Jump to content

DANIDUDI

  • הודעות

    137
  • כאן מאז:

הנקודות של DANIDUDI

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

1

מוניטין

  1. DANIDUDI

    איך הZX וולקן

    התכנון הראשוני שלי היה לקנות וולקן סטנדרטית לחסוך קצת ולגדוש. הוצא לי לשים מנוע של 605 טורבו במקום לעשות פרויקט גדישה. אז אני מתענין במחיר ואמינות המנוע הנ"ל
  2. DANIDUDI

    איך הZX וולקן

    יש אולי אופציה לקנות וולקן בלי מנוע. כמה יעלה לערך מנוע 16וי וכמה מנוע של 605 טורבו? תודה מראש
  3. DANIDUDI

    איך הZX וולקן

    נתן, מה שאמרתי בקשר לחוסר אמונה זה נוגע לאנשים שאני רואה יום יום ומספרים לי סיפורים על ימין ושמאל כדי לא לרכוש את הרכב ולא חלילה חברי הפורום שמסבירים מלמדים ועוזרים הרבה! מצטער על אי ההבנה
  4. DANIDUDI

    איך הZX וולקן

    הבנתי (: בקיצור אסור להאמין לאף אחד. התחלתי להבין את זה אחרי רכב שפספסתי שנה שעברה אחרי כל הבולשיט שהכניסו לי לראש תודה לכולכם
  5. DANIDUDI

    איך הZX וולקן

    אני אדם שחובב את התחום הספורטיבי ולכן מעונין בשדרוג ולא להתקע בעץ בפניה ראשונה אם רכב גרוע
  6. DANIDUDI

    איך הZX וולקן

    יש לי כרגע רכב שהוא באותו שנתון(לא נכנס לפרטים) כבר מספר מכובד של חודשים שרק מבקר בתחנות דלק. הוצאות מלבד דלק אני יכול פחות או יותר אלפיה בחודש שזה נראה לי מוגזם להגיע למצב כזה. אז אני לא חושב שהענין הוא ברכב ישן או לא
  7. DANIDUDI

    איך הZX וולקן

    מי שמעליי: אני דווקא להפך! מחפש סיבות כדי לקנות ולא להתחרט. בשביל אדם כמוני שאין לו משכורת נורמלית , ליפול על רכב בעיתי במקור תהיה אכזבה קשה וקושי ענק באחזקה. לכן אני בודק כל כך לעומק ומי ששאל לפני זה, אז לא נפלתי על וולקן עם בעיות חשמל. חבר משפחה שהוא נהג מונית סיפר שתמיד רואה zx ‎‏ תקועות בגלל בעיות חשמל ,לכן שאלתי כי קשה לי כבר להאמין. כל אחד ממציא סיפור כדי להראות שהוא יודע. אז אני מעדיף לאמת את העינין איתכם אנשים שמבינים וגם בעלי הרכב. אז זה אומר שאין שום חיסרון בחלקים לוולקן נכון? תודה רבה לאלה שענו ועזרו!
  8. DANIDUDI

    איך הZX וולקן

    הייתי כרגע במוסך והמוסכניק טען שלא כדאי לקנות מכיוון שיש חוסר בחלקים לוולקן. האם זה הגיוני?
  9. DANIDUDI

    איך הZX וולקן

    אני מדבר על מחלה בוולקן...בחור שאני מכיר סיפר לי שZX למיניהם נתקעים המון בגלל בעיות חשמל
  10. DANIDUDI

    איך הZX וולקן

    האם זה נכון שבוולקן יש הרבה בעיות חשמל?
  11. DANIDUDI

    איך הZX וולקן

    אבל המחירים..הרבה יותר גבוהים
  12. DANIDUDI

    איך הZX וולקן

    צריכת דלק היא עניין חשוב בגלל הנסיעות המרובות(יחסית) שאני עושה מדיי יום לעומת משכורת מצומצמת. אני מבין לפי התגובות שוולקן הוא רכב מומלץ. כמה יעלה פחות או יותר לשים סאן אוף בהתקנה מקומית?
  13. DANIDUDI

    איך הZX וולקן

    לא מעוניין בXSI וכל הפג'ו. בדקתי היום וולקן אחת ולפי המחירון כתוב שצריך להיות סאן רוף ובדגם הנ"ל לא היה. האם זה הגיוני שוולקן מקורית תהיה בלי סאן רוף?
  14. DANIDUDI

    איך הZX וולקן

    אני לא מדבר על רווח. אני מדבר על זה שאוכל למכור בעתיד! ולא מדובר באלפי שקלים אלא מעל 15 אלף
  15. DANIDUDI

    איך הZX וולקן

    מה שנשאר לי לדעת זה רק מהו שוק הרכב ומה נחשב למחיר נורמלי לוולקן סטנדרטית לגמריי. תודה על התשובות
×
×
  • תוכן חדש...