Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

רכשתי פיג'ו 307 שנת 2002, 87,000 ק"מ, ואני מעוניין להכניס אותה לטיפול 90,000 במוסך מורשה.

ביקשתי הצעת מחיר מהמוסך, ובה מפורט כדלהלן. אשמח לשמוע מה דעתכם, מה להוסיף/להחסיר:

* נוזל קירור (הוחלפו בסוף 2005) - 80 ש"ח

* נוזל בלמים (הוחלף בסוף 2005) - 20 ש"ח

* רצועת טיימינג (הוחלפה בתחילת 2005) - 690 ש"ח

* רצועת אלטרנטור (הוחלפה בתחילת 2008) - 120 ש"ח

* שמן 10W-40 או 15W-50 - מה עדיף? (הוחלף בסוף 2006) - 160 או 190 ש"ח

* פילטר שמן (הוחלף בסוף 2006) - 60 ש"ח

* אטם פקק אגן שמן (הוחלף בסוף 2006) - 20 ש"ח

* קרב למסנן (מה זה? פילטר אויר או מזגן?) - 86 ש"ח

 

* ממוסך אחר הוסיפו לי נוסף לכל הרשום מעלה גם: מסנן דלק, פלאגים, פילטר למזגן.

 

יש משהו שחסר או שלא כדאי? למשל רצועת אלטרנטור צריך לדעתכם כבר להחליף?

תודה לעוזרים!!

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עבור מוסך מורשה המחירים בסדר ברובם. פילטר שמן מקורי עולה 35-40, אטם פקק שמן (טבעת נחושת) עולה 3 שקלים.

קרב למסנן הוא פילטר האוויר.

 

כדאי להחליף את כל מה שצויין ברשימה, כולל התוספות, כיוון שאינך יודע מה מצבם. יש לבדוק מצב הבלמים גם כן.

פורסם

לפי מה שאני מבין מדובר במחירים לחלקים בלבד, ללא עבודה (איפה העבודה על הטיפול, החלפת נוזל קירור, נוזל בלמים וכו'), למעט נושא הטיימינג (ייתכן ואמרו לך מחיר לרצועה+משאבת מים).

קרב למסנן זה מסנן אויר למנוע.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מחירי עבודה:

טיפול קטן - 285 ש"ח (טיפול 90,000 זה קטן?...)

החלפת רצועת טיימינג - 266 ש"ח

החלפת נוזל בלמים וניקוז - 57 ש"ח

החלפת נוזל קירור וניקוז - 76 ש"ח

יש להוסיף מע"מ, אבל יש גם הנחה.

---------

המוסך השני (זה שיש בו עוד תוספות לטיפול) דורש:

טיפול 90,000 - 450 ש"ח

החלפת רצועת טיימינג - 288 ש"ח

פירוק והרכבת מסנן מזגן - 54 ש"ח

ובסוף להוסיף מע"מ.

 

למה המוסך הראשון לא רשם כלום על הפלאגים? (הוחלפו בסוף 2004).

אגב, מה לגבי המזגן? שווה שיבדקו גם אותו? למשל למלא בו גז?

פורסם

בכל מקרה תוודא שהפילטר שמן והנוזל קירור מקוריים,כנ"ל לגבי המותחן והנדנדה של הטיימינג רק מקורי או skf אם ההפרש גדול,שמן סינטטי מלא-5-40,פלגים אם לא החליפו 5 שנים כדאי להחליף,אם הרכב מנוע 2.0 אין פילטר דלק במודל הזה,ברקסים אל תיגע בתוצרת סין שים רק מקורי או אם אתה רוצה לשפר ebc,brambo[אפשר להזמין מebay] וכו.חוץ מזה כדאי להיכנס למוסך מורשה פיגו ולבצע עידכונים לגיר,ecu,וכו.

פורסם
חוץ מזה כדאי להיכנס למוסך מורשה פיגו ולבצע עידכונים לגיר,ecu,וכו.

 

קודם כל, הפיג'ו הוא 1600 סמ"ק.

 

מה זה ecu?

בנוסף, ראיתי שב- 2003 הוא עבר בדיקת מחשב וב- 2007 החליפו טובלן ידית הילוכים.

זה אומר שהוא עשה בדיקת מחשב ושב- 2007 החליפו לו גיר?

פורסם

שאלה אחרת.

יש לי דיבורית ברכב שאני לא צריך.

כדאי לבטל אותה? (ואיך) - כי אמרו לי שזה יכול לקחת כוח מהחשמל. זה נכון?

פורסם

לא נראה לי הנושא של החלפת נוזל הבלמים ומחירו של הנוזל.

 

מחירו של מיכל בודד בנפח של 250 מ"ל אייכותי של חברת ATE עולה כ-25 שקלים. לשם החלפת כול תכולת נוזל הבלמים יש צורך ב-1 עד 1.25 ליטר נוזל כלומר עלותו של הנוזל בלבד צריכה להיות כ-100 שקלים בערך.

 

הזמן הדרוש לשם החלפת הנוזל בעזרת ציוד ייעודי וניקוז אוויר בצורה מקצועית הינו בסביבות 30 עד 45 דקות כלומר לא נראה לי שהמחיר כולל עבודה כזו.

 

ייתכן שהם שואבים רק את תכולת השמן במיכל וממלאים שמן חדש.

איזה כייף לי :)

פורסם

אז אתה אומר שהמחיר של הנוזל והעבודה נמוך מידי? אולי זה פשוט בגלל הטיפול הגדול, אז העבודה היא כבר חלק מהמכלול של המחיר.

ומה הקשר לשמן? גם זה לדעתך מוגזם?

פורסם

אני אומר שבמחיר שציינת 20 שקל נוזל בלמים+59 שקל עבודה לא ייתכן שהם מבצעים את העבודה לפי הוראות ייצרן.

 

המחיר נמוך מידי לעבודה כזו.

איזה כייף לי :)

פורסם

המחיר לנוזל הבלמים הזה שהוא בדיוק מה שהיצרן מבקש הוא 35.5 ש"ח.

לגבי הניקוז והמילוי זה כנראה המחיר שם (אבל הם מעלים מחירים על דברים אחרים אז זה מתקזז...)

פורסם

קרא מחדש את ההסבר לי.

מיכל נוזל בלמים בודד עולה כ-25 שקלים ולשם החלפת כול תכולת נוזל הבלמים צריך לפחות 4-5 בקבוקים של נוזל בלמים ככה נראה שהם לא מבצעים את העבודה עפי שנדרש.

 

גם המחיר עבור נוזל קירור מקורי נראה נמוך מכיוון שתכולת נוזל הקירור במערכת היא בסביבות 6 ליטר ולכן לא ייתכן שבמחיר של 80 שקל תקבל 6 ליטר נוזל קירור מקורי.

 

אני איתך ולא נגדך ואתה מנסה להצדיק את הצעת המחיר המגוכחת הזו.

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...