Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6235 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מרק, מספיק להפחיד אותו.

מנוע NFU (או איך שלא נקרא הדגם ב-307) מסתפק בבקבוק אחד של נוזל מקורי של פז'ו (5 ליטר).

הצעת המחיר לא מגוחכת אלא סבירה, למעט מה שציינת בנושא נוזל הבלמים.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מרק בממוצע במערכת בלמים יש כ ליטר נוזל? בפעמים שראיתי במוסך שהם עושים החלפה של הנוזל גם ברכבים אחרים .זה היה בקבוקאו 2 כלומר כנראה לא מנקזים כמו שצריך.

פורסם
מחירו של מיכל נוזל קירור מקורי בעל תכולה של 5 ליטר של פיג'ו עולה רק 80 שקלים ?

 

כן. חבל שאם אתה לא יודע אתה קובע סתם עובדות שזה לא תקין מה שהם עושים.

זה מחיר שקיבלתי משני מוסכים שונים.

פורסם

תוסיף על המחיר שנתנו לך את העבודה ואת המע"מ ותגלה סכומים אחרים לגמרי.

תבקש מהמוסכים עלות כוללת כולל עבודה ופירוט העבודות.

לגבי הטיימינג, תברר מתי החליפו פעם אחרונה, אם עברו כמה שנים טובות אז תחליף גם אם הקילומטרז' מאז ההחלפה הוא לא גבוה.

פורסם
כן. חבל שאם אתה לא יודע אתה קובע סתם עובדות שזה לא תקין מה שהם עושים.

זה מחיר שקיבלתי משני מוסכים שונים.

 

אני שאלתי את שמר האם המחיר נכון לגבי נוזל קירור מקורי ולא אותך ולצערי עם התגובות שלך זו בפעם האחרונה שאני מנסה לעזור לך ואני מקווה שגם האחרים יבינו עם מי יש להם כאן עסק.

 

תבדוק שהם ממלאים נוזל קירור מקורי או נוזל שעומד במפרטי הייצרן ומאושרים לשימוש במנועי PSA.

המקורי מיוצר על-ידי Toro וניתן להשתמש גם בנוזל קירור תוצרת Havoline או Dex-Cool.

איזה כייף לי :)

פורסם

אני לרגע לא זלזלתי בך, ותבחין שהתנסחתי בטעם.

בסך הכל ציינתי שהמחיר שנתנו לי נבדק על ידי בשני מוסכים, וראיתי לנכון להביא זאת בפנייך.

לא הייתה פה שום כוונה לפגוע ואני מודה לך על העזרה שלך.

פורסם

מרק, לא הבנתי.

4 וחצי ליטר של מים מזוקקים+ 486 סמ"ק אתילן גליקול + 14 סמ"ק של חומרים בלתי מזוהים - כל זה עולה לצרכן כ-80 שקלים וזה נראה לך זול? :shock:

 

כנראה שהם יודעים עם מי יש להם עסק, שם בפלוצגגן. עובדה שהם מרשים לעצמם להתאחד עם פורשה - עכשיו תראה מה זה צינור וגם אלמנט :lol:.

פורסם
מרק, לא הבנתי.

4 וחצי ליטר של מים מזוקקים+ 486 סמ"ק אתילן גליקול + 14 סמ"ק של חומרים בלתי מזוהים - כל זה עולה לצרכן כ-80 שקלים וזה נראה לך זול? :shock:

 

כנראה שהם יודעים עם מי יש להם עסק, שם בפלוצגגן. עובדה שהם מרשים לעצמם להתאחד עם פורשה - עכשיו תראה מה זה צינור וגם אלמנט :lol:.

 

מחירו של מיכל נוזל קירור מקורי בצ'מפיון בקיבולת של 1.5 ליטר לפני מהילה הינו בסביבות 50 שקלים (המחיר משתנה מעת לעת) כלומר בכדי לקבל 6 ליטר צריכים 3 ליטר מים+ 3 ליטר נוזל קירור שזה בערך 100 שקלים.

 

אני לתומי חשבתי שהנוזל :-) אצל הצרפתיות יותר יקר.

איזה כייף לי :)

פורסם
מרק, לא הבנתי.

4 וחצי ליטר של מים מזוקקים+ 486 סמ"ק אתילן גליקול + 14 סמ"ק של חומרים בלתי מזוהים - כל זה עולה לצרכן כ-80 שקלים וזה נראה לך זול? :shock:

 

כנראה שהם יודעים עם מי יש להם עסק, שם בפלוצגגן. עובדה שהם מרשים לעצמם להתאחד עם פורשה - עכשיו תראה מה זה צינור וגם אלמנט :lol:.

 

אבל אני מדבר בכלל על פיג'ו 307 :-P


×
×
  • תוכן חדש...