Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי סאני צבע אפור מטאלי.

יש לי מכה בדלת שמטריפה אותי כי בסה'כ הרכב יפה חוץ מזה!

יש לי אפשרות להביא דלת לבנה, לעשות טיפה פחחות ואז לקנות מרחוב יצחק שדה את הספריי המתאים לפי מספר הצבע+פריימר,כמובן לשייף וכל היוצא בזה.

 

לפי חישוב זה יעלה לי בערך 150 שקל כל הסיפור

אני מאוד אוהב סיפוק עצמי, אבל הפעם לא מתלהב במיוחד! הכל מטעמיי עלויות!!

האם כדאי להתעסק ? זה יצא באיכות טובה שדומה לשאר הרכב (אחריי פחחות כללית לפני 3 שנים)

 

בגדול אני לא רוצה לקחת סיכון על הדלת שלי כי אני עלול להתחרט על זה, שוב כל העבודה תתבצע על דלת אחרת.

 

בתודה נדב.

פורסם

נראה לי שכדאי לתת את זה לפחח. דלת עוברת טריקות רבות מה שעלול לגרום לחומר פחחים לעוף , אם זו כמות גדולה.

פחחים מיישרים את השקע ושמים מעט מאוד חומר מילוי.

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

פורסם

רציתי לשתף אותכם בפרויקט אחרון שעשיתי ברכב, אחרי קצת חיטוט באתרים מחו'ל ראיתי שכולם מעצבים את הגריל הזקן של הסאני למשהו טיפה יותר ספורטיבי אז החלטתי לבצע, הנה התמונות לפני ואחריי:-) הסאני הלבנה היא ההשראה.

סאני2.jpg

סאני.jpg

5880850002_large[1].jpg

5880850003_large[1].jpg

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

תקשיב אם כל הסיפור כולל הדלת וקניית החומרים אז תעשה את זה. אתה לא מפסיד פה אלפיי שקלים.

 

אם זה ייצא מוצלח ויראה יפה ותואם לשאר הדלתות אז תשאיר . אם לא אז תחזיר בחזרה.

 

ואז לפחות תדע שניסית מאשר שתשאיר את זה ככה מכוער ותתבאס על זה כל הזמן.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

פורסם

מבקש מראש סליחה ומתנצל על מה שאני הולך לכתוב, אבל זו דעתי :

 

הגריל המקורי נראה בסדר גמור, והולם את הרכב, הגריל החדש מכוער, ערסי, ונראה לא שייך.

 

לגבי הדלת - אם תקנה דלת אחרת, ותצבע אותה עם ספריי, הצבע לא יתאים לצבע שאר חלקי הרכב, גם אם מספר הצבע יהיה זהה.

 

גם צבעים מקצויים לא תמיד מצליחים להתאים גוונים כמו שצריך.

 

מהתמונה נראה, שהשקע ממש קטן, ואני הייתי משאיר את זה ככה, ולא לוקח שטויות כאלו ללב.

 

 

פורסם

סבבה לא נפגעתי לדעתי הגריל נורא מוסיף בכל מקרה כשאני אמכור את הרכב הגריל המקורי יושב לי מתחת למיטה מחכה ליומו!

תודה על התגובות

כניראה שהחלק הבא שיצבע אצלי ברכב יהיה כל הרכב קומפלט וזה גם לא בזמן הקרוב.

 

יום טוב.

פורסם

היי

 

לדעתי הגריל המקורי המלא היה יותר יפה.

מה שכן הגריל החדש נראה לי יותר אפקטיבי לכניסת אויר רבה יותר.

אתה לא מפחד שיכנסו עצמים זרים עם החורים הגדולים שיש לך שם? במדינה שלנו הניקיון הוא לא ממש מ"ס 1-היו מקרים שנשאבו למאווררים ולפילטרים אפילו בדלי סיגריות.מניסיון עבר של רכב שלי מצאו אפילו נוצות תרנגול בהחלפת הראדיאטור.

 

לגביי השקע בדלת-עזוב שטויות זה לא נורא בכלל!! חבל להתעסק עם זה.רכב בשנתון כזה פשוט נוסעים ולא חושבים יותר מידיי.

תהנה ממנו וזהו בלי מחשבות.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

יש רשת שחורה מאחורה שמונעת מידיים של אנשים/כל מיני דברים שעפים להכנס.

 

תודה על הדאגה וכמו שאמרתי אני אשאיר את הדלת כך!

 

תודה לכל העונים אפשר לנעול מבחינתי.

 

 

נדב.

×
×
  • תוכן חדש...