Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6227 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

 

השתחררתי לפני שנה ואני מחפש כעת רכב שיקח אותי לעבודה (אני גר 5 דקות נסיעה מהעבודה...כמה שאני מפונק) ומדי פעם ליציאות בסופי שבוע. אני מניח שאני יעשה בשנה גג שמונה-עשר אלף קילומטר לכן , אני מחפש רכב מפנק ,אמין , חסכוני בדלק (לא חייב ברמות מטורפות..) , ממש לא משנה לי מין דת וגזע אני זורם על הכל (איטלקי , יפני וכו')

 

תקציב: 20-25

הכנסה חודשית: 5.5-6

 

אשמח לקבל המלצות מבעלי ניסיון בעניין , דרך אגב זה רכב ראשון שאני קונה ככה שניסיון אין לי , לגבי מספר רכבים שנכנסים

לתקציב:

 

מאזדה 323 לנטיס שנתון 98

מיצובישי קולט שנתון 97

יונדאי אקסנט 99 ומעלה

יונדאי לנטרה 2000

סיטרואן קסרה 2000-2003

פורסם

אני לא חושב שיש לך צורך באחד מהרכבים שציינת כאן, כולם יהיו יחסית בזבזנים בדלק וסתם יתפסו חניה.אני חשוב שעדיף לך להתמקד בחיפוש איזה סופר מיני חמודה כמו פיאט פונטו אם תמצא אחת שמורה מיד פרטית תקבל את כול מה שאתה צריך ואפילו חסכון בדלק.

אני לא חושב שיש סיבה שתקנה רכב משפחתי אם רוב הנסיעות שלך יהיו לבד אני מניח שרובן יהיו בתוך העיר.אתה תחסוך לעצמך את הכסף באגרה בטסט בביטוח ובדלק, אז בעצם למה לא?

אני מציע לך להסתכל על פיאט פונטו חפש לך אחת שמורה מיד פרטית ועם תיעוד טיפולים מלא בתקציבך תוכל למצוא דגמים משנים03+-.

בנוסף לפיאט פונטו אתה יכול להסתכל על פורד פיאטסה או רנו קליאו.

ממולץ בחום רב לקחת תיבה ידנית ולא אוטומטית כי זה יותר חסכוני יותר זול יותר אמין ובמידה של תקלה הרבה יותר זול לתיקון\שיפוץ.

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם

את האמת שיש לי העדפה למיצובישי קולט..אוטו חביב במיוחד, הבעיה היחידה בהתעללו בו קצת

הוא עבר 5 ידיים..

פורסם

קולט רכב חמוד ואמין אך חפש לך תיבה ידנית בלבד!

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם

כדאי שתגדיר טוב יותר מה זה עבורך רכב מפנק, כי לדעתי רוב הרכבים שציינת לא בדיוק קולעים להגדרה (אלא אם הסאן-רוף של האלנטיס מפנק אותך).

 

הקולט היא סופר לאנסר מקוצרת, לא מצטיינת יתר על המידה ברוב התחומים. קשה למצוא רכבים טובים כי כמו שכבר כתבת בעצמך, לרוב הם נירכשים ע"י צעירים שלא מקפידים לתחזק אותם כמו שצריך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
כדאי שתגדיר טוב יותר מה זה עבורך רכב מפנק, כי לדעתי רוב הרכבים שציינת לא בדיוק קולעים להגדרה (אלא אם הסאן-רוף של האלנטיס מפנק אותך).

 

הקולט היא סופר לאנסר מקוצרת, לא מצטיינת יתר על המידה ברוב התחומים. קשה למצוא רכבים טובים כי כמו שכבר כתבת בעצמך, לרוב הם נירכשים ע"י צעירים שלא מקפידים לתחזק אותם כמו שצריך.

 

ובכל זאת??

פורסם

אם עדיין אתה נעול על קולט חפש לך אחת שמורה עם היסטוריית טיפולים מלאה, זה לא יהיה ממש פשוט אבל בסוף תמצא את מבוקשתך לכן בהצלחה!

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם

את האמת שבעקבות מה שאמרת לי שינתי את הכיוון יותר לרנו קליאו B או פולו , פיאט פונטו כמעט ואין השנתון שאני רוצה הרוב ישנות ומצ'וקמקות ואני פשוט לא מסוגל להסתכל על הרכב הזה (נראה לי משהו מולד..) , איזה מהם יותר עדיף לי? אני מעוניין בשנתון גבוה יחסית (לפחות 2000) , לא מעניינת אותי עוצמה , רק שהאוטו יהיה אמין , חסכני יחסית ,ושיוכל לסחוב מדי פעם נסיעות בין עירוניות ללא מאמץ (ממש לא בא לי על אוטו שכבר ב100-120 מתחיל להתפרק לחתיכות) לגבי נוחות , אם הסתדרתי בטנק 3 שנים אין לי בעיה לנהוג קצת על מושב מרופד הכי פשוט :wink:

פורסם

אני בהתלבטות בין הקליאו B לפולו , מחכה לתשובה מבעל נסיון . בכל אופן , סקסו ובראבו משנתון גבוה כמעט ולא מוצעות למכירה

באיזור שלי (נתניה) , לעומת זאת לקליאו ולפולו יש שוק רחב (אולי בגלל שלא מרוצים מהם? :|) .. תודה .

פורסם
שיוכל לסחוב מדי פעם נסיעות בין עירוניות ללא מאמץ (ממש לא בא לי על אוטו שכבר ב100-120 מתחיל להתפרק לחתיכות)

 

שנות ה20 חלפו מן העולם. כל סופרמיני מן השורה תתאים לך, ותענה על הציפיות שרשמת בצורה טובה מאוד.

הקולט הוא רכב מיושן, שבאמת לא ממש מצטיין בהרבה, אם בכלל.

אני מצטרף להמלצה של סופרמיני כלשהי (הפורום מלא במידע על המון דגמים).

 

לי יש נסיון עם 2 פיאט פונטו של כמעט 6 שנים, אז אני יכול להמליץ רק על הרכב הזה. למרות זאת, גם השאר שהוצעו לך כאן מומלצות מאוד.

!AWDSOME

פורסם

שמעתי שלקליאו B יש בעיה בגיר האוטומטי האם זה נכון? שמעתי אותו דבר לגבי אופל קורסה..אני מדבר של שנתונים 2000-2002

אשמח לדעת.. תודה.

פורסם

תריץ חיפוש על המונח AL4 בפורום. התיבה של הקליאו נדונה כאן בעבר כמה וכמה פעמים, ואיכשהו אף פעם לא הצלחנו להגיע למסקנות חד משמעיות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

יש לך המלצות לגבי אחת מהמכוניות (אופל קורסה , קליאו , פולו ) ? אני מחפש משהו עם ניסיון שיתן פידבק מקצועי ואמיתי

על אחת מהמכוניות , כי בינתיים אני שומע דעות לכאן ולכאן , הרוב המכריע תאורתיות ואם אני אצא מנקודת הנחה שלא כל מגיב

פה הוא מוסכניק 20 שנים לפחות , אז אני די אבוד ובסוף אצטרך לקחת הימור מסוים ואני מעדיף לאגור כמה שיותר מידע וחוות דעת..

×
×
  • תוכן חדש...