Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אממ אז ככה כל בוקר שאני הולך לעבוד אני נתקל בגוש חרא של ציפורים ליד השמשה ועליה.

עכשיו יש גם על האוטו איפה שפותחים את הבגז'.

איך אני מנקה בלי שיהיה שריטות ? יש לציין שכבר זה התבייש וניסיתי כל מיני דרכים ופחדתי שישרוט ת'צבע..

תודה :]

פורסם

קח מטלית וטבול אותה במים חמים ונגב בעדינות את המקום.

 

מקווה שלא נגרם לך נזק כבר כמו שנגרם על מכסה המנוע ברכב שלי :(

 

הבעיה שכמעט ולא יוצא לאתר את זה בזמן ומגלים את זה ליום למחרת שזה מתייבש כבר.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

כעיקרון מים והרבה כדי לרכך את החרא ואחר כך מטלית.

אתמול קיבלתי פצצה על מכסה מנוע מפרה מעופפת. מעוצמה וגודל הפצצה היו רסיסים על שמשה קידמית. :shock:

בהזדמנות הראשונה שפכתי מים וזה החליק באלגנטיות. אין כמו ציפוי מגן טוב.:-)

פורסם

המלצה - בלשלשת של ציפורים יש חומציות גבוהה לכן עדיף לנקות את זה כמה שיותר מהר,

לאחר זמן מה זה פוגע בצבע הרכב וגורם לו לדהייה, מן כתם בפח של הרכב שאותו אי אפשר כבר לנקות.

 

בהצלחה.

פורסם

הכרתי אדם ששהה בחום כשנה ורכבו עמד במקום מוצל מתחת לבניין שהיה מקומם האהוב של הציפורים לשלשל(רק שהוא לא ידע את זה)

כשהוא חזר אחרי שנה, פשוטו כשמעו לא היה לו צבע בגג

הרכב היה בן שנה וחצי

 

ככה שמומלץ לשמוע לבחור למעלה :)

פורסם
כעיקרון מים והרבה כדי לרכך את החרא ואחר כך מטלית.

אתמול קיבלתי פצצה על מכסה מנוע מפרה מעופפת. מעוצמה וגודל הפצצה היו רסיסים על שמשה קידמית. :shock:

בהזדמנות הראשונה שפכתי מים וזה החליק באלגנטיות. אין כמו ציפוי מגן טוב.:-)

 

:roflmao::roflmao::roflmao:חזק!

 

אותו דבריי לגביי,זה נהיה יומיומי. כל בוקר כשאני קם והולך ללימודים,אני הולך עם מטלית ביד לנקות את החרא של הציפורים.

 

יש האומרים שזה נותן מזל. :wink:(ויש כאלו שמקבלים מזל מאוד גדול כמו ההוא שציטטתי :lol: ).

פורסם

כפי שנאמר, פשוט מיים, לי יש תמיד מיכל קטן של מיים בבאג'ז.

במקרה של הפתעה כזאת, אני שופך מעט מיים על ה"מתנה" ממתין קמעה ואז עובר עם סמרטוט רטוב בעדינות, בשום פנים ואופן לא לשפשף בכוח. על תהליך זה אני חוזר מספר פעמים עד שהכל יורד.

 

אפשרות נוספת היא לעשת הסכם עם היונות/ציפורים כפי שעשה ג'ורג' לואיס קוסטנזה.

פורסם

בידיוק היום בבוקר קראתי את השרשור הזה, ואחרי הבית ספר היום, איך לא חרא של ציפור מפוזר על כול המכסה מנוע! (האוטו אחרי פוליש ווקס :twisted:).

ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא ,

שלגאונות יש גבולות . ( אלברט איינשטיין )!

Mazda 3 2.0!!:twisted::lol:

פורסם

יש ברגים עם אטם מוכרים באוטו דיפו ביחד עם דבק מגע . וזה עובד כך ,תופסים ציפור מחברים לה את הבורג יחד עם דבק מגע בישבן ועברים ליתפוס את הציפור הבא . (יש גם ברגים ליונים)רק שאצל יונים ההדבקה עם סיליקון . אחרי כשבוע שתפסתה את כל היונים בשכונה ניגמרת הבעיה. ועוברים לעורבים אצלם ההדבקה עם אפוקסי .

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

×
×
  • תוכן חדש...