וצור לו כיפוף בקצוות ושים אותו במקום הקפיץ המקורי.

עדיין עובד , משהו כמו 4-5 חודשים עברו , ה"קומבינה" בוצעה בשתי הדלתות הקדמיות.

×
×
  • תוכן חדש...