Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!!

 

טוב אני די חדש פה כמו שרואים ויש לי שאלה חשובה מאוד:

קיבלתי מסבתי היקרה סוברו ג'סטי שנת 89 במצב מכאני מעולה וחשבתי לעצמי מה לעשות, לשפר את הרכב ולהשתולל או לשמר אותו לאספנות, הרכב עם מנוע 1000 ולמיטב הבנתי הוחלף ל 1200 בגלל המזגן במרוצת שהנים (אבל זה לא בטוח..) יש כ"כ הרבה סוגי שיפורים שאני לא מוצא לא את הידיים ולא את הרגליים, לבסוף החלטתי שאם לשפר אז לכיוון סיגנון מרוצי ה B האגדיים, אפשר בכלל לשפר כזה רכב?

ומה זה אומר לשמר את הרכב לאספנות? (מבחינת זמן, עלויות וכו')

 

תודה רבה לכל העונים!!

אגב קיבלתי הצעה למכירת הרכב ב 4500 שקל, יש רכב מסוג אחר במחיר כזה שכדאי לי לקנות כדי לשפר? תקציב שיפורים הוא 7000 שקל

פורסם

לפי דעתי, תמכור את הרכב ותביא (=תקנה?)איזה רכב ישן וחזק יחסית בזול, שתוחל (שתוכל)לשפץ ולשפר אותו קצת.

אני העתי(הייתי) עולך (הולך)על איזה אלפה(אלפא) 33 1.5,1.7, או הונדה סיביק שנת 90 91.

זה (זאת)התמורה הטובה ביותר למכיר (למחיר):wink:

(>200 סוסונים) :wink:ibiza tdi

פורסם

יש שני דברים שאתה יכול לעשות או לימכור אותה למרות שזה רכב ממש טוב ואמין או פשוט לשפר אותו כמו זה

 

אבל בארץ זה חלום אז תישמור אותו בכול זאת רכב טוב השאלה גם לאיזה שיפור אתה מתכון כי למנוע הזה אין ממש שיפורים אפשר פילטר פתוח פה ושם עוד כמה דברים אבל בכול זאת זה לא היה כמו STI

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

Life's too short, we're here for a good time, not a long time. -Colin McRae

פורסם

אין ממש מה לשפר בג'סטי.

 

אם סבתא שמרה על האוטו מתוחזק היטב, סע עליו ותהנה ממנו.

אם סבתא קצת הזניחה את התחזוקה, יישור קו מקיף יתן לך את השיפור המשמעותי ביותר(בולמים וקפיצים חדשים וצמיגים הכי איכותיים שאתה יכול להרשות לעצמך יתנו שיפור אדיר אבל במידה של הג'אסטי, זאת קצת בעיה, אני לא בטוח שמייצרים גומי איכותי במידה הזאת ).

 

דבר ראשון והכי חשוב הוא לברר איזה מנוע יש לך שם בפנים, מה כתוב ברשיון הרכב?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני חושב יש לו 1000 אבל גג זה 1200 אבל בכול זאת מה אפשר כבר לעשות עם זה?

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

Life's too short, we're here for a good time, not a long time. -Colin McRae

פורסם
הרכב עם מנוע 1000 ולמיטב הבנתי הוחלף ל 1200 בגלל המזגן במרוצת השנים (אבל זה לא בטוח..)

 

אני חושב יש לו 1000 אבל גג זה 1200 אבל בכול זאת מה אפשר כבר לעשות עם זה?

 

הוא לא בטוח אז לפי מה אתה חושב?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ניזכרתי בדרום באחד הישובים יש איזה סובארו גאסטי 4X4 אני לא יודע עם זה חוקי אבל בהחלט נוסע

אני חושב מנוע חדש אפשר להביא ב5000 או ב7000 ולעשות אותה גם כבר 4X4 אבל מנוע 1.6 או יותר טוב 1.8 לגוף של גאסטי זה היה מעולה ושם כבר תרגיש כמו בSTI

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

Life's too short, we're here for a good time, not a long time. -Colin McRae

פורסם

וואוו איזה שיפור עבר הרכב בלינק הזה... טוב לשאלתכם הסיבה שאני חושב שהגדילו את הנפח זה בגלל שהיא רצתה מזגן אז לפי מה שהבנתי מדוד שלי המכונאי החליף לה ל 1200 כי 1000 לא סוחב מזגן (תקנו אותי אם אני טועה).. 7000 שקל זה מספיק תקציב לשיפורים כמו בלינק?

פורסם

יש סיבה שאתה סתם ממלא את הראש של הבחור במעשיות?

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
וואוו איזה שיפור עבר הרכב בלינק הזה... טוב לשאלתכם הסיבה שאני חושב שהגדילו את הנפח זה בגלל שהיא רצתה מזגן אז לפי מה שהבנתי מדוד שלי המכונאי החליף לה ל 1200 כי 1000 לא סוחב מזגן (תקנו אותי אם אני טועה).. 7000 שקל זה מספיק תקציב לשיפורים כמו בלינק?

 

קבלו תיקון ברשיון רשום 1000....

פורסם
ניזכרתי בדרום באחד הישובים יש איזה סובארו גאסטי 4X4 אני לא יודע עם זה חוקי אבל בהחלט נוסע

אני חושב מנוע חדש אפשר להביא ב5000 או ב7000 ולעשות אותה גם כבר 4X4 אבל מנוע 1.6 או יותר טוב 1.8 לגוף של גאסטי זה היה מעולה ושם כבר תרגיש כמו בSTI

 

יאשרו לי במשרד הרישוי הגדלת מנוע ל 1800? זה 80% יותר והבנתי שזה בעייתי לא?

פורסם
ניזכרתי בדרום באחד הישובים יש איזה סובארו גאסטי 4X4 אני לא יודע עם זה חוקי אבל בהחלט נוסע

בSTI

שווקה בארץ גרסת 4X4 מקורית של הג'אסטי.

 

יאשרו לי במשרד הרישוי הגדלת מנוע ל 1800? זה 80% יותר והבנתי שזה בעייתי לא?

לא יאשרו לך.

 

 

לגבי שמירת הרכב לאספנות - אם יש לך שיקולים נוסטלגיים - בהצלחה.

אם לא - לא יהיה לרכב ערך אספני, לפחות לא בשלושת העשורים הבאים.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...