מי שמעליי:
אני דווקא להפך! מחפש סיבות כדי לקנות ולא להתחרט. בשביל אדם כמוני שאין לו משכורת נורמלית , ליפול על רכב בעיתי במקור תהיה אכזבה קשה וקושי ענק באחזקה.
לכן אני בודק כל כך לעומק
ומי ששאל לפני זה, אז לא נפלתי על וולקן עם בעיות חשמל.
חבר משפחה שהוא נהג מונית סיפר שתמיד רואה zx תקועות בגלל בעיות חשמל ,לכן שאלתי כי קשה לי כבר להאמין. כל אחד ממציא סיפור כדי להראות שהוא יודע.
אז אני מעדיף לאמת את העינין איתכם אנשים שמבינים וגם בעלי הרכב.
אז זה אומר שאין שום חיסרון בחלקים לוולקן נכון?
תודה רבה לאלה שענו ועזרו!