Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6227 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

לחבר שלי יש רכב מסוג פיג'ו 306 שנת 99 1400

לאחרונה הוא נתקל בבעיה שהרכב בקושי מניע וגם לאחר שהוא מניע הוא מחזיק מעמד כחצי דקה ונכבה שוב

וכאשר מנסים לנסוע האוטו מגמגם ובקושי נוסע

מה יכולה להיות הבעיה ?????

פורסם

הפלאג נראה בערך כמו בתמונה הראשונה

אני יבדוק אם הוא לא זרק אותם אני יצלם ויעלה תמונות

פורסם

אם כמו בתמונה הראשונה, יש לבדוק שמגיע דלק כראוי. תקלה נפוצה מאוד היא משאבת דלק תקולה ו/או ממסר הזרקה כפול (אמור להימצא מאחרי המצבר על קיר האש, בד"כ תמצא אותו תלוי באוויר 20 ס"מ למטה אחרי שנשבר) שאינו תקין.

פורסם

נשמע שיש לנו בעיה דומה (ראה שירשור "סדרת תקלות ב-306").

היום החליפו לי במוסך את החיישן ואקום ואת המנוע צעדים,אך בשיחת טלפון איתם הם לא היו מרוצים כל כך מהתוצאה.

נחכה למחר לשמוע מהם פרטים נוספים,ואם התקלה אצלך באה לפיתרונה אנא עדכן בצירוף עלויות .

פורסם

שי החליפו אצלי את המפלג

אך הבעיה עדיין לא נפתרה

הרכב אומנם התחיל להניע אך נחנק

כמו שרשמת כנראה צריך להחליף את חיישן הואקום

פורסם

נראה לי שכן

אבל אני לא בטוח כי לא הייתי

עם החבר בזמן שהוא לקח את הרכב למוסך

מחר אני ידע יותר פרטים

פורסם

יפה,אני שמח בשבילך.

אצלי, כאמור, הוחלפו המנוע צעדים (שניים מפירוק ובסוף שוב זה שהיה במקור על הרכב) והחיישן ואקום (חדש)

נסע יפה מס' קמ ואז החל שוב להשתגע ,סל"ד גבוה רכב כבה והתנעה סיוט.ביקשתי במוסך שיבדקו את עניין המשאבת דלק.

אה שכחתי הוחלפו גם המצתים.

יגאל תקרא את השירשור שלי ותראה עם הוא מזכיר לך משהו.

×
×
  • תוכן חדש...